Nymann77

Så kom kjolen i den rigtige str.

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej tøser. Så var det endelig tur til prøvning. Min mor tog en masse billeder, her er lidt af dem. Jeg ved jo I elsker billeder ;)

Må man spørge hvad du har givet for tilbehøret, slør og diadem? Er lidt nysgerrig............

Jep jep selvfølgelig. Jeg har givet 300 kr. for sløret i forretningen og diademet har jeg købt på e-bay for ca. 100 kr.

Det kan være kjolen kostede en mindre formue, men til gengæld er sløret da pænt billigt. Må man spørge hvad det er for en butik du har købt det i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser. Så var det endelig tur til prøvning. Min mor tog en masse billeder, her er lidt af dem. Jeg ved jo I elsker billeder ;)

Må man spørge hvad du har givet for tilbehøret, slør og diadem? Er lidt nysgerrig............

Jep jep selvfølgelig. Jeg har givet 300 kr. for sløret i forretningen og diademet har jeg købt på e-bay for ca. 100 kr.

Det kan være kjolen kostede en mindre formue, men til gengæld er sløret da pænt billigt. Må man spørge hvad det er for en butik du har købt det i?

Den er købt i smuk brud i Kjellerup. De har givet en fantastisk service, og pigerne er så søde dernede. Jeg har købt sko og strømpebånd, og sko til manden gennem dem også. Og fik 10% på det hele. Så det syntes jeg var rigtig fint:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej tøser. Så var det endelig tur til prøvning. Min mor tog en masse billeder, her er lidt af dem. Jeg ved jo I elsker billeder ;)

Må man spørge hvad du har givet for tilbehøret, slør og diadem? Er lidt nysgerrig............

Jep jep selvfølgelig. Jeg har givet 300 kr. for sløret i forretningen og diademet har jeg købt på e-bay for ca. 100 kr.

Det kan være kjolen kostede en mindre formue, men til gengæld er sløret da pænt billigt. Må man spørge hvad det er for en butik du har købt det i?

Den er købt i smuk brud i Kjellerup. De har givet en fantastisk service, og pigerne er så søde dernede. Jeg har købt sko og strømpebånd, og sko til manden gennem dem også. Og fik 10% på det hele. Så det syntes jeg var rigtig fint:)

Ja det må man sige. Det er så skønt med super service nu når det gælder køb af så vigtig en beklædningsdel som brudekjole. Dejligt man oveni få 10%, det er meget flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bearhug:

helt vildt smuk og yndig kjole kjole og brud klæder hinanden UDEN tvivl

mon ikke din tilkomende kniber en del tårer du du kommer op af kirke gulvet!!!!!!!! :bearhug:

og 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000 gange tillykke med købet

knuser herfra

Redigeret af zira
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TUSIND TUSIND TAK for alle jeres søde kommentarer. Jeg er bare så glad for min kjole, jeg har fuldstændig sommerfugle kriller af spænding for at se min kæreste i hovedet når jeg kommer ind af kirken. Håber bare han elsker den ligeså meget som jeg gør.

Det har virkelig været wow fornemmelsen hver gang jeg har prøvet den. Fantastisk :bearhug: Håber I alle oplever det med jeres kjoler :bearhug:

:bearhug:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Nymann77,

Hold da k... hvor er din kjole fin, og DU, du ligner en stjerne. Du er så smuk i den kjole, det er det helt rigtige valg, jeg håber jeg bliver lige så smuk som dig. jeg bliver nødt til at høre dig hvor du har købt kjolen? -og hvis du vil, kunne jeg også godt tænke mig en pris:-) (hvis du vil fortælle det)...... Jeg er blevet helt forelsket i den kjole, den er så smuk, den er fræk, men stadig meget uskyldig:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej Nymann77,

Hold da k... hvor er din kjole fin, og DU, du ligner en stjerne. Du er så smuk i den kjole, det er det helt rigtige valg, jeg håber jeg bliver lige så smuk som dig. jeg bliver nødt til at høre dig hvor du har købt kjolen? -og hvis du vil, kunne jeg også godt tænke mig en pris:-) (hvis du vil fortælle det)...... Jeg er blevet helt forelsket i den kjole, den er så smuk, den er fræk, men stadig meget uskyldig:-)

Hejsa

Tusind tak for dine søde kommentarer :bearhug: . Jeg elsker også bare min kjole. :bearhug: Hvis du læser tråden helt igennem, har jeg skrevet både pris og købssted.

Knus Nymann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer