hesselbjerg

Farvel herfra

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er næsten mundlam, ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Andet end at jeg virkelig virkelig føler med dig. Det du går igennem er noget ingen burde opleve, for det gør så forfærdelig ondt.

Jeg var i et forhold med en fyr i lidt over 6 år, og vi snakkede om bryllup, børn etc..Indtil jeg fandt ud af at han i 5 af vores 6 år, havde haft en anden + flere ved siden af. Nøj hvor det gjorde ondt. Vi nåede godt nok ikke at blive gift, men den store smerte var der alligevel.

Nu flere år efter, har jeg mødt den dejligste mand og når jeg ser tilbage på det kvaj jeg var sammen med i 6 år, så er det ikke længere med "negativitet" Men derimod glæde.. Ikke over at han røvrendt mig så gevaldigt, men glæde over at jeg ikke er sammen med ham længere, og har fundet min prins.

Jeg ved godt det er svært at tro på nu, men jeg er SIKKER på at din prins venter på dig et sted derude.. Men Tillykke hvor skulle din mand (eksmand) have en røvfuld.. Sådan noget gør man sgu ikke overfor andre mennesker hvis man bare har den mindste samvittighed eller respekt. Sådan en narrøv!

Pøj pøj med det hele, du fortjener så meget bedre

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, jeg vílle bare høre om du har fået det lidt bedre.

:thumbsupsmileyanim:

Helle

Hej Helle

Ja, jeg har det bedre. Jeg er ikke som sådan bitter over at han forelskede sig i en anden. Men det er det faktum, at han har løget SÅ meget for mig, at jeg har det svært med.

P´s eksmand er ved at drive mig til vandvid... Han ringer i tide og utide. Det eneste han vil, er at få noget l*** at kaste i nakken på P i forsøget på at få den ældste af deres drenge... Jeg har sagt til ham de første 10 gange, at den kamp mellem ham og P vil jeg under INGEN omstændigheder ind i.

Jeg har længe frygtet, hvordan P kunne komme i tanke om at menipulere med pigerne. Men lige nu er jeg lige så bekymret over hvad P´s eks kan komme i tanke om.... Han har truet Peder med et ordentlig lag tæsk. Hvis han nu opsøger Peder en af de weekender han har pigerne.... Det er til at ligge søvnløs over.

Vi flytter en times kørsel øst over til min barndomsby på fredag eller lørdag. DEt bliver dejligt t få P´s eks lidt på afstand. HAn lyver ca lige så meget som Peder, så jeg har efterhånden lidt svært ved at finde ud af, hvad der er op og ned...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har virkelig ondt af dig. Men jeg synes, i hvert fald udefra, at du klarer det rigtig godt! Jeg har selv været i en situation der minder meget om din, og det gør så ondt at finde ud af at ens kæreste/mand kan være sådan. Min ekskæreste siger at han ikke var sammen med en anden, men bare det at han har løjet og hemmeligholdt en masse i lang tid gør næsten mere ondt.Og jeg kunne ikke acceptere det så jeg gik fra ham. Så jeg forstår dine frustrationer fuldt ud. Skriv endelig hvis du har brug for at snakke med en der ved hvad du går igennem!

Jeg håber alt det bedste for dig og dine piger.

Redigeret af RogJ
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke noget rod!!!

Men det lyder som om du har fået sat foden i jorden, og er ved at finde dig til rette i dit eget liv igen.

Kom sådan til at tænke på den der Malene-sang med Sys Bjerre. Prøv lige at sæt dig og lyt til den. Den er fantastisk!! Mon ikke den kan få dig lidt ovenpå igen!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber du er ved at finde dig selv igen. Det er da virkelig noget lort med P's eks... men ja han føler sig nok også svigtet og forrådt og det er jo nok desværre hans måde at komme ud med det på. Jeg tror ikke han vil opsøge din "kommende eks" På det du skriver lyder han lidt som en gasballon, ham P's eks :denmarkflag: men hvis du er så meget i tvivl om det og det gør dig så utryg ville jeg hvis jeg var dig tage kontakt til statsamtet for at høre dem ad hvad du skal gøre... det kan jo i sidste ende være at børnene ikke lige skal derud til ham et stykke tid til det hele har lagt sig lidt..? Ikke at du skal tage børnene fra ham for det fornemmer jeg ikke er din hensigt men for dine børns sikkerheds skyld og for at du kan få dæmpet din frygt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder somom du har det bedre, en smule om ikke andet. Jeg kan kun fortælle dig, at jeg er ret sikker på at du gør det rigtige, ikke mindst for dig selv men også for dine børn. børn er rigtig gode til at fornæmme, hvad der foregår og der ville nok ikke gå lang tid, før de havde fundet ud af at Peder holdt noget hemmeligt for dig.

de går en lys fremtid i møde, med en mor som en dag vil finde ham, som gør dig lykkelig. når du er lykkelig, er de. derfor ønsker jeg kun det bedste for dig, hvad end det betyder for dig.

husk at få alt det bearbejdet som du har brug for. græd, råb og skrig hvis det er det der skal til.

Jeg sender dig gode tanker og håberkun det bedste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer