Sign in to follow this  
Followers 0
Marie&Søren

jeg overvejer bordoir billeder

14 posts in this topic

okay, efter mange overvejelser er jeg næsten sikker på at manden skal have bordoir billeder i morgen gaver, men da jeg hverken har lysten (eller kroppen til at stå uden en trevl) har jeg besluttet at jeg skal have et "pænt sæt under tøj, har fundet dette på bravissimo, men er det okaypost-31498-1214585020.jpg

med de her trusser

post-31498-1214585057.jpg

håber at kunne få lidt kritik snart

0

Annonce ♥

Helt sikkert - det er da super sexet - er sikker på det også ville falde i smag hos min kommende mand :bearhug:

Tror også selv jeg ville vælge at have ihvertfald en lille smule tøj på. Det skal jo føles trygt og rart så man ikke selv får en masse dårlige minder hvis man ser billedet. Så kan man jo også vedlægge undertøjet som en ekstragave - det tror jeg bestemt ikke han vil have noget imod :bearhug:

Lisbeth

0

Hej.

Jeg fik lavet mavebilleder "in the nude", da jeg ventede vores søn. Havde også, til at starte med, benægtet at jeg nogensinde ville kunne smide alt tøjet og stå splitter-fornøjet foran en fremmed et fremmed sted... Men da jeg fik snakket med fotografen og set hans billeder, var det slet ikke så grænseoverskridende alligevel... :bearhug: Så måske du skulle mødes med fotografen, før du lægger dig fast på noget.. ;)

I øvrigt synes jeg det er et smukt sæt undertøj! Din mand vil da elske det! :bearhug:

God fornøjelse!

Cristina

0

Hej.

Jeg fik lavet mavebilleder "in the nude", da jeg ventede vores søn. Havde også, til at starte med, benægtet at jeg nogensinde ville kunne smide alt tøjet og stå splitter-fornøjet foran en fremmed et fremmed sted... Men da jeg fik snakket med fotografen og set hans billeder, var det slet ikke så grænseoverskridende alligevel... :bearhug: Så måske du skulle mødes med fotografen, før du lægger dig fast på noget.. ;)

I øvrigt synes jeg det er et smukt sæt undertøj! Din mand vil da elske det! :bearhug:

God fornøjelse!

Cristina

tak for dit besyv, men jeg tro nu ikke at det skal være fuldstændig nøgen, dertil har tyngdekraften haft for stor indvikning på min krop, efter fødsler + amning, :bearhug: trods min relativt unge alder

0

Annonce ♥

Helt sikkert - det er da super sexet - er sikker på det også ville falde i smag hos min kommende mand :bearhug:

Tror også selv jeg ville vælge at have ihvertfald en lille smule tøj på. Det skal jo føles trygt og rart så man ikke selv får en masse dårlige minder hvis man ser billedet. Så kan man jo også vedlægge undertøjet som en ekstragave - det tror jeg bestemt ikke han vil have noget imod :bearhug:

Lisbeth

dejligt at høre at det ikke kun er mig der, syntes det er pænt, for jeg har jo lige lidt problemer med at spørge manden

0

Annonce ♥

Aj, det sæt er bare SÅ flot! Det er et af de sæt fra Bravissimo, som jeg tit har overvejet at bestille. Jeg har en svaghed for det lidt gennemsigtige stof. :bearhug: (psst - har lige købt et i gennemsigtig-gul :hug:)

I det undertøj er man nøgen og så alligevel ikke nøgen! Det er netop det, der er det fede! :bearhug: (Ligesom eventyret om hende, der iklæder sig et fiskenet :bearhug: )

Og så synes jeg, at det er fuldstændig ligegyldigt, om man har ikke har født eller om man har født 3-10 børn - man kan sagtens få lavet sådan nogle billeder. De bliver jo lavet, så man fremstår fra sin bedste side.

0

Det er jo et fantastiskk lækkert sæt undertøj. Det synes jeg helt klart godt at du kan :bearhug: Det vil blive nogle super sexet billeder. Overvejer at få taget nogle lige inden jeg skal føde, ej måske lige lidt tid inden, men for at være lækker gravid :bearhug:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: super flot sæt :boohoo:

jeg skal selv have lavet et serie af mig og mandens bil :super:

Skal nok hvis vejret er godt have taget billederne på søndag :)

Du kan se min tråd her: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=49396&hl=

Jeg ved helle rikke endnu hvor meget tøj jeg smider... jeg har købt en badedragt i guld, og så en bikini, og regner med et par Gstrings... hvis nu modet er med mig ;)

Edited by joro
0

Hej,

Jeg sir go for it med de billeder !

Jeg har også selv fået lavet nogle til min tilkomne... er liiidt spændt på hvad han siger til det.

Mit råd er - kom med mere end et sæt tøj... og prøv også gerne en fjerboa eller et stort tørklæde / stof som du godt kan lide... det giver mere variation i billederne og der blir mere at vælge imellem.

Prøv at gå ind på denne hjemmeside : Tina's Fotostudie og se hendes morgengavebilleder - det viser hvad jeg mener med tørklædet - og de er MEEEGET sobre !!! smil

Mange hilsner

Maria

0