Maloukiggerbare

Hvor mange inviterer I/ hvor mange har meldt afbud?

29 indlæg i dette emne

Hej alle :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev lige inspireret af Sara_hoegs tråd om de 77 gæster og gæstelisten der evt. skulle barberes ned.

Spørgsmålet er enkelt:

Hvor mange inviterer I/inviterede I -og hvor mange meldte afbud?

Redigeret af Maloukiggerbare
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev lige inspireret af Sara_hoegs tråd om de 77 gæster og gæstelisten der evt. skulle barberes ned.

Spørgsmålet er enkelt:

Hvor mange inviterer I/ inviterede I - og hvor mange meldte afbud?

Hej -

Vi har inviteret 41 udover os selv, og der et ét afbud. Vi bliver derfor 42 ialt. Det er cirka halv famile og halv venner. Vi har valgt kun at tage de allernærmeste med både pga. relation og SU-baseret-budget:-) Og dertil ønsker vi at holde et emkelt, men fint bryllup.

Håber, du kan bruge svaret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej alle :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev lige inspireret af Sara_hoegs tråd om de 77 gæster og gæstelisten der evt. skulle barberes ned.

Spørgsmålet er enkelt:

Hvor mange inviterer I/ inviterede I - og hvor mange meldte afbud?

Hej -

Vi har inviteret 41 udover os selv, og der et ét afbud. Vi bliver derfor 42 ialt. Det er cirka halv famile og halv venner. Vi har valgt kun at tage de allernærmeste med både pga. relation og SU-baseret-budget:-) Og dertil ønsker vi at holde et enkelt, men fint bryllup.

Håber, du kan bruge svaret.

PS. Vi holder reception for cirka 30-40 stykker mere!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde inviteret 48. 4 havde meldt fra inden svarfristen.

Min lillesøster (meget sær unge) ville ikke med alligevel, så det ringede min far og sagde om torsdagen. Min f****** møgforkælede lillesøster som jeg jo på forhånd godt vidste ikke gad komme kunne godt ligeså godt have meldt ordentlig ud til hendes forældre(min far og hans nye kone) længe inden svarfristen. Jeg var så gal da jeg havde snakket med min far. :cheerleader3::)

Fredag tikkede der en sms ind fra en veninde at hun havde roskildesyge og derfor ikke kom. Sygdom kan man ikke gardere sig imod, så der var der ikke så meget at gøre.

På selve dagen kunne vi konstatere at min stedfars bror ikke kom, der var ikke nogen der sagde noget, han var der bare ikke :):):(

Vi havde bestilt mad til 50 for der skulle jo også være til kokkene og serveringspigerne, men nøj jeg var lidt bitter over de sene frameldinger. Vi blev 43 i alt og havde en dejlig fest, omend der var riglig med rester til de følgende dage.

Majbrit som har set billederne fra fotografen idag og nøj de var gode :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Vi havde inviteret 55 gæster til vores bryllup (incl. 8 børn) - vi fik 7 afbud inden svarfristen og desværre 8 afbud i dagene op til brylluppet pga sygdom, hospitalsindlæggelser.

Jeg tror ikke man skal gå ud fra at nogle melder afbud, når man sender invitationer ud - men det sker jo desværre nok alligevel...

Tilimi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret 61, og har indtil videre kun fået 1 afbud, og vi regner heller ikke med flere.. :thumbsupsmileyanim:

Vi sagde allerede til Jul at folk skulle reservere datoen, og så sendte vi invitationerne ud i ret god tid, så folk har haft rigelig tid til at få det til at passe ind i deres program.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vii havde inviteret 48 ud over os selv og fik 8 afbud. Vi skal giftes om 3 uger = midt i sommerferien og havde da også regnet med en del afbud pga ferie. 6 afbud var netop pga ferie og 2 afbud var nogle, der skulle passe børnene til et andet par, som kommer med til brylluppet :cheerleader3:

Derfor ender vi med at blive 42 inkl. os selv :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har inviteret 58+1 baby

Vi bilver 47 + 1 baby

En skulle på job og da vi ikke kænder kærsten så godt vil han ikke komme alene

Et par skal til 80 års fødselsdag

2 fra mit arbejde skulle på ferie

1 fra mit arbejde skal arbejde til kl 13 og vil ikke komme bagefter!

Min elskede kusine er flyttet til grønland og derfor kommer hende og kærsten ikke.

2 fra min mands arbejde havde købt nogle ræser billeter inden vi inviteret.

Så i mine øjne er der meget stort frafald....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret 67 (inkl. os selv). Vi mangler svar fra 11 (S.U. d. 1/7), men indtil videre kommer alle - og vi er ret sikre på at resten heller ikke melder afbud pånær 1, der måske er udenlands.

Derudover holder vi reception for ca 40 mere om eftermiddagen. Vi inviterer dem i morgen med S.U. d 7/7...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret 38 udover os selv og har fået afbud fra 3. Så vi bliver 37 :thumbsupsmileyanim: Det ene af afbudene er fra min mands mormor og morfar. De er oppe i årene og har derfor valgt kun at deltage i kirke og reception.

Det sidste afbud er min veninde, der først havde meldt til og 4 uger efter meldte fra fordi hun lige havde planlagt ferie med kæresten. :cheerleader3: Ham havde vi ikke inviteret, da de ikke har været særlig længe og hun har haft ca. 4 kæreste inden for de 2 år...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har inviteret 140 til reception hvor af de ca 100 skal med til festen om aftenen..

Vi er så heldige at vi KUN har fået 1 afbud og det er til receptionen. Vi har SU. 20 juli så kan selvfølgelig nå at få flere afbud med det håber vi selvfølgelig ikke på at vi får.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi inviterede 57 og fik 8 afbud.

2 der bare er for gamle og svage (mine bedsteforældre), og det vidste vi godt i forvejen, men en invitation skulle de naturligvis have.

Et par stykker af forskellige personlige årsager, der gjorde de ikke kunne overskue det, dertil den enes mand.

1 der skulle på noget konference i udlandet

Et par, hvor hun fik familien fra udlandet på besøg lige på det tidspunkt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har inviteret 55 og er endt på 47 inkl. os selv.

2 af dem inviterede jeg og trak invitationen tilbage (har skrevet indlæg om det før om grunden til dette valg)

3 bor i USA og havde simpelthen ikke råd til at komme, fuldstændig forståeligt

1 er på ferie

1 bor på Bornholm og blev nød til at blive hjemme hos sin lille søn, også fuldstændig forståeligt

Men jeg er godt tilfreds med det antal.

Så er der også dem vi har spredt rygtet til om at de er velkomne til champagne og kage i haven efter kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde 100 gæster til vores reception. Om aftenen var vi 47 incl os selv. Vi fik afbud fra 2 voksne, 1 teenager og 2 meget små børn som forældrene valgte at få passet.

Vi havde kun inviteret de aller nærmeste, for ellers var vi blevet langt over 130 til aftenfesten og det havde vi på ingen måde lyst til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer