Guest Anettebh

Anette & Christian - 25.04 2009

378 posts in this topic

Her kommer min egen planlægningstråd, så jeg også selv kan holde styr på de mange ting :thumbsupsmileyanim:

Dato

Lørdag den 25. april 2009 kl. 15.30.

Kirke

Viborg Domkirke

Jeg er konfirmeret i Viborg Domkirke og mine forældre er gift der, så det er en særlig kirke for mig. Valget faldt derfor på den.

Min kusine er gadepræst i Århus og jeg har fået lov til at få hende til at vie os. Det bliver en speciel oplevelse for os alle.

Feststed

Golf Hotel Viborg

Overnatning

VIP værelse på Golf Hotellet

Lidt om os

Jeg er 28 år og arbejder som tekstforfatter.

Christian er 28 år og arbejder som læge.

Vi mødtes første gang på Social Club i Århus under Happy Hour i august 2002. Vi kom sammen et halvt års tid, men gik fra hinanden. Vi fandt dog ud af, at det alligevel skulle være os to og vi har været sammen siden juli 2004 og flyttede sammen året efter. Sidste år (2007) flyttede vi fra Århus til Frederikshavn grundet Christians arbejde - lidt en stor omvæltning, når man er vant til byen aldrig lukker!

I november 2008 flyttede jeg til Holstebro pga. nyt arbejde i Struer og Christian fulgte med i april, hvor han startede nyt arbejde på Holstebro Sygehus.

Frieriet

En lidt lang beretning, men sød :cheerleader3:

I december 2007 var vi på en uges ferie i Rom. Vejret var dejligt og jeg har altid drømt om at komme til Rom. En aften skulle vi ud at spise og vi gik en tur inden. Christian er opsat på at finde ”Orange Garden”, som skulle være et smukt sted. Han bliver lidt irriteret over, at vi ikke kan finde det. Jeg prøver lidt at slå det hen, det betyder jo ikke så meget. Så vi går videre og ser en flot have med en masse roser. Desværre er porten lukket! Igen brokker Christian sig og jeg begynder at blive lidt irriteret fordi vi jo skulle have en hyggelig aften sammen. Vi finder en restaurant, men det er lidt for tidligt til at spise, så vi bestiller en halv falske rødvin til deling og sidder udenfor. Vi får snakket og der kommer flere gæster til. Christian spørger, om vi ikke skal finde et sted at spise og vi går videre. Trods mange valgmuligheder går vi længe rundt inden vi finder et sted. Vi får sat os ned og bestiller mad og pludselig sætter de disco-musik på! Det ødelagde ligesom stemningen, så vi vælger at spise dessert et andet sted. Christian virkede tvær, så jeg gad heller ikke blive der. Vi finder så et rigtig hyggeligt lille sted og fortryder vi ikke spiste der i stedet for. Vi vælger at sidde udenfor og bestiller tiramisu og grappa. Pludselig lægger Christian en æske på bordet og siger ingenting. De eneste ord, der kommer ud af min mund er ”pusser, hvad laver du?” (Ja ja det er ikke lige det man vil høre og jeg kalder ham ellers aldrig for ’pusser’, men jeg blev bare så overrasket, så det var det eneste, der kom ud ad munden). Han spørger så, om jeg vil giftes med ham og han får selvfølgelig et stort ja :)

Pludselig forstod jeg, hvorfor han var så opsat på at finde romantiske steder på gåturen - han havde jo planlagt det hele! :)

Oversigt over planlægning

Kjole - inspiration - samt andre muligheder

Min brudekjole - er købt

Brudesko - inspiration

Brudesko - er købt

Strømpebånd - er købt

Taske - er købt

Ringe - er købt

Invitation - inspiration

Invitation - det færdige resultat

Bordkort - inspiration

Menukort - inspiration

Menukort - det færdige resultat

Kirkeprogram - inspiration

Kirkeprogram - det færdige resultat

Gæstebog - det færdige resultat

Topfigur - er købt

Musik - har lånt højtalere og tilslutter iPod/computer

Fotograf - LindFoto

Overnatning - VIP værelse på Golf Hotellet

Bryllupskage - Ans Bageri

Frisør - Hair Vision, Vborg

Edited by Anettebh
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Topfigur

Jeg har allerede købt vores topfigur, da jeg ikke ville risikere, at den ikke kunne skaffes. Det er sket for en bruger herinde, så det ville jeg ikke risikere. Christian har været med til at vælge den og den forbliver en hemmelighed for gæsterne.

post-33221-1214078014.jpg

Edited by Anettebh
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Heej søde... :thumbsupsmileyanim:

ej hvor super du har fået lavet en planlægningtråd. manner :)

super skønne ting du allerede har fået ind. og rigtig flot kjole :(

glæder mig til og følge med i planlægningen...

knus Tina :)

Mange tak, ja det hjælper på overblikket kan jeg allerede se :cheerleader3:

0

Hejsa!

Sødt frieri og skøøøn kjole - HUSK billeder når den skal prøves på et tidspunkt :thumbsupsmileyanim:

Knus fra Stinne

Jeg glæææder mig også bare til at prøve kjolen. Det er jo slet ikke sikkert, at den er noget når først den kommer på. Jeg regner der kommer nogle billeder til august, hvor jeg skal ud at prøve kjoler. :carrot:

0

Hej Anette

Tillykke med din planlaegningstraad.

Det er jo en skoen kirke og feststed I har valgt :thumbsupsmileyanim:

Hej Camilla

Ja, du kender allerede stederne. Jeg er også spændt på at høre, hvordan din dag forløber selvom jeg har stor tiltro til Golf Hotellet.

0

Annonce ♥

:cheerleader3: Tillykke med det forestående bryllup og din planlægningstråd. :)

Glæder mig til at se, hvad du ender ud med :thumbsupsmileyanim:

Ja, det bliver lidt spændende at se, om mit udgangspunkt bliver det samme som resultatet eller jeg ender i en helt anden grøft :carrot:

0

Annonce ♥

Strømpebånd

Jeg har allerede fundet "noget blåt" og "noget nyt" i form af et strømpebånd. Gav 46 kr. inkl. porto, det synes jeg var billigt :thumbsupsmileyanim:

post-33221-1214149263.jpg

Det er helt vildt sødt! :)

...og virkeligt billigt :cheerleader3:

0

Havde slet ikke været forbi din tråd, men du får da lige en lille hilsen fra en tidligere Frederikshavner :thumbsupsmileyanim:

Du er da kommet rimelig langt i din planlægning og det er nogle rigtig søde invitationer/bordkort osv du vil lave.

Uhh modsat dig er jeg konfirmeret i Frederikshavn kirke og synes det er en af de smukkeste kirker jeg kender. Når man kører forbi der om aftenen i mørket hvor spotsene er rettet mod kirken - det ser så lækkert uhyggeligt ud!

Derimod den kirke hvor vi skal giftes er sådan en bette gnoller hvor jeg er helt i tvivl om alle kan være der!

Jeg glæder mig til vi ses på onsdag.

/Chalotte

0

Havde slet ikke været forbi din tråd, men du får da lige en lille hilsen fra en tidligere Frederikshavner :respekt:

Du er da kommet rimelig langt i din planlægning og det er nogle rigtig søde invitationer/bordkort osv du vil lave.

Uhh modsat dig er jeg konfirmeret i Frederikshavn kirke og synes det er en af de smukkeste kirker jeg kender. Når man kører forbi der om aftenen i mørket hvor spotsene er rettet mod kirken - det ser så lækkert uhyggeligt ud!

Derimod den kirke hvor vi skal giftes er sådan en bette gnoller hvor jeg er helt i tvivl om alle kan være der!

Jeg glæder mig til vi ses på onsdag.

/Chalotte

Jeg glæder mig også til at klippe og klister :thumbsupsmileyanim:

Frederikshavn kirke er bestemt en hyggelig kirke. Jeg bor ikke længere væk end at jeg kan høre klokkespillet. Jeg tør bare ikke satse på, at vi bor i byen til den tid og så har jeg pludseligt ingen tilknytning til kirken. Så er Viborg en god løsning, da mine forældre stadig bor der, så jeg kan altid besøge dem, når der ska ordnes noget bryllupsrelateret :cheerleader3:

Vi ses på onsdag.

0