Betina-86

Vis din brudekjole

45 indlæg i dette emne

Ja, sådan en tråd skal vi da have :cheerleader3:

Så vis os din kjole, og fortæl hvad den har kostet, hvilket mærke, hvor den er købt osv. På denne måde får alle dem med kjolen i hus mulighed for at vise jeres smukke kjoler frem, og os andre får lov at samle inspiration og kan se hvad vi kan få for pengene :hug:

Flash Flash :bearhug::lol::kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

her er min brudekjole, den er købt i viborg ved freja brudekjoler, gav 7000 kr for den og slør 800 kr, og tilretning 800 kr. og det er en linette model.

post-30493-1215112716.jpg

og et af mig bagfra.

post-30493-1215112619.jpg

knus Gitte.

Redigeret af GSP
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min under tilretningen:

Den er fra Panayotis og har kostet 6500, skørt låner jeg gratis af dem og har også fået materialerne til sløret gratis ( min mor er skræder og skal sy det)

Så synes jeg er sluppet temmelig billigt, dog kommer der en regning på omkring 500 for tilretning

post-32090-1215120103.jpg

post-32090-1215120199.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er købt i Tyskland... Jeg prøvede den hos Panayotis i Vejle, men den kostede 13500 kr, og det var for meget i forhold til vores budget. Men det var DEN kjole jeg villle have, ingen anden!!!! Så jeg surfede nettet rundt i en hel uge i håb om at jeg kunne finde en brugt et eller andet sted. Jeg fandt tre - den ene var for lille, den anden var forkert farve og den tredje var blevet solgt... Surt show. Havde opgivet håbet, da jeg ved et tilfælde fandt den via ebay i en butik i Tyskland. Det er sidste års kollektion, og de havde derfor en eneste tilbage som de gerne ville af med. Prøvet et par gange, men ellers helt ny. Lige min størrelse og min farve - og kun den ene tilbage. Slog til med det samme. Pruttede lidt med prisen og det endte emd at jeg fik den for 8500 kr inkl fragt. Og bortset fra at den skulle lægges lidt op, sad den som et skud. Så jeg var bare så glad - og er det naturligvis stadig. Og glæder mig så meget til at vise den frem den 16. august:)

Modellen hedder Olga (navnet passer dårligt til kjolen...) fra Pronovias, i cremefarve eller den der hedder ivory. Jeg har ikke noget billede af mig selv i den på denne computer, så har kun vedhæftet billeder af modellen. Det skal så lige siges at billederne ikke er særlig gode, da de ikke viser kjolen forfra rigtig. Og den blomst på siden har jeg taget af.

- Camilla

post-30753-1215159117.jpg

post-30753-1215159129.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer