dorkim

Min fotomontage til "manden"

14 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig montagen færdig og kan næsten ikke vente med at vise ham den :hug::hug:

En stor tak til dig lii for din inspiration og ikke mindst råd omkring hvordan det hele skulle klares :-)

Det bliver også lii der lægger den på youtube og sætter linket ind i denne tråd, da hun kan "gemme" den under hendes så "manden" ikke tilfældigt ser den.

Jeg ved godt der er lidt lydforskel der hvor der er videoklip ... og arbejder på sagen :-)

:bearhug::bearhug::bearhug:

Redigeret af dorkim
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er tidsmæssigt 7:18 minutter.

Min gamle var 9:43... Den var der absolut ingen af gæsterne, der øffede over - tværtimod :bearhug:

De montager og dermed længder, jeg har set flest af, er ca. 4-5 minutter, men der er ikke videoklip i, og kører som regel på ét stykke musik.

Bare lige så du har noget at sammenligne med :bearhug:

Taler, siger man, bør ikke vare over 3 minutter, men for brud og gom må det gerne tage længere tid.

Igen: Min tale varede 10 min - og det var UDEN de kommentarer, gæsterne kom med på selve dagen.

Så det er et spørgsmål, du bedst kan diskutere med dig selv :hug: Hvor meget har du på hjerte; kan du skære i det, du har; er der nogle fotos, der har MERE betydning end andre; har du lyst til at gå lettere hen over nogle ting og fremhæve andre - det er alle sammen spørgsmål, du kan tage stilling til :hug:

Og spørger du MIG, ja, så kender du godt svaret allerede - og ellers for Prins Knud endnu engang: Den er GOOOOOD! :bearhug:

Knus LL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

æv den ville ikke vises her... den ville ikke afspille derinde så jeg måtte sidde med musen og køre filmen frem og uden lyd... men som jeg lige umiddelbart kunne se med billeder og tekst er den rigtig god! Må lige have Thomas til at fikse min puter så jeg kan se den rigtigt!

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer