Pantalonesgnomo

Anne og Mikkel 14/6 2008

324 indlæg i dette emne

Da vi kom indenfor, havde der været nogen forbi og lægge avisen :cheerleader3:

Og så kom jeg for anden gang den dag til at tænke på en af de andre zillaer. Det var Børsen og tænkte straks på Loller

post-26293-1216282322.jpg

Weeeee, "min" avis :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og det var slut på bryllupsrejseberetningen - håber i har nydt fortællingen.

Alle vores gaver er mere aller mindre kommet på plads. Noget står stadig i kasser, da vi skal flytte om 1 1/2 måned og så er der ikke nogen grund til at pakke det ud.

Uh, har nydt det rigtig meget :loveboard:

Hvor var det bare skønt at følge med i hele beretningen. Tusind tak, søde frue :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der noget bedre end varm cacao og BK?

Og så i arbejdstiden :cheerleader3:

Det er bare livet :loveboard:

Har lige siddet og nydt din ferieberetning Anne

Sikke mange gode/sjove billeder, du har delt med os.

Det lyder til, at I har haft en skøn honeymoon :cheerleader3:

Og så må jeg da også lige kommentere jeres billeder til takkekorts-cden.

Nøj, hvor er der bare mange super gode og fantastiske og vidunderlige billeder af jer fra jeres store dag.

Jeg har slugt det hele råt og sidder nu her med et helt sug i maven for ved du hvad?!

Lige om lidt er det min tur :cheerleader3:

Nøj, hvor jeg glæder mig nu, hvor jeg lige har set dine skønne billeder.

Uh varm kakao - hver gang varm kakao bliver nævnt her på BK kommer jeg altid til at tænke på det æbleskive og varm kakao meltdown i din tråd :cheerleader3:

Vi havde den bedste ferie, det har været en fornøjelse at dele billeder med jer.

Vi har kun ros til fotografen, hun var bare super dygtig. Vi er så glade for billederne. Det har været svært for os at vælge hvilket et vi skulle have i glas og ramme så det blev til 9 :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
For pokker da Anne hvor er du bare smuk.. Beklager den sene besked, men har læst dinberetning et par gange nu, og nu måtte jeg altså tage mig sammen til at skrive.. I er begge så smukke på jeres dag, og sikke nogle helt fantastiske billeder i har fået taget..

:cheerleader3:

Og skøn ferie beretning... Hvor har i bare hyggede.. :cheerleader3:

:cheerleader3:

Hvor er du sød :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi kom indenfor, havde der været nogen forbi og lægge avisen :cheerleader3:

Og så kom jeg for anden gang den dag til at tænke på en af de andre zillaer. Det var Børsen og tænkte straks på Loller

post-26293-1216282322.jpg

Weeeee, "min" avis :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og det var slut på bryllupsrejseberetningen - håber i har nydt fortællingen.

Alle vores gaver er mere aller mindre kommet på plads. Noget står stadig i kasser, da vi skal flytte om 1 1/2 måned og så er der ikke nogen grund til at pakke det ud.

Uh, har nydt det rigtig meget :loveboard:

Hvor var det bare skønt at følge med i hele beretningen. Tusind tak, søde frue :loveboard:

Dejligt at du har nydt den. Det er så hyggeligt og dejligt med folks kommentarer :biggrin:

Den har også været en fornøjelse at skrive :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Anne

Tusind tak for en vidunderlig beretning og nogle fantastisk skønne billeder - det er rigtig godt for en 'billednarkoman' som jeg.post-22726-1216309694.gif

Jeg er helt betaget af præstens tale - wow det var da bare en tale der du'r! En meget vedkommende tale. Og så kunne jeg mærke tårerne presse på, da jeg så billedet af din smukke brudebuket på din venindes gravsted... :loveboard: - årh manner, det er så svært at miste.

Nårh-ja, jeg har vist lige glemt at sige: TIL LYKKE med brylluppet :thumbsupsmileyanim::unsure::cheerleader3:

Jeg har sammensat et billede med mine 3 absolut favoritter...

post-22726-1216309662.jpg

- Hvis du vil have den i en bedre opløsning, kan du bare PM'e mig...

Fortsat et rigtigt godt ægteskab!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
fantastisk beretning - åh hvor jeg bare glæder mig til det bliver min tur... man får jo helt sug i maven af at se alle jeres skønne billeder :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

Dejligt du kunne lide den.

Bare glæd dig - dagen og oplevelsen er så fantastisk :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Anne

Tusind tak for en vidunderlig beretning og nogle fantastisk skønne billeder - det er rigtig godt for en 'billednarkoman' som jeg.post-22726-1216309694.gif

Jeg er helt betaget af præstens tale - wow det var da bare en tale der du'r! En meget vedkommende tale. Og så kunne jeg mærke tårerne presse på, da jeg så billedet af din smukke brudebuket på din venindes gravsted... ()() - årh manner, det er så svært at miste.

Nårh-ja, jeg har vist lige glemt at sige: TIL LYKKE med brylluppet :cheerleader3::hug::loveboard:

Jeg har sammensat et billede med mine 3 absolut favoritter...

post-22726-1216309662.jpg

- Hvis du vil have den i en bedre opløsning, kan du bare PM'e mig...

Fortsat et rigtigt godt ægteskab!

Ih 1000 tak for det skønne billede Lajla -HAHA- Det er bare rigtig godt.

Jeg elsker selv billeder så selvfølgelig skulle i have masser af dem :thumbsupsmileyanim:

Præstens tale var bare super god. Jeg var noget nervøs over talen fordi han ikke rigtig ville vide noget om os, og at han fortalte at han bare havde nogle stikord som han så talte ud fra :boohoo:

Men han gjorde det godt og er så glad for at vi har fået talen på papir.

Tabet af min veninde har været svært at komme sig over. Hun valgte desværre at begå selvmord - noget jeg har accepteret, men ikke har forstået og nok heller aldrig kommer til. Jeg ville ønske hun kunne have været med på dagen, og på denne måde var hun det lidt.

Tak for din hilsen

:unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm...

Jeg synes bestemt jeg hørte Mikkel sige at det der billede med kaninørerne IKKE skulle ud i verden :unsure: (Eller måske var det bare ham Morten, der ikke måtte sige noget om det?? :cheerleader3: )

Men det er det søreme kommet nu ;)

Det husker jeg ikke noget om :loveboard::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm...

Jeg synes bestemt jeg hørte Mikkel sige at det der billede med kaninørerne IKKE skulle ud i verden :boohoo: (Eller måske var det bare ham Morten, der ikke måtte sige noget om det?? :cheerleader3: )

Men det er det søreme kommet nu ;)

Det husker jeg ikke noget om :loveboard::thumbsupsmileyanim:

Nej, men de klær ham også godt! Så hvorfor ikke vise dem :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anne!

Vi har da slet ikke set din morgengave (som du har tabt - og nu gudskelov er fundet igen) :loveboard:

Må vi se?! :bearhug:

Jo mener bestemt den ligger i tråden et sted...

Men flasher den lige igen

post-26293-1216726474.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Næste stop toldbygningen...

Den var pyntet med sommerfugle om kom sådan til at tænke på Mie ()()

post-26293-1216280298.jpg

åååhr :loveboard:

Da vi kom indenfor, havde der været nogen forbi og lægge avisen :cheerleader3:

Og så kom jeg for anden gang den dag til at tænke på en af de andre zillaer. Det var Børsen og tænkte straks på Loller

post-26293-1216282322.jpg

mere ååååhr ()()

tak for en dejlig afsluttende beretning søde ;) I er NUTTEDE med ørerne på :loveflag:

krammelammer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste stop toldbygningen...

Den var pyntet med sommerfugle om kom sådan til at tænke på Mie :denmarkflag:

post-26293-1216280298.jpg

åååhr :cheerleader3:

Da vi kom indenfor, havde der været nogen forbi og lægge avisen :thumbsupsmileyanim:

Og så kom jeg for anden gang den dag til at tænke på en af de andre zillaer. Det var Børsen og tænkte straks på Loller

post-26293-1216282322.jpg

mere ååååhr :heart:

tak for en dejlig afsluttende beretning søde ;) I er NUTTEDE med ørerne på :thanks:

krammelammer!

:ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har forresten en update på den forsvundne gave...

Det viser sig at en af mine nye kolleger er veninde med bruden fra det andet bryllup på feststedet :ilovebryllupsklar:

Bruden har ikke vidst hvor gaven var kommet fra og det var deres toastmaster der holdt på at gaven var til dem og ikke parret selv. Hun har slet ikke ville pakke vasen ud af æsken fordi hun ikke anede hvor den kom fra.

Så det ser ud til at vi får vores gave tilbage :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt smukke!! verden er virkelig lille :thumbsupsmileyanim: Så får I gaven alligevel :ilovebryllupsklar:

har slet ikke fået skrevet, men hvor er det også bare DEJLIGT at du har haft en fantastisk start på gamle Ø.B Skole. Mon du kan finde mig på de gamle klassebilleder?

Uh har ikke lige kigget på nogle klassebilleder derude, når jeg finder dem, så skal jeg helt sikkert kigge efter søde lyshåret Mie ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor sjovt smukke!! verden er virkelig lille :thumbsupsmileyanim: Så får I gaven alligevel :ilovebryllupsklar:

har slet ikke fået skrevet, men hvor er det også bare DEJLIGT at du har haft en fantastisk start på gamle Ø.B Skole. Mon du kan finde mig på de gamle klassebilleder?

Uh har ikke lige kigget på nogle klassebilleder derude, når jeg finder dem, så skal jeg helt sikkert kigge efter søde lyshåret Mie ;)

he he jeg har lille trøje på og har pagehår sådan cirka tror jeg nok ha ha kan det være 95??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er godt nok lang tid siden jeg har været herinde :)

Tænk at det er 1 ½ år siden og lidt til at jeg sagde ja i kirken... Tiden er gået hurtigt, rigtig hurtig for familien er blevet udvidet.

post-26293-1268495156.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer