snartbrud

Totalt mismatch af ringe

9 indlæg i dette emne

Nå men vi fandt min ring på tilbud og jeg elsker den, nu er det så tid til at købe den til min mand og først nu fortæller han at han vil have en super kedelig hvidguldsring helt plain og enkel uden noget som helst på, og min er jo en guld ring med diamanter. Jeg syntes det er ærgeligt at man slet ikke kan se vi er gift med hinanden (på ringene altså)...Hvad syntes I?

Her et billede af min. Da jeg forslog en simpel med de små dutter der er i kanten af min, syntes han at det er for "femi". Øv

post-30616-1215005873.jpg

Redigeret af snartbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups !

Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige....

Og dog - når jeg kigger på andres vielsesringe, så kan det ind imellem være svært at se, at disse ringe hører sammen, idet der er sten i kvindens og ingen i mandens. Nogen gange er der mønster på den ene og ikke på¨den anden. Så udfra det, er trenden, at det næsten kan være lige meget, hvor forskellige ringe er.

Det bringer mig frem til, at jeg rent faktisk synes, at lidt af "ideen" med vielsesringe er gået af fløjten, når de ikke er ens - men det er selvfølgelig bare min holdning.

- - -

Løsningsforslag: Kunne I ikke finde nogle enkle ringe, som I kan blive enige om som vielsesringe, og så kan den fine ring, du viser på billedet være din morgengave/fødselsdagsgave/andet ??

Jeg er godt nok spændt på at høre, hvad I finder ud af.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ups !

Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal sige....

Og dog - når jeg kigger på andres vielsesringe, så kan det ind imellem være svært at se, at disse ringe hører sammen, idet der er sten i kvindens og ingen i mandens. Nogen gange er der mønster på den ene og ikke på¨den anden. Så udfra det, er trenden, at det næsten kan være lige meget, hvor forskellige ringe er.

Det bringer mig frem til, at jeg rent faktisk synes, at lidt af "ideen" med vielsesringe er gået af fløjten, når de ikke er ens - men det er selvfølgelig bare min holdning.

- - -

Løsningsforslag: Kunne I ikke finde nogle enkle ringe, som I kan blive enige om som vielsesringe, og så kan den fine ring, du viser på billedet være din morgengave/fødselsdagsgave/andet ??

Jeg er godt nok spændt på at høre, hvad I finder ud af.

mvh

goodbyehansen

Rigtig godt forslag synes jeg :cheerleader3:

For jeg er også af den overbevisning af vielsesringene på en eller anden måde skal passe sammen, for ellers pointen gået lidt af fløjten som goodbyehansen også siger :lol:

Men det er jo helt op til hvad I selv kan blive enige om...

Held og lykke med at finde en løsning!

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvis det bare var så nemt, for jeg har en diamant forlovelses ring på den anden hånd og den vil jeg jo helst ikke tage af.

Men i har ret, jeg syntes heller ikke det giver mening hvis ringene ikke ligner hinanden overhoved, men manden er ikke til at rokke - ville bare ønske han havde sagt det dengang vi købte min. Nå måske jeg kan overtale ham til at den i det mindste skal være guld....

Tak tøser!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha haaaaaaa åh den kommunikation er svær!

Vi har købt vielsesring i dag, og sørme om det ikke endte med en der passer fuldstændig til min!

Han lovede at prøve en guld ring og da han fik den på syntes han faktisk at det var bedre end hvidgulds ringen og dermed blev alle glade.

Den han bedst kunne lide var endda en der havde de samme små dutter helevejen rundt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer