Rany

Så er skoene fundet.

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Iiih, nogle fine sko I allesammen har fundet! JEg skal giftes om to måneder, og er lidt små-stresset! Skal finde kjolen i overmorgen, såå har da lidt travlt, men jeg tror på det nok skal lykkes! Mit største prblem er sko! Jeg bruger str43 (sommetider 42), og det er jo nærmest umuligt at finde sko i min størrelse! Kender nogen af jer en butik, hvor man kan få sko i store størrelser? Helst i Jylland! :unsure::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er mine, jeg går og venter spændt på at de kommer med posten fra USA.

post-33802-1215027049.jpg

Er du GAL de er smukke!! :unsure::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Websiden hedder myglassslipper.com men de sælger ikke til dk, så jeg fik en bekendt i USA til at købe dem og sende dem til mig.

Ja er de ikke? Det var skam også kærlighed ved første øjekast, og ikke helt uden problemer at få fat i dem....

Hvor får man sådanne sko på nettet??? De er totalt Gina agtige, vildt fede!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine, jeg går og venter spændt på at de kommer med posten fra USA.

post-33802-1215027049.jpg

Er du GAL de er smukke!! :unsure::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Websiden hedder myglassslipper.com men de sælger ikke til dk, så jeg fik en bekendt i USA til at købe dem og sende dem til mig.

Ja er de ikke? Det var skam også kærlighed ved første øjekast, og ikke helt uden problemer at få fat i dem....

Hvor får man sådanne sko på nettet??? De er totalt Gina agtige, vildt fede!

Jeg synes at jeg havde svaret men åbenbart ikke. Websiden hedder myglassslipper.com, men de sælger ikke internationalt, så en bekendt i USA købte dem for mig og sendte dem, jeg har lige fået toldopkrævningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa :) her kan jeg også være med, har netop hentet en pakke på posthuset indeholdende disse sko:

post-32811-1215526940.jpg

Og lige et af dem i virkeligheden:

post-32811-1215526984.jpg

Og så kan de farves bagefter hvis man har lyst.

Hvor har du fundet dem henne???? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så inde i Fields idag for at skulle se på sko i Deichmann ------de havde lukket pga. ombygninger, og åbner først midt i august!!!!!

Øv øv øv - tror I lige, jeg var skuffet!

Øv øv øv er den lukket til august??? Jeg er blevet super glad for den butik....har fundet en masse fede sko derinde til billige penge....

Nå men, nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men jeg kan regne ud at det nok er et sted på Sjælland.... :) Jeg mener også at der ligger en Deichmann i Roskilde på deres gågade....det kan være de har noget der du kan bruge...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa :) her kan jeg også være med, har netop hentet en pakke på posthuset indeholdende disse sko:

post-32811-1215526940.jpg

Og lige et af dem i virkeligheden:

post-32811-1215526984.jpg

Og så kan de farves bagefter hvis man har lyst.

Hvor har du fundet dem henne???? :cheerleader3:

De er fra Colorifics og jeg har købt dem her. De hedder Tangoo too. Jeg gav ca 420 kr for dem inkl porto (men har delt portoen med en anden bruger herinde) Så kom der jo lige told på også så det blev ialt 641 kr. Ikke de billigeste sko, men jeg syntes de var så søde. Du skal nok rengne med omkring 800 kr hvis du bestiller dem alene og bliver fanget i tolden

Til dem der overvejer at bestille sko uden for EU kan jeg oplyse at jeg har betalt told på 8% (67 kr) af prisen inkl forsendelse og en importmoms på 25% (226). Dertil kommer Post Danmarks fortoldningsgebyr som er et standard beløb på 150 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er mine, jeg går og venter spændt på at de kommer med posten fra USA.

post-33802-1215027049.jpg

Er du GAL de er smukke!! :):cheerleader3::cheerleader3:

Websiden hedder myglassslipper.com men de sælger ikke til dk, så jeg fik en bekendt i USA til at købe dem og sende dem til mig.

Ja er de ikke? Det var skam også kærlighed ved første øjekast, og ikke helt uden problemer at få fat i dem....

Hvor får man sådanne sko på nettet??? De er totalt Gina agtige, vildt fede!

Jeg synes at jeg havde svaret men åbenbart ikke. Websiden hedder myglassslipper.com, men de sælger ikke internationalt, så en bekendt i USA købte dem for mig og sendte dem, jeg har lige fået toldopkrævningen.

Okay... :denmarkflag::bearhug: Kender ingen i USA, desværre. men hvor er de smukke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer