mortilcecilie

Gå skoene til

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ja det er et godt spørgsmål.... jeg har nemt ved og få vabler så jeg vil vælge og gøre det hurtigst muligt, nu er det 10 mdr. til vi skal giftes, regner med at SENEST til januar vil jeg købe skoene (forhåbentlig på udsalg :thumbsupsmileyanim: ) og så gå i dem så meget så muligt, for det er jo langt over 12 timer man skal have dem på, hvis man kan holde til det.

men compete vableplaster det virker hvis det giver problemer på selve dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja jeg har 12 dage tilbage og er ikke rigtig kommet igang endnu :respekt: vores nye trægulv er lidt blødt og hælene laver mærker, så jeg kan ikke rigtig gå dem til herhjemme - det gør det ligesom lidt mere besværligt :)

MEN SKAL ALTSÅ OGSÅ IGANG :cheerleader3:

God fornøjelse når du kommer dertil :thumbsupsmileyanim:

Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede også for over 2 mnd siden men de er også ved at være sutsko.....

hver gang vi danser vores "brudevals" på terassen har jeg dem på, men der er da også kommet lidt sorte streger

fra min mands sko. :cheerleader3: Men pyt med det, det ses jo ikke under kjolen. :thumbsupsmileyanim:

Har dem også på hver aften når mine fødder er lidt større.... og så købte jeg en "blokker" på spray hos skobutikken

så de har formet sig helt efter min fod. lidt ligesom når men skal ha et par cowboybukser til at tilpasse :) og man gør

dem våde :respekt:

Redigeret af tinaclemens
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede et par måneder før med at gå i mine sko til. Jeg havde dem også på dagen før, hvor jeg skulle hen at have ordnet mine tånegle. Jeg gik ned af en stejl bakke og vupti kom der alligevel en vabel på den ene lilletå :cheerleader3: , men så vidste jeg da hvor jeg skulle sætte plastret dagen efter.

Jeg skiftede til mine beige sandaler efter 10 timer og det var der ingen der opdagede - ja på nær mine glade fødder! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En blokker???? HVad pokker er det og hvor kan man få fat i sådan en?? Har nemlig altid svært ved nye sko :)

DET ER EN SKUM PÅ SPRAY SOM FYLDES I SKOEN OG UDEN PÅ.... SÅ STIKKER MAN FODEN NED I SKUMMET OG GÅR I SKOEN TIL DEN ER TØR.... SÅ SIDDER DEN BARE SUPER.... JEG GJORDE DET 2 GANGE! OG DET FARVER IKKE. KØBTE DET I EN SKOBUTIK....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En blokker???? HVad pokker er det og hvor kan man få fat i sådan en?? Har nemlig altid svært ved nye sko :td:

DET ER EN SKUM PÅ SPRAY SOM FYLDES I SKOEN OG UDEN PÅ.... SÅ STIKKER MAN FODEN NED I SKUMMET OG GÅR I SKOEN TIL DEN ER TØR.... SÅ SIDDER DEN BARE SUPER.... JEG GJORDE DET 2 GANGE! OG DET FARVER IKKE. KØBTE DET I EN SKOBUTIK....

yaks...det lyder dælme smart :)

Hvorfor kendte jeg ikke noget til det noget før :hug:

men et godt råd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
En blokker???? HVad pokker er det og hvor kan man få fat i sådan en?? Har nemlig altid svært ved nye sko :td:

DET ER EN SKUM PÅ SPRAY SOM FYLDES I SKOEN OG UDEN PÅ.... SÅ STIKKER MAN FODEN NED I SKUMMET OG GÅR I SKOEN TIL DEN ER TØR.... SÅ SIDDER DEN BARE SUPER.... JEG GJORDE DET 2 GANGE! OG DET FARVER IKKE. KØBTE DET I EN SKOBUTIK....

yaks...det lyder dælme smart :)

Hvorfor kendte jeg ikke noget til det noget før :hug:

men et godt råd!

Det har jeg heller aldrig hørt om-øv det skulle jeg have vidst-men jeg begyndte at gå mine sko til i sidste uge-jeg tog to par tykke sokker på og det hjalp altså-jeg skal dog stadig gå dem lidt mere til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg startede en uge før. De første dage havde jeg tennisstrømper på.......Det var et smukt syn :hug:

Men det virkede...

De sidste dage havde jeg ikke strømper på. Jeg fik ikke vabler ved at gå dem til, og det fik jeg heller ikke på selve dagen.

Tine

Jeg regner med at bruge samme teknik - med yndige sko og tennissokker...jeg bliver saa chic :)

Har 5 uger til at gaa mine sko til naar jeg kommer hjem til DK i naeste uge...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer