Sign in to follow this  
Followers 0
AnnaPerenna

Hvad glæder/glædede i Jer mest til?

32 posts in this topic

Jeg glæder mig allermest til at sige JA til wonderkæresten, der har været klisterbåndet til en knust personlighed :cheerleader3:

Som en god veninde har sagt det til mig:

Det vigtigste er jer to og to ja'er, resten er bare pynt!

Edited by FrkK
0

Annonce ♥

Jeg glæder mig allermest til at sige JA til wonderkæresten, der har været klisterbåndet til en knust personlighed :cheerleader3:

Som en god veninde har sagt det til mig:

Det vigtigste er jer to og to ja'er, resten er bare pynt!

Hvor er det bare godt sagt, klog veninde du har :cheerleader3:

0

Jeg glæder mig enormt, til at overraske min kæreste når vi mødes på rådhuset i 'rigtig' brudekjole, han er 100 % sikker på at jeg vælger en farvet festkjole, han bliver såååå glad, da det vidst mest er ham der har drømmen om den hvide brud :bearhug: Han bliver så overrasket :)

Også glæder jeg mig til middagen om aften, kun for vores nærmeste venner, god mad, musik, drinks, og dansen hele natten :cheerleader3: :cheerleader3:

Og selvfølgelig til han skal holde talen for mig, han er normalt ikke den store taler, men når han endelig gør, er det utrolig smukke ord, der kommer ud, uh hvor jeg glæder mig helt vildt. :sm:

0

Jeg glædede mig allermest til vi skulle se hinanden i kirken klar til den store dag. Og mine forventninger blev fuldstændig indfriet. Jeg sansede ikke alle de mange mennersker i kirken der var mødt op for vores skyld. Jeg aner ikke hvad der blev spillet imens jeg gik ind, de kunne have truttet i et paprør. Jeg så bare min kommende mand og glædede mig til at skulle stå foran præsten sammen med ham og sige ja.

Jeg glædede mig til talerne både den fra ham og til den jeg skulle holde for ham og det blev præcis så fantastisk som jeg havde håbet på. Jeg havde ingen forventninger til brudevalsen. Jeg elsker at danse og er rigtig god til det. Min mand danser okay, men vi havde ikke planlagt noget stort danseshow og havde kun øvet os en gang to dage i forvejen iført badetøfler begge to. Vores udgangspunkt for brudevalsen var bare at, hvis ingen kom til skade, så var det vellykket. De ville jo alligevel kaste sig over os for at klippe strømper og slør. Mit råd er, at skrue ned for forventningerne, så kan det kun blive perfekt. For mig handlede vores bryllup om min mand og jeg, en god fest med vores nærmeste og ikke om et storstilet show.

0

Annonce ♥

Hej piger!

Hvad glæder /glædede i Jer mest til på dagen - og til de gifte - blev det så indfriet?

Jeg glæder mig pers. mest til gommens tale og brudevalsen! Desværre har jeg derfor også SUPER høje forventninger til min stakkels gom som måske ikke er helt fair. Men det er de to øjeblikke jeg tror jeg kommer til at nyde mest..

Hvad med Jer andre?

Anna

uha der meget jeg glæder mig til... men noget at det jeg glæder mig mest til er nok

at se min kommende mands ansiktudtryk når jeg kommer op ad kirkegulvet, til hans tale jeg er ret spendt på om han laver en film som han gjorde til sin søsters konfirmation...(den var super god og alle tuede) eller om finder pånoget helt nyt.

jeg glæder mig bare til det bliver den 15 august 09

0

Jeg glædede mig mest til gommens tale og bryllupsvalsen.

Desværre holdte gommen ingen tale hvilket jeg blev temmelig skuffet over og så kunne han ikke finde ud af bryllupsvalsen fordi han ikke mente det var nødvendigt at øve sig på den, så han kludrede rundt i det og i stedet for at danse videre stoppede han op hele tide.

Men bortset fra det havde vi en dejlig dag.

0