Camillab

Jeres brudebuketter...

205 indlæg i dette emne

:hjerte: Jeg tænkte på om alle jer gifte quinder ikke kunne ligge billede af jeres buket ind her, så vi kunne se hvordan I har "båret" den tio kjolen og det hele.

Jeg er meget nysgerrig.

Er selv i lære som blomsterdekoratør og skal jo prøev at finde en lidt speciel buket til vort bryllup.

camilla - som håber på at se mange flotte buketter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige mine ord Tulle !!

Henriette din brudebuket er skøøøøn !!!! Kunne være man skulle lægge billedet af den på mandens hovedpude !! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Knus fra Redhead

PS: Til alle fruerne: Flere billeder please !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige mine ord Tulle !!

Henriette din brudebuket er skøøøøn !!!! Kunne være man skulle lægge billedet af den på mandens hovedpude !! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Knus fra Redhead

PS: Til alle fruerne: Flere billeder please !!

Tak skal du have!!! Jeg har selv designet den, selvom den sikkert findes i forvejen - hihi. Min mand er MEGET allergisk overfor blomster, så han kunne slet ikke tåle at gå i forretningen og bestille. Så det gjorde jeg selv. Heldigvis tåler han roser, så det blev det. Jeg synes også, den er meget meget smuk.

Knus Henriette.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et foreløbige billede af min brudebuket (og mig og min mand og vores lille datter). Jeg kan desværre ikke finde ud af at beskære billedet. Håber det går.

Hilsen fra Ute

Hej Ute

Din buket er også meget meget flot. Jeg kan ikke rigtig se farven på blomsterne: Er de ferskenfarvede eller creme/råhvide ??

Er lidt nysgerrig eftersom jeg vist nok får råhvide og brændt orange-farvede blomster i min buket !! (Ikke at jeg ved noget, hvis I spørger min tilkommende, men ..... han bestiller den sammen med min mor, så jeg har en ide om det alligevel ;) )

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mrw.

Sikke da nogle søde buketter - og dejlige farver  :heppe:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Taaak for de søde ord.

Det er min mand som har bestemt hvordan de skulle se ud, det havde jeg intet med at gøre, så han har da klaret det godt ikke?

Knus

Redigeret af mrw
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer