Shinary

Så kom min kjole!

19 posts in this topic

Hej igen :respekt:

Nu kom min kjole frem og den er meget fin. Sløret var ikke helt som jeg havde forestillet mig, men det går nok når det var så billigt. :thumbsupsmileyanim:

Har haft lidt betænkeligheder ved at ligge billederne op da jeg er lidt overvægtig, så jeg håber i kan se gennem fingre med det :)

Vi har lige måtte udsætte vores bryllup på ubestemt tid :) men nu kan jeg da glæde mig over kjolen og nå at tabe mig :cheerleader3:

post-23576-1214165510.jpg

post-23576-1214165525.jpg

0

Annonce ♥

Det er en meget fin kjole :thumbsupsmileyanim:

Hvorfor er brylluppet blevet udsat om jeg må spørge, det er da ærgeligt.

:cheerleader3:

0

Hejsa sikke da en smuk kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt nok ikke se hvor du har for mange kilo. Du er bare smuk i den kjole.

Knus

0

Annonce ♥

Det er en meget smuk kjole og hvis du er overvægtig skjuler du det fantastisk godt vil jeg sige! Du har kvindelige former ja - men det er klædeligt og ikke kategoriseret som overvægt! BASTA!

:thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

0

Det er en meget smuk kjole og hvis du er overvægtig skjuler du det fantastisk godt vil jeg sige! Du har kvindelige former ja - men det er klædeligt og ikke kategoriseret som overvægt! BASTA!

/Chalotte

Jeg er helt enig. Kvindelige former men ikke overvægt.

Meget meget smuk kjole til dig :cheerleader3::respekt::)

0

Rigtig flot og anderledes kjole - den klær dig virkelig :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim: sikke en smuk kjole :cheerleader3: den sidder rigtig godt på dig, du ser bare godt ud!! måske et par kilo for meget, men hey hvem har ikke det??? Det vigtigste er at finde en kjole der passer til dig, og det har du i hvert fald gjort!! du bliver en Super smuk brud... ærgeligt med udsættelsen, må man spørge hvorfor?? :respekt:
0

Annonce ♥

Fantastisk kjole. Sådan én mig også have :thumbsupsmileyanim: Ked af at høre det er blevet udsat, må vi høre hvorfor?

0

/Chalotte

Jeg er helt enig. Kvindelige former men ikke overvægt.

Meget meget smuk kjole til dig :cheerleader3::respekt::)

Du er super lækker i den kjole. Det er da helt vildt :-)

Lækker tajle og det hele. Nej du :-) Se lige en ekstra gang på billedet - du er sgu lækker :-)

Knus herfra

0

Meget smuk kjole og den sidder rigtig flot og du er på ingen måde overvægtig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Sikke en smuk og anderledes kjole, og den sidder bare helt perfekt på dig! Hvor får du bare den flotteste talje og skuldre. :thumbsupsmileyanim:

0

Iiiihhh..... mange tak for al det ros :cheerleader3:

Vores hus trænger(virkelig trænger) til at blive bygget om og nu ringede håndværkeren og sagde hvornår at han kunne komme. Hvilket selvfølgelig er dejligt.

Men det ligger så tilfældigvis i samme periode som vi ville have holdt brylluppet. Vi kunne sikkert godt gøre begge dele, men hvis nu en af delene kommer til at koste mere end forventet, så kunne det godt give lidt økonomisk fnider. Så vi besluttede at vente lidt længere med brylluppet :respekt:

Men hvad, så får jeg da snart nyt køkken :thumbsupsmileyanim:

0

super fin kjole! om du er overvægtig, så kan det i hvert fald ikke ses her...kjolen fremhæver dig og din krop på bedste vis. Tillykke med den!

0

Annonce ♥

Iiiihhh..... mange tak for al det ros :cheerleader3:

Vores hus trænger(virkelig trænger) til at blive bygget om og nu ringede håndværkeren og sagde hvornår at han kunne komme. Hvilket selvfølgelig er dejligt.

Men det ligger så tilfældigvis i samme periode som vi ville have holdt brylluppet. Vi kunne sikkert godt gøre begge dele, men hvis nu en af delene kommer til at koste mere end forventet, så kunne det godt give lidt økonomisk fnider. Så vi besluttede at vente lidt længere med brylluppet :)

Men hvad, så får jeg da snart nyt køkken :thumbsupsmileyanim:

Ja nogle gange er man nødt til at prioritere selvom det kan være trælst! men ja - alt godt kommer til den der venter :respekt:

0

Træls med udsættelsen, men jeg blev da helt lettet over at høre at det "bare" var pga. et hus. Jeg var nervøs for om det var sygdom el.l. Så herregud - en lille udsættelse.

Jeg vil gi de andre ret i at du har en fantastisk talje i den kjole. Men til gengæld vil jeg da også foreslå dig - når du tydeligvis ikke er helt tilfreds med din figur, så brug da den tid du lige har fået foræret til at gøre noget ved det. Få det bedste ud af situationen :-) Jeg har selv tabt næsten 20 kilo siden november. Startede faktisk INDEN min kæreste friede, men blev så bare endnu mere motiveret efter frieriet. Jeg er meget glad for den indsats jeg har gjort og det har gjort mig virkelig glad. Så selvom alle andre godt kan se at du er smuk i din brudekjole kan du gøre dig selv en tjeneste og komme til at FØLE dig endnu smukkere hvis du udnytter tiden og taber dig.

Nu kan jeg selvfølgelig have tolket dig forkert og du slet ikke er interesseret i at tabe dig - så ignorerer du bare mit velmenende råd. Hvis du har lyst til at tabe dig kan jeg anbefale dig at kigge ind på en hjemmeside der hedder madital.dk - den har hjulpet mig med mine snart 20 kilo. Det kræver bare at du er villig til at taste alt det du spiser ind i programmet. Der er masser af hjælp at hente om brugen af programmet på siden. Måske ses vi derinde :-)

0

Karinahadsten said:
Træls med udsættelsen, men jeg blev da helt lettet over at høre at det "bare" var pga. et hus. Jeg var nervøs for om det var sygdom el.l. Så herregud - en lille udsættelse.

Jeg vil gi de andre ret i at du har en fantastisk talje i den kjole. Men til gengæld vil jeg da også foreslå dig - når du tydeligvis ikke er helt tilfreds med din figur, så brug da den tid du lige har fået foræret til at gøre noget ved det. Få det bedste ud af situationen :-) Jeg har selv tabt næsten 20 kilo siden november. Startede faktisk INDEN min kæreste friede, men blev så bare endnu mere motiveret efter frieriet. Jeg er meget glad for den indsats jeg har gjort og det har gjort mig virkelig glad. Så selvom alle andre godt kan se at du er smuk i din brudekjole kan du gøre dig selv en tjeneste og komme til at FØLE dig endnu smukkere hvis du udnytter tiden og taber dig.

Nu kan jeg selvfølgelig have tolket dig forkert og du slet ikke er interesseret i at tabe dig - så ignorerer du bare mit velmenende råd. Hvis du har lyst til at tabe dig kan jeg anbefale dig at kigge ind på en hjemmeside der hedder madital.dk - den har hjulpet mig med mine snart 20 kilo. Det kræver bare at du er villig til at taste alt det du spiser ind i programmet. Der er masser af hjælp at hente om brugen af programmet på siden. Måske ses vi derinde :-)

Tak det var sødt af digog du har fuldstændig ret. Går ind og kigger på siden nu :cheerleader3: Har lige fundet den helt perfekte taske - det vist lidt omvendt rækkefølge. 

Det er flot med de 20kg :cheerleader3:

Edited by Shinary
0