tReaX

Nogen der har set denne kjole i butikkerne i DK?

9 indlæg i dette emne

Jeg har vist fundet drømmekjolen, som bare er lige mig og ser ud til at vil gøre det bedste for min figur... Jeg har kun fundet den på en amerikansk hjemmeside - kan desværre intet navn finde på den.

Så har I set noget der ligner eller den, når I har været ude i butikkerne?

617frontimage-B.jpg

617backimage-B.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe dig med at finde frem til kjolen, men jeg bliver bare lige NØDT til at sige.... den er da bare gude-smuk!! Jeg HÅBER du finder frem til kjolen... :)

Tak.... Jeg er også lige pt brændt meget varm på den kjole... Enten må jeg bruge nogle kinesiske kontakter og få en skrædder dernede til at lave en kopi eller også må jeg købe den fra hjemmesiden...

Med mindre jeg bliver klogere når jeg har været ude at prøve kjoler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har været i en kjole der minder om den hos Brud og Festgården i Demstrup! Min kjole er lidt i samme stil, dog uden slæbet og perlerne. Hvis du bor i Jylland er det nok værd at smutte forbi derude og se om de kan hjælpe dig!

Lateda

Takker, jeg vil se hvad de har at tilbyde. Selvom jeg ikke kommer så ofte i Jylland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke i DK men jeg mener jeg har set den hos min ebaykineser :bearhug:

Der er nogle ret pæne nogle inde på bridalshop.dk under plusstørrelser :bearhug: der kan du da kigge

Jeg mener også jeg har set den på ebay, men bagefter kunne jeg ikke finde den...

Har også fået en kineser til at ville skræddersy den til mig, efter mine mål til en formiddabel pris, men ville gerne prøve den først, hvis det var muligt....

Jeg kigger nærmere på bridalshop.dk, den kendte jeg ikke i forvejen...

--

Har nu kigget på bridalshop, og de har de samme kjoler som 'min' kineser... Bare med en pris der mindst er det dobbelte (inkl. moms, told, fragt, gebyr)...

Redigeret af tReaX
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer