Camillab

Jeres brudebuketter...

205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Flotte buketter i har lagt billeder ind af.

Jeg tænkte på om man ikke kunne lave en VIGTIG EMNE : FREMHÆVET ligesom i bryllupsforberedelser, med billeder, så tror jeg det er mere overskueligt. Jeg kan desværre ikke finde ud af sådan noget, men hvis der er nogen der kan, tror jeg det er en god ide.

Heidi fool

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hello,

Min brudebuket var/er lidt speciel. Eller måske ikke....jeg har ikke selv set sådan en før. Den er udformet som et hjerte og ellers hvid og cremefarvet.

Måske til lidt inspiration.

/Anette

ALLE brudebuketter er specielle - hver for sig! De er jo lavet lige præcis til den enkelte B-dag :hjerte:

Men jeg synes også din er speciel - nok mest pga farverne, og ikke så meget pga formen. Formen HAR jeg set et par gange før, men ikke farvevalg og blomstersammensætning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hello,

Min brudebuket var/er lidt speciel. Eller måske ikke....jeg har ikke selv set sådan en før. Den er udformet som et hjerte og ellers hvid og cremefarvet.

Måske til lidt inspiration.

/Anette

ALLE brudebuketter er specielle - hver for sig! De er jo lavet lige præcis til den enkelte B-dag :hjerte:

Men jeg synes også din er speciel - nok mest pga farverne, og ikke så meget pga formen. Formen HAR jeg set et par gange før, men ikke farvevalg og blomstersammensætning.

Jeg synes nu ikke, at en hvid brudebuket er særlig speciel!!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min brudebuket var/er lidt speciel. Eller måske ikke....jeg har ikke selv set sådan en før. Den er udformet som et hjerte og ellers hvid og cremefarvet.

Anderledes end de fleste, og meget sød og romantisk.

Det er sandt nok at vi har set hjerteformen før, men der er dog langt imellem...

Jeg synes ihvert fald den er kanon flot.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Men jeg synes også din er speciel - nok mest pga farverne, og ikke så meget pga formen. Formen HAR jeg set et par gange før, men ikke farvevalg og blomstersammensætning.

Jeg synes nu ikke, at en hvid brudebuket er særlig speciel!!!

Hvid - grøn - "grå" .... Den sammensætning er i mine øjne lidt speciel. Har i hvert fald ikke set sammensætningen før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne have en buket i rød, hvid, råhvid og guld. Helst med et par få dybrøde roser og noget der hænger ned. Har I nogle idéer? Jeres brudebuketter er bare så flotte, at jeg får lyst til dem allesammen.

Var med til Henriettes bryllup, og ja, den VAR bare flot! Skyndte mig at røre ved den i et upåagtet øjeblik! :thanks:

Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have en buket i rød, hvid, råhvid og guld. Helst med et par få dybrøde roser og noget der hænger ned. Har I nogle idéer? Jeres brudebuketter er bare så flotte, at jeg får lyst til dem allesammen.

Var med til Henriettes bryllup, og ja, den VAR bare flot! Skyndte mig at røre ved den i et upåagtet øjeblik! :thanks:

Ditte

Hej Ditte

Nååå, gjorde du det. SMILER!!!

Knus fru Nuser - alias Henriette.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi lige skynde mig at tilføje min buket som jeg forestiller mig den skal se ud :balloons:

Jeg ved godt at det er mandens pligt men vil selv gerne ha indflydelse på hvordan den skal se ud og min mand "gider" ikke brug så meget tid på det :bask:

derfor har jeg selv fundet billedet hos blomsterbinderen og vil så ha tilføjet noget tang og kam-muslinger, således at den henleder tankerne på havet, da vi oprindeligt kommer fra frederikshavn :whistle:

post-18896-1146329919.jpgpost-18896-1146329943.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer