Camillab

Jeres brudebuketter...

205 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her følger 2 billeder af min smukke buket fra d. 22. august i år. Min mand havde selv "designet" den. Ved siden af den lå en lilla tidsel a la braveheart, da han altid kalder mig sin blomst, hans smukke tidsel. Jeg har været nødt til at klippe hovedet af os, da han ikke vil have sit billede på nettet....og jeg kunne ikke lige finde ud af at "male" hen over hans hoved. Men nu er det jo også en tråd om blomster, så mon ikke det går :)

post-37350-1252615520.jpg

0

Et billede mere som fotografen tog. Jeg troede egentlig ikke, at jeg var til blomst-på-kjole billeder, men hvor er jeg bare så glad for det. Især fordi buketten nu er visnet og snart skal smides ud, hvis jeg da kan få nogen til at gøre det, for jeg nænner det ikke selv :)

post-37350-1252616383.jpg

0

Annonce ♥

Som den bridezilla kontrolfreak jeg er, var jeg med i hele processen omkring min brudebuket. Min gode veninde arbejdede i gymnasietiden i en blomsterforretning og tilbød sig derfor som "blomsterbinder".

En god ven arbejder på Grønttorvet og skaffede os blomster derinde fra. Jeg kunne gå rundt blandt tusindvis af blomster og vælge dem jeg aller helst ville have :cheerleader3:

Er utroligt tilfreds med resultatet!

2.jpg14.jpg

0

Annonce ♥

Her er min flotte brudebuket :cheerleader3:

Jeg var/er rigtig glad for min buket, syndes at den er super smuk og lige det som jeg havde ønskede mig :cheerleader3: Jeg har fået en cala forsølvet og det er jeg bare glad for, da min buket kom op og ligge på min mands mors grav.

post-32128-1252863997.jpg

0

post-20881-1255518596.jpg

Min brudebuket fra i Lørdags, som min mand helt selv har valgt - hvilket jeg er rigtig glad for at jeg overbeviste mig selv om at jeg burde.

Den kostede 1175,- incl 3 brystbuketter

0

Annonce ♥