Frittefrej

Jeres mening om disse voksenbrudepigekjoler

35 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hænger mig på et apr af de andre og siger at jeg egentlig ikke er yderlig vild med nogen af dem... Skal de være grønne??? Jeg synes pasformen på toeren er flot, men kjolen i sig selv er ikke noget specielt. Etteren sidder bare ikke pænt. Jeg synes så til gengæld at brudepigerne skal være ens... Men jeg er måske lidt "kedelig" når det gælder sådan noget. Er brudekjolen hvid? Og hvad med brudebuketten? Kunne man ikke prøve at finde kjoler som matcher nogena f farverne i buketten?? Nu ved jeg ikke hvronår den store dag er, men kan man ikke nå at få syet nogen? Så får I det akkurat som I vil have det. Det koster måske lidt mere, men...???

- Camilla

0

Jeg hænger mig på et apr af de andre og siger at jeg egentlig ikke er yderlig vild med nogen af dem... Skal de være grønne??? Jeg synes pasformen på toeren er flot, men kjolen i sig selv er ikke noget specielt. Etteren sidder bare ikke pænt. Jeg synes så til gengæld at brudepigerne skal være ens... Men jeg er måske lidt "kedelig" når det gælder sådan noget. Er brudekjolen hvid? Og hvad med brudebuketten? Kunne man ikke prøve at finde kjoler som matcher nogena f farverne i buketten?? Nu ved jeg ikke hvronår den store dag er, men kan man ikke nå at få syet nogen? Så får I det akkurat som I vil have det. Det koster måske lidt mere, men...???

- Camilla

Hej Camilla

Brudepigekjolerne bliver ikke ens, da den anden ikke vil vige fra hendes (vi skal selv betale dem).

Jeg skal ud i YP dress i dag, og se om jeg kan finde noget, som hvert fald ikke skriger til hendes farve...

Bruden har sagt at det er ok vi ikke er ens. Det vigtigste er at vi har det godt i det tøj vi har på.

Brudekjolen er hvid ja.... og brudebuketten ved vi ikke noget om, da hun har sagt til sin kommende mand at han skal tage sig af det, og det skal være en overraskelse til hende....

Nu du siger det, så kan jeg godt se.... altså det kan jeg blive meget svært for ham, hvis brudebuketten og brudepigebuketterne både skal passe til hvid, grøn og 1 tredje farve :cheerleader3:

Men ellers kan man måske gøre sådan, at der er et eller andet hvidt i brudens og så nogle andre farver.... og vores små buketter bare er lavet af den hvide blomst....

Det er alt for dyrt at få syet nogen.... Jeg er førtidspensionist pga angst, så jeg har desværre ikke så mange penge....

Og i forvejen kommer man jo til at bruge en masse penge i forhold til dette bryllup.

Men I hører mere fra mig, når jeg har været i YP dress

0

Annonce ♥

Hej

Ja i går var vi ude og kigge på brudepigekjoler til mig og min venindes anden veninde....

Så derfor vil jeg gerne høre jeres helt ærlige mening om disse 2 kjoler.

Hvilken ville I vælge, hvis I skulle have 2 voksen brudepiger?

Frittefrej

P.s. Se venligst væk fra maven, den arbejdes der på :cheerleader3:

Skulle måske lige tilføjes, at det ikke er den samme person i begge kjoler.

Altså jeg synes ikke, at du ser særlig stor ud :lol: men jeg kan da godt følge dig i, at man skal kunne have brysterne indenbords og ja, de kan jo hurtigt blive store :kiss: når man skal have dem i en selskabskjole.

Jeg synes at nr. 2 er flot, men lidt pyntet. Hvis det er en kæmpe tylbrudekjole, tror jeg ikke at den vil sjæle noget fra bruden eller hvis bruden har et slør på. Jeg havde hverken slør eller tyl, men hvis en af mine gæster var kommet til fest i den, så var det ok med mig.

Nr. 1 er også flot, men man kan finde kjoler, som gør lidt mere for figuren end den. Du kan sagtens tage til bryllup i den kjole. Hvis det var mig ville jeg vælge en god corsage til at tage under, så har jeg styr på bryster og mave.

Held og lykke med kjole jagten, hvis ikke det bliver den. :bearhug:

0

Hej

Ja i går var vi ude og kigge på brudepigekjoler til mig og min venindes anden veninde....

Så derfor vil jeg gerne høre jeres helt ærlige mening om disse 2 kjoler.

Hvilken ville I vælge, hvis I skulle have 2 voksen brudepiger?

Frittefrej

P.s. Se venligst væk fra maven, den arbejdes der på :cheerleader3:

Skulle måske lige tilføjes, at det ikke er den samme person i begge kjoler.

Altså jeg synes ikke, at du ser særlig stor ud :kiss: men jeg kan da godt følge dig i, at man skal kunne have brysterne indenbords og ja, de kan jo hurtigt blive store :hug: når man skal have dem i en selskabskjole.

Jeg synes at nr. 2 er flot, men lidt pyntet. Hvis det er en kæmpe tylbrudekjole, tror jeg ikke at den vil sjæle noget fra bruden eller hvis bruden har et slør på. Jeg havde hverken slør eller tyl, men hvis en af mine gæster var kommet til fest i den, så var det ok med mig.

Nr. 1 er også flot, men man kan finde kjoler, som gør lidt mere for figuren end den. Du kan sagtens tage til bryllup i den kjole. Hvis det var mig ville jeg vælge en god corsage til at tage under, så har jeg styr på bryster og mave.

Held og lykke med kjole jagten, hvis ikke det bliver den. :bearhug:

Hejsa

Nu nævner du corsage. Men sådan noget kan jeg ikke klare at have på :lol:

Pga. den angst jeg lider af (som jeg er førtidspensionist pga, har jeg problemer med hvis noget strammer på min mave, eller hvis tøjet er for vamt... Jeg får kvalme og bliver bange for at kaste op.... og jeg bliver svimmel og bange for at besvime).

Da jeg allerede nu ved at jeg vil nå at få mange angstanfald mens vi er i kirken, er det vigtigt for mig, at det tøj jeg har på, er det jeg har det rigtig godt i, samt noget der ikke er for varmt....

Jeg behøver jo ikke fremprovokere flere angstanfald ;)

Knus Frittefrej

0