anitaelise

hvad får man for pengene?

26 indlæg i dette emne

jeg skal godt nok først giftes næste år...og tænker nu, hvad får jeg egentlig for mine penge hvis jeg vælger at købe en kjole? her tænker jeg hvilken slags kjole man får. Nogen der har lyst til at dele et billede af deres kjole, pris og forhandler med mig?

Knus Anita

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal godt nok først giftes næste år...og tænker nu, hvad får jeg egentlig for mine penge hvis jeg vælger at købe en kjole? her tænker jeg hvilken slags kjole man får. Nogen der har lyst til at dele et billede af deres kjole, pris og forhandler med mig?

Knus Anita

Der findes baade dyre og billige kjole-maerker. Min generelle opfattelse, udfra mine kjoleproevninger, er at prisen i hoej grad afspejles i kjolens kvalitet - de dyre kjoler foeles og ser mere esklusive ud. Der er dog altid undtagelser der bekraefter reglen ;)

Men det at koebe kjole er jo i hoej grad ogsaa en smagssag. Er man til en helt enkelt kjole uden blonde eller perler, slipper man oftest billigere end hvis man vil have en kjole med mange detaljer paa.

Min kjole er fra en designer der ligger i den dyre ende, for 13.500 kr fik jeg denne kjole fra Benjamin Roberts:

post-25448-1191869361.jpgpost-25448-1191869578.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg skal godt nok først giftes næste år...og tænker nu, hvad får jeg egentlig for mine penge hvis jeg vælger at købe en kjole? her tænker jeg hvilken slags kjole man får. Nogen der har lyst til at dele et billede af deres kjole, pris og forhandler med mig?

Knus Anita

Der findes baade dyre og billige kjole-maerker. Min generelle opfattelse, udfra mine kjoleproevninger, er at prisen i hoej grad afspejles i kjolens kvalitet - de dyre kjoler foeles og ser mere esklusive ud. Der er dog altid undtagelser der bekraefter reglen ;)

Men det at koebe kjole er jo i hoej grad ogsaa en smagssag. Er man til en helt enkelt kjole uden blonde eller perler, slipper man oftest billigere end hvis man vil have en kjole med mange detaljer paa.

Min kjole er fra en designer der ligger i den dyre ende, for 13.500 kr fik jeg denne kjole fra Benjamin Roberts:

post-25448-1191869361.jpgpost-25448-1191869578.jpg

Jeg troede rent faktisk at din kjole var meget dyrere-den er rigtig smuk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal godt nok først giftes næste år...og tænker nu, hvad får jeg egentlig for mine penge hvis jeg vælger at købe en kjole? her tænker jeg hvilken slags kjole man får. Nogen der har lyst til at dele et billede af deres kjole, pris og forhandler med mig?

Knus Anita

Der findes baade dyre og billige kjole-maerker. Min generelle opfattelse, udfra mine kjoleproevninger, er at prisen i hoej grad afspejles i kjolens kvalitet - de dyre kjoler foeles og ser mere esklusive ud. Der er dog altid undtagelser der bekraefter reglen ;)

Men det at koebe kjole er jo i hoej grad ogsaa en smagssag. Er man til en helt enkelt kjole uden blonde eller perler, slipper man oftest billigere end hvis man vil have en kjole med mange detaljer paa.

Min kjole er fra en designer der ligger i den dyre ende, for 13.500 kr fik jeg denne kjole fra Benjamin Roberts:

post-25448-1191869361.jpgpost-25448-1191869578.jpg

Jeg troede rent faktisk at din kjole var meget dyrere-den er rigtig smuk :)

Ja, jeg foleer ogsaa at jeg har faaet virkelig meget kjole for pengene - den ser nemlig meget esklusiv og dyr ud. Troede slet ikke den var inde for min raekkevidde, da jeg saa den foerste gang...blev helt overrasket da jeg hoerte prisen!

Nuvel, 13.500 kr uden tilbehoer og tilretning er jo ogsaa en slags penge ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig i Chrislings udsagn :hug: Der ER virkeligt en kvalitetsforskel på de forskellige kjolemærker!

Jeg har givet 10.000kr for min kjole, som er fra San Patrick, og 2.500kr for blondeboleroen, som nu er blevet integreret i kjolen, så den sidder fast og udgør det øverste af ryggen og fine ærmer.

Sløret gav jeg 2.000kr for og er så uendeligt smukt! :)

Den samlede pris blev dog noget bedre, idet de fleste brudekjolebutikker er villige til at forhandle en god samlet pris, hvis man køber lidt mere end kun kjolen :td:

Kjolepr_vning_004.JPG

Kjolepr_vning_005.JPG

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig i Chrislings udsagn :hug: Der ER virkeligt en kvalitetsforskel på de forskellige kjolemærker!

Jeg har givet 10.000kr for min kjole, som er fra San Patrick, og 2.500kr for blondeboleroen, som nu er blevet integreret i kjolen, så den sidder fast og udgør det øverste af ryggen og fine ærmer.

Sløret gav jeg 2.000kr for og er så uendeligt smukt! :hug:

Den samlede pris blev dog noget bedre, idet de fleste brudekjolebutikker er villige til at forhandle en god samlet pris, hvis man køber lidt mere end kun kjolen :bearhug:

Kjolepr_vning_004.JPG

Kjolepr_vning_005.JPG

Du er bare så SMUK i din fantastiske kjole :bearhug::bearhug::hug: Og så har du nogle FANTASTISKE øjne :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er meget enig i Chrislings udsagn :blush: Der ER virkeligt en kvalitetsforskel på de forskellige kjolemærker!

Jeg har givet 10.000kr for min kjole, som er fra San Patrick, og 2.500kr for blondeboleroen, som nu er blevet integreret i kjolen, så den sidder fast og udgør det øverste af ryggen og fine ærmer.

Sløret gav jeg 2.000kr for og er så uendeligt smukt! :hug:

Den samlede pris blev dog noget bedre, idet de fleste brudekjolebutikker er villige til at forhandle en god samlet pris, hvis man køber lidt mere end kun kjolen :hug:

Kjolepr_vning_004.JPG

Kjolepr_vning_005.JPG

Du er bare så SMUK i din fantastiske kjole :bearhug::bearhug::hug: Og så har du nogle FANTASTISKE øjne :bearhug:

Janni, altså! :hug:

Af hele mit hjerte tusind tak! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg er jo gået i en helt anden grøft og har bestilt mine på ebay og købt en på udsalg her i dk. Alt i alt for 3 smukke kjoler har jeg givet under 4000 kr. og det er med skørt, slør og tilretning. Først lige et par billeder af kinakjolerne.

post-33613-1214561172.jpg

post-33613-1214561184.jpg

post-33613-1214561201.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og her er min udsalgskjole som jeg var så heldig at erhverve for den nette sum af 1500 og så ville hun tilrette den gratis :bearhug: Den er jeg stadig for fed til men hvis jeg ikke kommer helt ned til den (str.42) lægger hun den bare ud for mig :bearhug:

/Chalotte

post-33613-1214561562.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa jeg har givet 4000kr for min her er den

på modellos jeg har fået syet min lidt om så der ikke er halterneck på men lavet om med stropper over skulderne

underdelen bliver list bredere end det modellen har på.

her kommer det.... (har desværre ikke noget billed f mig i kjolen da min tilkommende også engang imellem bruger min comp.)

post-32089-1214596631.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
og her er min udsalgskjole som jeg var så heldig at erhverve for den nette sum af 1500 og så ville hun tilrette den gratis :bearhug: Den er jeg stadig for fed til men hvis jeg ikke kommer helt ned til den (str.42) lægger hun den bare ud for mig :bearhug:

/Chalotte

Det er nogle flotte kjoler, men nu bliver jeg altså nødt til at spørge, hvorfor har du købt tre? Skal du bruge alle tre i løbet af dagen eller hvordan?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da også vise min kjole. For jeg synes nemlig at jeg fik rigtig meget kjole for ikke så mange penge ved at købe et billigere mærke:

post-32660-1214988450.jpg post-32660-1214987791.jpg

Jeg gav 6400 kr for min kjole og den var af mærket divina sposa.

Beklager kyssebilledet,men det er et af dem hvor man bedst kan se stoffet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind Tak, det er staidg dejligt at høre efter næsten et år :cheerleader3:

Jeg var også så lykkelig for min kjole. Lige min stil!

Og foran

post-24287-1214549158.jpg

Hold da helt op - det er en af de flotteste og mest klædelige kjoler jeg har set - og så til den pris !

Jeg kunne slet ikke forestille mig, at du kunne være smukkere eller passe bedre i en kjole til 10 eller 50.000.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mht. Lillys lagersalg gjorde de det sidste år at de reklamerede på deres hjemmeside og i pressen i starten af september og så skulle man ringe og bestille en tid. Ved deres lagersalg sidste år solgte de alle hele kjoler for 1000,- kr. og todelte for 500,- pr. del. Så der er meget at spare. Min svigerinde købte den mest fantastiske kjole med perler og blonder som oprindeligt kostede 8500 for 1000,- kr. Hun fik alt sit udstyr, kjole, slør, underskørt, undertøj, hårsmykker og taske for 2200,-.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen lad mig da bruge lejligheden til at vise min kjole. Kjolen er en Claron og selve kjolen kostede 6500, hvilket jeg synes er vildt billigt. Men så kommer der selvfølglig lidt udgifter oveni til tilretninger. Tror tilretninger koster meget forskelligt fra sted til sted.

Her er mine samlede udgifter til "kjole"

Kjolen 6500,-

Tilretninger 1150,-

Slør 1500,- (det er for et langt slør, som følger slæbet på kjolen)

Leje af skørt 300,- (på billedet har jeg ikke skørt på - det fik jeg til tilretning og det var fantastisk)

Ialt 9450,-

post-33339-1218093632.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer