Guest Christina.kj

Tror ikke jeg får nogen PA - snøft

25 indlæg i dette emne

Ved ikke helt om det er mig der er skør eller hvad, men jeg tror virkelig mine veninder har glemt mig. Flere af dem er bortrejst indtil brylluppet, og så er vi i øvrigt spredt over hele Danmark. Om kun 19 dage tager jeg til jylland (bor i kbh) og bliver der indtil brylluppet.

Det skal lige siges at jeg har meget distræte og til tider (efter min mening) egoistiske veninder - så ved ikke helt hvad jeg skal tro her. Håber selvfølgelig på det bedste, men hvad hvis jeg bliver skuffet... Er det bare mig som er bekymret? Ved godt at de skal overraske mig, men det er altid mig som står for sådan noget i vennekredsen...

Ih altså!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at dine veninder bare er i gang med at forvirre dig ved at sige at de ikke er hjemme.

Men nu kender jeg selvfølgelig ikke din situation, men kunne det tænkes at de har planlagt PA når du er i Jylland?

Men lige meget hvad, så bliver man rigtig meget skuffet, hvis de glemmer at arrangere ens PA. Og hvis det sker så kan jeg kun gætte på hvordan man vil have det, for jeg har ikke prøvet det. Har du på noget tidspunkt hintet noget om din PA for at se hvordan de reagerer? For på deres kropssprog kan man måske se om der er en hemmelig planlægning i gang.

Jeg håber virkelig for dig, at du får en rigtig hyggelig PA :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej jeg håber da også at de bare lader som om de har glemt dig...

Jeg ved at jeg skal på PA den 12. juli. Min bedste veninde og jeg aftalte den dag i slutningen af 2007, så vi var sikre på at jeg ikke kom til at lave andre aftaler. Derefter har jeg lavet en liste med de veninder og familiemedlemer, som jeg synes skulle inviteres og den har hun så fået. Så jeg har vel egentlig haft en kæmpe finger med i planlægningen, meeeen jeg ved stadig ikke hvad der skal ske... Bare kald mig for kontrolfreak... :boohoo:

Håber du får en skøn PA!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det kan de da ikke søde!! .... Jeg holder øje.. hvis de virkelig brænder dig af, så husk: "Jeg ved hvor du bor", så kan vi sg altid klæde dig ud som ko :boohoo: eller noget og sende dig ned i gågaden i Ribe.. hi hi, så kan du sælge mælk og tjene til en taxa hjem :cheerleader3:

Nej håber virkelig du får en PA af dine veninder, ellers er det næsten ikke til at bære.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I søde - dejligt med alle jeres trøstende ord. Jeg har ingen idé om hvad der foregår, men måske der er en mulighed nu. En af veninderne skrev nemlig den anden dag om vi skulle finde en dag hvor hun kunne vise mig den nederdel hun skal have på til brylluppet. Synes det virkede lidt mystisk, for hun plejer aldrig bekymre sig om tøj er "fint nok" som hun sagde! :blush: Så mon ikke det er den dag vi aftaler, der skal ske et eller andet?

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er den sidste weekend inden jeg drager mod jylland i forbindelse med brylluppet gået - så vil tro den sidste PA mulighed er røget. Vil blive meget overrasket hvis der sker noget nu... Er SÅ skuffet... Hvor har jeg bare verdens dårligste veninder - hvis man kan kalde dem det. Bare endnu en indikation på hvorfor det altid er mig der arrangerer tingene i vores vennekreds... Har en aftale med en veninde på tirsdag - men hvem holder PA om tirsdagen når vi alle arbejder fuldtid?

Ender sikkkert med en PA med min svigermor og svigerinder - dem kan man sgu altid stole på (vi skal nemlig på ferie sammen - og når de opdager at jeg ingen PA har fået - ja så går de helt i selvsving ;))

Men helt ærligt, hvad er meningen?

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu er den sidste weekend inden jeg drager mod jylland i forbindelse med brylluppet gået - så vil tro den sidste PA mulighed er røget. Vil blive meget overrasket hvis der sker noget nu... Er SÅ skuffet... Hvor har jeg bare verdens dårligste veninder - hvis man kan kalde dem det. Bare endnu en indikation på hvorfor det altid er mig der arrangerer tingene i vores vennekreds... Har en aftale med en veninde på tirsdag - men hvem holder PA om tirsdagen når vi alle arbejder fuldtid?

Ender sikkkert med en PA med min svigermor og svigerinder - dem kan man sgu altid stole på (vi skal nemlig på ferie sammen - og når de opdager at jeg ingen PA har fået - ja så går de helt i selvsving ;))

Men helt ærligt, hvad er meningen?

Nej, hvor er jeg ked af det på dine vegne!

Du har ikke givet udtryk for på noget tidspunkt, at du måske ikke ønsker en PA???

Ellers syntes jeg godt nok at det er forringe!

De ved jo udenmærket godt at der ikke er arrangeret noget, når de ikke er inviteret til noget....

:shopping: Helena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu er den sidste weekend inden jeg drager mod jylland i forbindelse med brylluppet gået - så vil tro den sidste PA mulighed er røget. Vil blive meget overrasket hvis der sker noget nu... Er SÅ skuffet... Hvor har jeg bare verdens dårligste veninder - hvis man kan kalde dem det. Bare endnu en indikation på hvorfor det altid er mig der arrangerer tingene i vores vennekreds... Har en aftale med en veninde på tirsdag - men hvem holder PA om tirsdagen når vi alle arbejder fuldtid?

Ender sikkkert med en PA med min svigermor og svigerinder - dem kan man sgu altid stole på (vi skal nemlig på ferie sammen - og når de opdager at jeg ingen PA har fået - ja så går de helt i selvsving ;))

Men helt ærligt, hvad er meningen?

Nej, hvor er jeg ked af det på dine vegne!

Du har ikke givet udtryk for på noget tidspunkt, at du måske ikke ønsker en PA???

Ellers syntes jeg godt nok at det er forringe!

De ved jo udenmærket godt at der ikke er arrangeret noget, når de ikke er inviteret til noget....

:shopping: Helena

Tak :shopping: Jeg har givet udtryk for at jeg ikke gad en PA hvor jeg skulle ydmyges og slæbes op og ned af strøget og sælge kys... Men sagde også at jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt med en dag hvor vi lavede noget sammen. Og lige præcis i den forbindelse sagde min veninde at hun skulle nok sørge for at arrangere det, for hun ville nemlig heller ikke slæbes op og ned af strøget hvis det var hende. Så har faktisk bare regnet med at hun fandt på noget... Og har for en gangs skyld undladt at blande mig - for det skal jeg jo ikke ;)

Redigeret af Christina.kj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo desværre også dem, hvor de ikke kan finde nogen dage før brylluppet, men hvor det først kommer bagefter... Var der ikke også noget med, at mange af dem, var ude at rejse...???

:shopping: Helena

Ja det kan selvfølgelig være sådan noget - de har så bare haft 2 år til det :shopping: Og jo mange er rundt omkring i verden pt... Men langt de fleste er i DK. Og en PA efter brylluppet er sgu lidt slattent - øv... Eller der det bare mig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo desværre også dem, hvor de ikke kan finde nogen dage før brylluppet, men hvor det først kommer bagefter... Var der ikke også noget med, at mange af dem, var ude at rejse...???

:shopping: Helena

Ja det kan selvfølgelig være sådan noget - de har så bare haft 2 år til det :shopping: Og jo mange er rundt omkring i verden pt... Men langt de fleste er i DK. Og en PA efter brylluppet er sgu lidt slattent - øv... Eller der det bare mig?

Nej nej, overhovedet ikke...

Det er da det mest trælse, hvis den først skulle ligge efter brylluppet..

Og hvis de har haft 2 år til det, er de sgu nogle sløve padder...

Håber alligevel at alt godt kommer til den der venter...

Knus Helena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor jeg kender følelsen!! Er helt sikker på at jeg heller ikke får en PA... Ingen af mine veninder kender hinanden/har hinandens numre, og jeg har snart ikke flere ledige weekender... selvom det hele tiden har passet mig ganske godt ikke at skulle have en PA, ja så kan jeg da nu mærke at det begynder at nage mig en smule.... så jeg ved udemærket hvordan du har det :loveboard:

Håber de tager sig sammen og overrasker dig i Jylland!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ... Nu har jeg fået punket folk så meget (og været sammen med en fuld svigermor), så nu VED jeg der sker noget. Er ligeglad med hvor og hvornår osv, men nu ved jeg da jeg ikke bliver helt skuffet :thumbsupsmileyanim: SÅ nu håber jeg bare på det er snart... Ved fra min kæreste at de lige var ved at opgive det, men så gav han dem en opsang og fortalte dem hvor skuffet jeg ville blive... Så nu skal jeg vist bare tage den med ro og vente :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer