nicki1

nogen der kender en god velkomsdrink

9 posts in this topic

hej zillaer. :thumbsupsmileyanim:

er der nogen der kender en velkomsdrink,der ska ikke blandes for meget sammen 2 måske 3 ting, vi er selv helt lost så hjælp :cheerleader3:

knuz nicki

0

Annonce ♥

En Asti og hyldeblomstsaft er en super god blanding, og smager fantastisk

0

Hvidvin, faxekondi og hyldeblomst saft.. Smager rigtig godt, men har ikke lige noget blandingsforhold..

0

der hvor jeg serverer bruger vi ofte æblecider med ferskenlikør Hmmm... evt et frossent bær. det er nemt og billigt.

Men ja asti og hyldeblomst er virkelig også dejligt.

0

Annonce ♥

Lyder rigtig godt med asti og hyldeblomst, men skal lige høre hvad blandningsforholdet er? Halv af hver og hvad slags hyldeblomstsaft bruger I?

Kh.

Anne

0

Lyder rigtig godt med asti og hyldeblomst, men skal lige høre hvad blandningsforholdet er? Halv af hver og hvad slags hyldeblomstsaft bruger I?

Kh.

Anne

Jeg kan ikke huske blandingsforholdet helt præcist, men det er i hvert fald ikke halv af hver. Det er mere 3/4 af asti og 1/4 af hyldeblomst, men du kan jo prøve dig frem. Jeg købte bare det hyldeblomst de havde i Netto. Ikke det der skal blandes op med vand, men de flasker hvor de allerede er drikkeklare.

Smager super godt.

Joan

0

Kirr (sådan noget solbær boblevand) og så sprite eller asti i... den er frisk og frugtig halvt af hver cirka :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Lidt koncentreret hyldeblomssaft (evt. hjemmelavet) derefter halv danskvandcitrus og halv hvidvin, masser af isterninger og et par skiver lime i en kande

0