mrsjonsson

Brudekjole en katastrofe - søger hjælp DESPERAT

19 indlæg i dette emne

Hej

der er 5-6 uger til vi skal giftes og jeg fik min brudekjole i går. og den er bare ikke som forventet. intet er korrekt på den, en skrædder kan ikke hjælpe. så nu søger jeg en ny, men det er jo umuligt når der er 5-6 uger til og det tager tre gange så lang tid at bestille en ny kjole. jeg søger en af følgende to kjoler i str 36

kjole 3298

http://www.sinceritybridal.com/eu_en/colle...s=109&disc=

kjole 2986

http://www.sinceritybridal.com/eu_en/colle...es=-1&disc=

har I set en af dem i en forretning? er der en af jer der har den i forvejen og den bare hænger i skabet - hvad som helst.

jeg har prøvet utallige kjoler og det er bare de to jeg føler mig tilpas i

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mrs. Jonsson

Først og fremmest stor medfølelse for din situation.

Derefter håber jeg virkelig at det lykkes for dig at finde en af de pågældende kjoler.

Selvom oddsene nok er lidt imod dig. :cheerleader3:

Hvad var problemet med din kjole? Var den ikke som forventet, eller passede den ikke?

Der har været nogle virkeligt dygtige tryllende skræddere oppe og vende herinde der har kunnet lave mirakler.

Men det afhænger selvfølgelig af hvad problemet specifikt er.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg er lige blevet gift i den vedhæftede kjole, som jeg gerne vil sælge, hvis det er noget for dig - den minder lidt om den ene af kjolerne. Det er str. 36, Basera fra st. patrick - købt hos panayotis i vejle - Link til kjolen med model: http://www.panayotis.dk/Default.aspx?ID=23...;ProductID=5244

Kjolen var helt fantastisk at have på og jeg fik rigtig mange roser!

Venlig hilsen

Mette

post-29310-1215077077.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Det er da en super træls sitiatution du er endt i.

Jeg forhandler ikke det mærke du søger. Men jeg kan skaffe din en brudekjole, på max 3 uger. Du kan få den lavet efter dine mål, så du er sikker på at den passer.

Kik på min hjemmeside, og på www.alexhansonbridal.com

Send mig en besked, hvis der er noget du kan bruge.

Hilsen

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle sammen

Først og fremmest tusind tak for alle jeres besvarelser. Der er sket en hel del på de sidste dage.

Jeg fik kjolen i onsdags, og underdelen på kjolen var en katastrofe. Alle blev ved med at sige at jeg bare skulle lade en skrædder se på den, men når den er 10 cm for kort så er det lidt svært at rette op på. I går brugte jeg et par timer på at ringe rundt til alle forhandlere i sverige (hvor jeg bor) og danmark. puha - efter jeg havde snakket med de første 20 forhandlere fik jeg endelig bid. Fandt den sorte kjole hele tre steder i Danmark, stort set til samme pris 9.000 kr. Min skræddersyede kostede 3.000 så det var lige det 3 dobbelte. Men min forlovede var så dejlig, ud over at han ringede rundt til skræddere i Malmø (som ikke kunne fikse kjolen eller nå at sy en ny til en pris mindre end 10.000 kr) så var hans opbakning alle tiders. det var lige meget at budgettet røg sig en tur, når bare jeg fik min drømmekjole. Han er verdens dejligste, i går kom han hjem fra arbejde med favnen fuld af blomster og sagde at han ville gifte sig med mig om jeg så kom i jeans. Nå men det hele så endelig ud til at lyse op da jeg fandt drømmekjolen hos hele 3 forhandlere, lige indtil jeg snakkede med skrædderen der havde ødelagt kjolen. Han ville ikke give mig depositum tilbage. det blev en masse mails frem og tilbage, hvor jeg gentagne gange gjorde klart for hende at jeg havde en ubrugelig kjole, og det var hende der havde lavet en fejl for jeg var sikker på at jeg havde givet hende de korrekte mål. Til sidst blev hun træt af mig og mit indvandrer-svensk, så hun gav mig pengene tilbage. Jubiii. Så i eftermiddag skal jeg ud og prøve min drømmekjole - den sorte. Men Tine tusind tak for din besked - hvis det ikke går som det skal i dag, tager jeg kontakt til dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fiksede jeg det alligevel selv

synes nu bare at man ligner en spasser når man står der usminket og håret der bare hänger. Men sådan bliver det jo ikke den dag. Jeg regner med at håret skal sättes lidt spansk inspireret, med en knude bagtil med lidt hjälp fra noget löshår

post-33626-1215190261.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak

Er lidt spändt på hvad min käreste siger til den. Han har en dröm om at se mig i en hvid kjole, men så snart jeg fik en på, fik jeg en ufattelig dårlig kropsholdning. Så den sorte var den jeg fölte jeg mest tilpas i, men den er frygtelig upraktisk når der skal danses, men det er jeg nu ligeglad med

Malenepovlsen hvis du skal have sådan en kjole når du skal giftes må du jo sige til, den bliver sat til salg efter den 16. august :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

lækkert at hun gav dig pengene tilbage det manglede sku også bare....

og det er da en super fed og flot kjole du har fået købt dig...

og hvor er din tilkommende dog bare en ener... sådan at komme med favnen fuld af blomster og sige det han gjorde..

jeg fik helt tårer i øjnene da jeg læste din historie fra start til slut

held og lykke med jeres store dag knuser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak Zira

Jeg tror også at jeg er verdens heldigste at jeg skal giftes med den dejligste mand - men forhåbentlig har I det sådan alle sammen. Min kæreste er den mest betænksomme, omsorgsfulde mand. Okay I morges da vi spiste morgenmad og han sluprede vand i sig og smaskede højlydt tænkte jeg "Tillykke det her skal jeg leve med resten af livet", og så forbandet morgenfrisk - mens jeg først vågnede op da jeg ankom til arbejde. Så kan han være et rodehoved, snakker for meget og kommer aldrig til pointen, og så skide positiv hele tiden "det ordner sig - det fikser vi". Men det er splitsekunder han irriterer mig, for der findes ingen bedre mand. En af de ting han har gjort er at give mig en bog, som han skriver i, om sin kærlighed til mig. Og den er faktisk ved at være ganske lang - og der er intet bedre end at se at han har skrevet i bogen når man kommer hjem fra en stresset dag. Og hvert eneste ord kommer fra hjertet. Han køber blomster ret ofte men aldrig på mærkedage, han kan stå og råbe nede for vores vindue - vi bor i midtbyen, at han elsker mig. Han vil gøre alt for mig og sidder og aer mig når jeg er ked af det. Han er verdens dejligste mand, og jeg tænker igen og igen hvad jeg mon har gjort for at fortjene ham.

Men jeg er så nervøs for bryllupet. Vi har styr på det hele, dvs alle de materielle ting, og hvem der skal gøre hvad. Men man kan ikke styre at folk skal more sig, og desværre kan man (i min familie) ikke styre at der kommer lidt ballade. Puha - håber virkelig det kommer til at gå godt. Sygt så meget arbejde man har lagt i det hele, sygt at jeg kunne tude over at min brudekjole ikke var i orden, sygt alle de følelser og stemninger der ryger igennem en bare for at arrangere en eneste dag i ens liv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at høre, at det gik godt for dig... Jeg står i nøjagtig samme situation. Godt nok har min skrædder ikke ødelagt min kjole, men hun har slet ikke hørt efter mine ønsker, og hun vil ikke gøre mere ved den. Men så skulle hun jo bare have sagt fra starten, at den kjole aldrig kunne blive, som jeg gerne ville have den...

Men det lykkedes for dig, så nu MÅ det altså også lykkes for mig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Milisa

trist at andre også kommer i den situation. De skræddere skulle fandme ikke have deres job hvis de ikke kan eller ikke gider. En bryllupskjole skal fandme bare være i orden.

Min skrædder har lukket ned. Jeg er medlem af et svensk bryllupsforum hvor der i går meldte sig flere brude der var utilfredse, mens andre var over-tilfredse. Så der var krig derinde :cheerleader3: men egentlig lidt sjovt hehe. nogle mente at vi ikke skulle være så onde, hun gjorde det så godt hun kunne. Men det er jeg sgu ligeglad med, hvis hun ikke kan klare at have virksomheden og sørge for sine kunder, så må hun finde sig i kritik. Kritikken voksede og voksede og nu har hun lukket ned.

Men jeg håber det går at fikse din kjole - havde aldrig troet at jeg skulle sige det, da det plejer at være min kærestes motto "det skal nok løse sig" (jeg er pessimist /realist). Ellers er der ikke andet for end at bestorme samtlige bryllupsbutikker som jeg gjorde hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer