sheila ettrup

JEG SKAL GIFTES I MOOOORGEN WEEE

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

og så det sidste :bearhug:

Hej! og mange gange tillykke....med imorgen. Det ser helt vildt hyggeligt ud... Vi skal giftes til pinse næste år, det skulle ellers have været her i august, men vi er ved at bygge ny maskinhal med toiletter og køkken, og det når ikke at blive færdigt. Men min plan var at holde et bondebryllup, med rød og hvid ternet duge osv..... Og dit minder lidt om det røde-hvide bryllup jeg ønsker mig. Det ser vildt hyggeligt ud.... Pyt med vejret, måske det bliver skønt vejr, de meterologer har før taget voldsomt felj.... Tillykke og rigtig god dag imorgen....

Hilsen Cirkeline :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Vil bare sige rigtig meget tillykke med i morgen - det skal nok blive en fantastisk dag, uanset vejret! (og det er jo heller ikke altid at det holder stik, vel?)

Nyd det nu og husk at skrive en laaaaang beretning med masser af billeder bagefter! :bearhug:

Mange knus og tanker!

:bearhug:

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1000, 1000 tak allesammen :bearhug:

Selvfølgelig bliver det en dejlig dag...kan bare ikke lade være med at være lidt ærgelig over vejret :bearhug::hug: , men altså, det kan man jo ikke styre. Så det er bare med at go with the flow :bearhug:

Jeg glæder mig bare så meget til at se min søde Jakob for aller første gang i kirken.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det i morgen vi skal giftes og det er noget møg at det bliver regnvejr for jeg skulle jo vies i en park-men det bliver jo nok desværre inde i stuen og det bliver vildt trist men det er der jo desværre intet at gøre ved :bearhug:

Jeg så lige tv avisens vejrudsigt og den havde noget godt at sige. Den sagde at det mere blev sådan noget støvregn i stedet for heavy regn, så måske kan det lade sig gøre alligevel???

Vi må krydse fingre for hinanden :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser.

Dagen i går var FANTASTISK. Jeg er så rørstrømsk i dag, jeg kommer til at leve højt på denne dag lææææænge.

Jeg er så sindssygt lykkelig :boohoo:

Og det regnede næsten hele dagen, men ved I hvad??? Det betød bare ingenting. Der var tørt da vi kom ud af kirken og tørt da vi tog billeder ved sorø sø, og uanset hvad, så har jeg fået min mand, og han er fantastisk :):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1000 tak allesammen. Jeg er bare så glad for jeres besvarelser :)

ja man er vel ikke mere hooked på bryllupsklar end at man liiige tjekker siden ud, den dag man skal giftes, weeeee :carrot:

helt og aldeles lykkelig

det ser super hyggeligt ud :boohoo:

håber i havde en rigtig hyggelig perfekt dag...

Knus og tillykke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer