lii

Betina23 - her er din montage

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

åh 1000 tak skal du have LiseLotte.. kan slet ikke sige dig nok tak :blush::)

I må endelig komme med jeres kommentar omkring montagen.. om den er for lang, om den tager skade af at blive længere... eller om der er noget der bare skal laves om....

da vi jo slet ikke har bestemt os for en dato for brylluppet endnu, men er ved at spare sammen, så kan der jo nå at komme mange billeder til endnu som gerne skal vises frem...

Men jeg er virkelig blevet total grebet af dette forum, så ville ønske det var til sommer vi skulle giftes :bed:

0

Del dette indlæg

Jeg synes den er rigtig sød og bestemt ikke for lang :blush: jeg havde svært ved at læse den blå tekst i starten - måske du skulle lave den hvis :-)

Men bestemt en god og fængslende montage

er det der hvor jeg skriver at J har vundet mit hjerte??? For det har jeg prøvet at lave hvidt, men det kan man slet ikke se.. nu har jeg prøvet at lave det helt lysegrøn og det ser egentlig godt ud synes jeg.. tak for feedback. Det kan man altid bruge

forresten er der nogle der ved hvordan jeg får det sidste af filmen (der hvor jeg skriver til Jakob at jeg elsker ham) til at blive stående noget længere, så Jakob og gæsterne har tid til at læse det?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes den er rigtig sød og bestemt ikke for lang :cheerleader3: jeg havde svært ved at læse den blå tekst i starten - måske du skulle lave den hvis :-)

Men bestemt en god og fængslende montage

er det der hvor jeg skriver at J har vundet mit hjerte??? For det har jeg prøvet at lave hvidt, men det kan man slet ikke se.. nu har jeg prøvet at lave det helt lysegrøn og det ser egentlig godt ud synes jeg.. tak for feedback. Det kan man altid bruge

forresten er der nogle der ved hvordan jeg får det sidste af filmen (der hvor jeg skriver til Jakob at jeg elsker ham) til at blive stående noget længere, så Jakob og gæsterne har tid til at læse det?????

Ang længden af din rulletekst, så trækker du den bare længere nede i bunden ...så ruller den langsommere .-)

hmmm forstår du det ?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer