Sign in to follow this  
Followers 0
Guest frøkenlækkerrøv

frisure eller make up først?

12 posts in this topic

jeg skal snart til at planlægge hvornår jeg skal hvad på selve dagen, men er i tvivl om jeg skal ligge make up før eller efter jeg har været ved frisøren??? :hug::) og som altid har i kloge ord til mig om hvad og hvorfor..... :td: bryllupsklar rocks!!!!

0

Annonce ♥

Jeg har tænkt over akurat det samme, så jeg lurer lige med her :-)

0

Jeg tor at jeg lægger makeup først for så risikerer jeg ikke at ødelægge håret imens jeg lægger make-up for jeg skal jo ikke have vasket hår hos frisøren så der sker nok ikke noget med makeuppen

0

Min frisør har sagt at jeg skal få lagt makeuppen først, så mit hår ikke bliver mast fladt eller sådan, hvis jeg skal have hovedet tilbage under makeup ligningen.

0

Annonce ♥

Hej :)

Jeg skal selv lægge makeup (evt med lidt hjælp..)

Jeg vil spørge frisøren til råds, men tænker selv på at lægge det efter frisøren, da hun måske skal vakse håret, sprøjte ting i ovs...

Jeg tænker, at makeup- en måske er bedst at komme på lige inden kjolen. Men man kunne jo godt have renset hud osv inden...

Er der nogle erfarne brude der har en god erfaring på det område?? for jeg er da også selv lidt i tvivl

0

Jeg ville vælge håret først. Evt bare lægge en pofriskende maske mens man får ordnet hår. Så er make-up´pen frisk og fin lige inden man hopper i kjolen.

Man skal osse tænke på at man muligvis skal have curlers i. Måske en tørrehjælm på osv. Derfor vil jeg helst have håret færdig først. Ta dog lidt mascara på, eller kan man se noget så træls ud med festhår og ingen make-up.

Men som sagt; nyd at blive nusset i håret og så ville jeg lægge make-up til sidst.

knus Sanne :)

0

Min frisør har sagt at jeg skal få lagt make-up inden hun sætter hår, for hun skal ikke vaske det. Så ingen problemer med vand der ødelægger make-upen!

0

Annonce ♥

Det sagde de også til mig - så det gjorde jeg - først make up, så hår - og så lige lidt make up igen.

Pas på med pudderet, når I har fået kjolen på! :boohoo:

0

Jeg lagde makeup selv, og jeg gjorde det efter frisøren. Ellers skulle jeg have lagt makeup kl. 7 eller sådan noget! Og selv om min makeup holdt fint, så tror jeg altså, at så længe havde været lidt rigeligt at forlange :boohoo: Mit hår tog også lang tid at sætte, fordi det er temmelig langt og meget glat, så der skulle en god mængde af noget hårspray i inden curlerne, og så tog det en times tid i tørrehjelm, før det så var klar til, at curlerne blev taget ud. Samtidig havde vi bevidst valgt, at der skulle være god tid efter frisøren, så jeg kunne nå at slappe lidt af og få en smule frokost, og det synes jeg var virkelig rart. Så det er måske også noget, man skal tænke med i det og simpelthen lægge makeup på den side af frisørtiden, hvor man har bedst tid.

0

jeg tror jeg laver en kombo.... først make up så frisør og så ordne det sidste ved makuppen til sidst :cheerleader3: uh jeg glæder mig... :bearhug:

0

det er min frisør der skal ligge min makeup - så ved ikke hvad hun gør først ;)

0

Annonce ♥