NannaN

Til jer som har haft eller skal ha' slør på.

11 posts in this topic

Annonce ♥

Der sidder oftest en kam i sløret. Kammen stikker man ind i håret/frisuren.

Den ser således ud:

534412.jpg

- dog uden pynt.

0

Der var en kam i mit slør. Frisøren lavede en lille hestehale halvt nede på hovedet, som kammen kunne sidde i. Hestehalen kunne naturligvis ikke ses da håret først var sat og så blev kammen sat i. Det fungerede rigtig fint.

0

jeg havde læst hår og mit slær sad også fast i en mikro heste hale med en hårlål

0

Annonce ♥

Jeg vil også mene, at et slør altid vil kunne sættes fast med en kam - enten skjult eller synligt. Men jeg har faktisk været til samtale hos min frisør i dag, og hun vil bare sætte det fast med hårnåle.

Janne.

0

Ja som over skriften siger så......

Jeg tænker på at mit hår skal sidde nogen lunde som dette...

http://www.bryllupsklar.dk/billeder/galler...efrisurer/7.jpg

For det første, når du skal købe slør skal du vær opmærksom på at kammen vender rigtigt, altså er beregnet til isætning nedfra. Der fås nemlig 2 slags slør, dem der sættes i nedfra (som på dit billede) og dem der sættes i oppefra som på vedhæftet billede. Sløret sættes fast enten ved at der er kam på sløret som sættes i håret eller direkte i håret med hårnåle. Det afhænger af den håropsætning du skal have. Men spørg din frisør, hun kan bedst råde dig hvad der vil være mest optimat til din type hår og til netop den opsætning som du vælger.

post-27744-1213645457.jpg

0

Hejsa

Min frisør har sagt hun piller sløret af kammen, og sætter det fast med hårnåle istedet. Hun siger det er nemmere at sætte fast, og nemmere at tage ud igen efter brudevalsen, hvis der nu alligevel ikke er meget slør tilbage;)

Sløret er syet/rynket sammen inden det sættet på kammen, så der er nemt nok at pille kammen af, og stadig ha samling på sløret!

Knus Nymann

0

Hej Alle sammen!

Tusind tak for jeres besvarelser, de er meget nyttige :cheerleader3:.

Jeg tror at jeg må tale med min frisør om det når hun skal lave prøveopsætningen. :cheerleader3:

TAK TAK TAK...

Det er skønt at have dette forum til at stille spørgsmål i, der er jo mange ....

0

Annonce ♥

Mit bliver sat fast med en kam. På kammen er der velkro lige så på sløret. Så når vi skal danse brudevals og sløres skal rygges. skifter jeg let til et andet slør der også er velkro på.

Smart.

0

Sådan her ;)

post-13167-1213866174.jpg

0