Sign in to follow this  
Followers 0
sheila ettrup

JEG SKAL GIFTES I MOOOORGEN WEEE

26 posts in this topic

Jeg er så super stolt af den måde vi har indrettet den gamle garage på. Det bliver bare så godt i morgen (også selvom vejret er til at DØ over...6 mm skulle der falde...æv æv æv...)

Jeg lægger lige nogle billeder ind

post-29462-1214586982.jpg

post-29462-1214586991.jpg

0

Annonce ♥

Hvor flot :bearhug:

Håber i får en skøn dag og skidt pyt med vejret:-)

0

Annonce ♥

og så det sidste :bearhug:

Hej! og mange gange tillykke....med imorgen. Det ser helt vildt hyggeligt ud... Vi skal giftes til pinse næste år, det skulle ellers have været her i august, men vi er ved at bygge ny maskinhal med toiletter og køkken, og det når ikke at blive færdigt. Men min plan var at holde et bondebryllup, med rød og hvid ternet duge osv..... Og dit minder lidt om det røde-hvide bryllup jeg ønsker mig. Det ser vildt hyggeligt ud.... Pyt med vejret, måske det bliver skønt vejr, de meterologer har før taget voldsomt felj.... Tillykke og rigtig god dag imorgen....

Hilsen Cirkeline :bearhug:

0

Stort tillykke med i morgen

Jeg håber I får en rigtig god dag med masser af gode oplevelser :bearhug::bearhug:

Edited by dorkim
0

Annonce ♥

Hej!

Vil bare sige rigtig meget tillykke med i morgen - det skal nok blive en fantastisk dag, uanset vejret! (og det er jo heller ikke altid at det holder stik, vel?)

Nyd det nu og husk at skrive en laaaaang beretning med masser af billeder bagefter! :bearhug:

Mange knus og tanker!

:bearhug:

Camilla

0

Hvor ser det bare super godt ud.

Håber I får en rigtig skøn dag.

Hjertelig tilllykke med brylluppet i morgen.

Knus fra Rikke

0

iiiihhh hvor er det FIIINT.. STORT tillykke med imorgen...

:bearhug: Det ska nok bli n SKØN dag uanset vejret!! :bearhug:

0

1000, 1000 tak allesammen :bearhug:

Selvfølgelig bliver det en dejlig dag...kan bare ikke lade være med at være lidt ærgelig over vejret :bearhug::hug: , men altså, det kan man jo ikke styre. Så det er bare med at go with the flow :bearhug:

Jeg glæder mig bare så meget til at se min søde Jakob for aller første gang i kirken.

0

Annonce ♥

Ja så er det i morgen vi skal giftes og det er noget møg at det bliver regnvejr for jeg skulle jo vies i en park-men det bliver jo nok desværre inde i stuen og det bliver vildt trist men det er der jo desværre intet at gøre ved :bearhug:

0

Wow hvor har I pyntet flot op ..... nu håber jeg at I får en helt vild fantastisk dag :bearhug::bearhug::bearhug:

Edited by Rany
0

Ja så er det i morgen vi skal giftes og det er noget møg at det bliver regnvejr for jeg skulle jo vies i en park-men det bliver jo nok desværre inde i stuen og det bliver vildt trist men det er der jo desværre intet at gøre ved :bearhug:

Jeg så lige tv avisens vejrudsigt og den havde noget godt at sige. Den sagde at det mere blev sådan noget støvregn i stedet for heavy regn, så måske kan det lade sig gøre alligevel???

Vi må krydse fingre for hinanden :bearhug:

0

:bearhug: Tillykke med dagen i morgen :bearhug:

ser super hyggelig ud med bordopdækningen :bearhug:

0

Annonce ♥

Allerførst, så ser det rigtigt godt ud med borddækningen, Shiela :bearhug:

Dernæst et stort tillykke med brylluppet i dag.

Jeg håber, I får den mest fantastiske dag, uanset vejret.

post-31283-1214636087.gif

0

Hvor ser det godt ud :bearhug::bearhug:

Hav en fantastisk dag, må den være alt det, i har drømt om plus lidt mere ;)

:bearhug:

0

Det ser super godt ud. Jeg håber I får en fantastisk bryllupsdag :bearhug::bearhug::bearhug::hug:

0

1000 tak allesammen. Jeg er bare så glad for jeres besvarelser :bearhug:

ja man er vel ikke mere hooked på bryllupsklar end at man liiige tjekker siden ud, den dag man skal giftes, weeeee :carrot:

helt og aldeles lykkelig

0

Annonce ♥

Tillykke med dagen, jeg håber i får en fantatisk dagi har ihverfald omgiverlsen med jer, hold da op hvor ser det fint ud :bearhug::bearhug::hug:

:hug:

Jeanette

Ps. Jeg synes det er vildt sejt at du lige har tid til at tjekke her inde :bearhug::hug:

0

Jeg håber at dagen idag lever fuldt op til dine/jeres forventninger og mere til.

Tillykke :bearhug: tillykke :bearhug: tillykke :bearhug: tillykke :hug: tillykke

0

Hej tøser.

Dagen i går var FANTASTISK. Jeg er så rørstrømsk i dag, jeg kommer til at leve højt på denne dag lææææænge.

Jeg er så sindssygt lykkelig :boohoo:

Og det regnede næsten hele dagen, men ved I hvad??? Det betød bare ingenting. Der var tørt da vi kom ud af kirken og tørt da vi tog billeder ved sorø sø, og uanset hvad, så har jeg fået min mand, og han er fantastisk :):cheerleader3:

0

1000 tak allesammen. Jeg er bare så glad for jeres besvarelser :)

ja man er vel ikke mere hooked på bryllupsklar end at man liiige tjekker siden ud, den dag man skal giftes, weeeee :carrot:

helt og aldeles lykkelig

det ser super hyggeligt ud :boohoo:

håber i havde en rigtig hyggelig perfekt dag...

Knus og tillykke :cheerleader3:

0

Ejj KÆMPE stort tillykke med jeres bryllup igår!! Sikke flot pyntet op - glæder mig til at se flere billeder :-)

TILLYKKE :-)

Knus Mathilde.

0