bb1980

Selvskabslokaler

22 indlæg i dette emne

Som nogen måske har læst brændte taget af vores selvskabsloklaer af i går :cheerleader3: og vi er derfor på jagt efter nogle nye...

Vi bliver ca 70 til spisning, vi vil selv kunne stå for maden, drikkevarer og alt. Det må ikke være for dyrt, og helst i nærhden af Ballerup (dette er ikke et krav).

Nogen der har nogle gode ideer??

Redigeret af bb1980
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Sikke da noget værre fis med det andet festlokale.

Jeg kender et lokale nå i valby som vi overvejede, har dog ikke set det men det lød godt, her er linket:

http://www.bkbk.dk/Selskabsforside.htm

Håber at man må det ellers må admin slette det og så kan du få det på en pm.

Held og lykke! :cheerleader3:

Trine

Tak

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder vores bryllup i Herstedvester forsamlingshus. Der er service til 70 (så måske det er for lidt, når du siger ca. 70, hvis nu det er lidt over?), man står selv for alt, og det er måske nok ikke lige Ballerup, men heller ikke milevidt derfra.

www.herstedvesterforsamlingshus.dk

Og nej, hvor synd med branden, det må virkelig være træls at skulle ud at finde nyt, når man ellers havde styr på det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder vores bryllup i Herstedvester forsamlingshus. Der er service til 70 (så måske det er for lidt, når du siger ca. 70, hvis nu det er lidt over?), man står selv for alt, og det er måske nok ikke lige Ballerup, men heller ikke milevidt derfra.

www.herstedvesterforsamlingshus.dk

Og nej, hvor synd med branden, det må virkelig være træls at skulle ud at finde nyt, når man ellers havde styr på det!

Tak det må vi undersøge

Ja det er meget surt - vi var i meget god tid for at reservere de lokaler - også brænder skidtet knapt 3 mån før ØVØV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi holder vores bryllup i Herstedvester forsamlingshus. Der er service til 70 (så måske det er for lidt, når du siger ca. 70, hvis nu det er lidt over?), man står selv for alt, og det er måske nok ikke lige Ballerup, men heller ikke milevidt derfra.

www.herstedvesterforsamlingshus.dk

Og nej, hvor synd med branden, det må virkelig være træls at skulle ud at finde nyt, når man ellers havde styr på det!

Tak det må vi undersøge

Ja det er meget surt - vi var i meget god tid for at reservere de lokaler - også brænder skidtet knapt 3 mån før ØVØV

Det var ellers helt perfect - men booket ØV

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Belinda

Hvad med kulturhuset "Ind i varmen"?? Det er jo også i Grantoften.

Er de lejet ud? Vi holdt bryllup dér d. 07-06-08

/Anja

Ja tak - dem har vi prøvet :-) Ellers mange tak.

Nåååååå så det var jer der larmede den dag :cheerleader3:

Vi bor lige ved siden af *ss*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej,

Tjek Muhz ud på Østerbro - det er ikke det billigste, men det er super lækkert og noget anderledes end et forsamlingshus.

Her er der intet køkken, men kun to kogeplader og en mindre ovn.

Meyers Madhus på Nørrebro udlejer også lokaler og ser hyggelige ud.

Kfum har nogle utroligt lokaler i indre by ved siden af RizRaz - super smukke og velegnede til langbord. Dér kan man iøvrigt have højt musik til langt ud på natten - en sjældenhed i København. Her er et godt køkken med service, opvaks mm.

Ellers er der Valby Kulturhus - de har et lokale med panoramavinduer ud til en "teresse".

Kedelhallen (Kbh)

Thorasminde (Gladsaxe/Bagsværd)

Bispebjerg bakke (kulturhus i Kbh NV/Bispebjerg).

Pilegaard kulturhus (Brønshøj, billigt loftslokale).

Vesterbro Kulturhus har vist et ret rustikt og "new yorker-agtigt" kælderlokale.

Held og lykke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal selv holde fest for ca 70 mennesker, og skal holde det i noget der hedder FESTHUSET. Det liger godt nok i kvistgård i nordsjælland, men det er nogle rigtig fine lokaler.

Det er i to etager, og der er service og stole osv til 70. vi spiser så ovenpå, og fester senere nedenunder.

Du kan se det på festhuset.info

Hilsen Sara

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er faktisk rigtig mange selskabslokaler i Ballerup og omegn. Der ligger en del af dem, med link på vores referenceliste på hjemmesiden.

Ude i Smørum ligger der en nedlagt kro - Smørum Kro - som i dag anvendes som selskabslokaler. Jeg hørte nogle tale om at stedet skulle lukke da jeg var derude (i år) men det er da værd at forsøge. Kender I nogle der bor til leje i boligforeninger i Ballerup er det også en mulighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er faktisk rigtig mange selskabslokaler i Ballerup og omegn. Der ligger en del af dem, med link på vores referenceliste på hjemmesiden.

Ude i Smørum ligger der en nedlagt kro - Smørum Kro - som i dag anvendes som selskabslokaler. Jeg hørte nogle tale om at stedet skulle lukke da jeg var derude (i år) men det er da værd at forsøge. Kender I nogle der bor til leje i boligforeninger i Ballerup er det også en mulighed.

Hej Bent.

Tak for dine bud – der er som du selv siger rigtig mange muligheder i Ballerup og omegn – problemet er bare at de er booket på vores dato. Vi mangler at høre fra 2 muligheder i nogle boligforeninger – vi regner med svar i aften.

Smørum kro er desværre lukket - det var ellers nogle gode og hyggelige lokaler.

Vi har for øjeblikket kik på kejserindens, de er bare 3 gange så dyre som det vi havde booket, så vi skal ige se om vi kan finde de 10.000 ekstra – og have undersøgt om vi ellers kan få de ting som vi vil have. Vi mener vi kan tillade os at stille nogle krav hvis vi skal af med 15.000 for 3 dage…

Derudover skal vi søndag og mandag ud og se på to andre muligheder – som også er ret dyre. Nu må vi se. Det ser dog lidt lysere ud i dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej

jeg har selv lige søgt hjælp vedr. spejderhytter el. lign. så hvis I ikke er for kræsne så kan i måske finde noget under http://www.hyttefortegnelsen.dk/ dem jeg har kigget på og de har nemlig også noget lign. et industri køkken og mulighed for overnatning. dog er lokalerne ikke nær så fine - ingen store lyse lokaler og lidt skole agtigt lokaler - det er en smags sag, men en mulighed... man kan være heldig at finde noget der er forholdsvis nyistandsat. jeg søger i horsens så har desværre ikke så meget kendskab til sjællandsområdet.

håber virkelig at I finder noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NYT LOKALE!!!!!!!!

Jeg er bare så glad, vi har endelig fundet et lokale!!

Det er i Brøndby og vi har ikke set dem endnu – det skal vi på søndag. På deres hjemmeside står der dette:

I vores 460 m2 store lokale på XXX i Brøndby kan du holde fest for helt op til 150 mennesker. Her er der bl.a. direkte adgang til en dejlig gårdhave, hvor I kan vælge at servere velkomstdrinken.

Pris for leje af vores lokaler er 5000 kr. pr. døgn

(depositum 5000 kr.).

Vi har forhandlet os til en lidt bedre weekendpris. Det ene billede der er på hjemmesiden ser super godt ud!!

Jannie; 1000000000 millioner tak for dit link – det er hos dem vi har lejet hos ind!

Alle Jer andre skal selvfølgelig også have et STORT tak – det er utroligt så meget I alle har hjulpet! Det varmer virkelig!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NYT LOKALE!!!!!!!!

Jeg er bare så glad, vi har endelig fundet et lokale!!

Det er i Brøndby og vi har ikke set dem endnu – det skal vi på søndag. På deres hjemmeside står der dette:

I vores 460 m2 store lokale på XXX i Brøndby kan du holde fest for helt op til 150 mennesker. Her er der bl.a. direkte adgang til en dejlig gårdhave, hvor I kan vælge at servere velkomstdrinken.

Pris for leje af vores lokaler er 5000 kr. pr. døgn

(depositum 5000 kr.).

Vi har forhandlet os til en lidt bedre weekendpris. Det ene billede der er på hjemmesiden ser super godt ud!!

Jannie; 1000000000 millioner tak for dit link – det er hos dem vi har lejet hos ind!

Alle Jer andre skal selvfølgelig også have et STORT tak – det er utroligt så meget I alle har hjulpet! Det varmer virkelig!!

Tillykke med fundet af lokale, nu ved jeg godt hvilket lokale du har fundet ;) vi har selv kigget på det tidligere, men forstod bare at man ikke selv kunne stå for maden??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer