Guest Miss.Duplo

La sposa kjole

26 indlæg i dette emne

Jeg har være i HOB på rådhuspladsen og prøve kjoler :cheerleader3: super søde ekspisienter der lytter og er meget forståenende.

Den sidste kjole ekspedienten kom med, var jeg til at starte med lidt skeptisk over... men HOLD DA OP hvor var den bare skøn at have på...

Nu er problemet så at der ikke findes et offentlig model billed af kjolen. og jeg HAR spurt... så jeg tænkte om der måske er en af jer der har købt denne kjole..

Det er som sagt en La sposa. Det er an A-facon kjole, uden stropper med broderier i kontrast. altså der er både hvide og lidt mærke 'tråde'. jeg kan ikke helt huske udskæringen, men jeg syns at den var let hjerteformet. den koster 15.275,- (eller deromkring)

Jeg håber der er en der kan hjælpe.

:bearhug:

Knus Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm...kan du give lidt flere oplysninger?

Så som stofkvalitet, draperinger, stil og ikke mindst hvilket år den er fra?

Jeg mener det er satin den er i...

Er ikke helt sikker på hvad draperinger er :thumbsupsmileyanim: ... men hvis det er de 'folder' der er, så nemer jeg der var ledt i den ene side.

stil... hmm romantisk? er ikke helt sikker...

Jeg aner ikke hvilket år den er fra, da jeg fik af vide da jeg gik derfra at jeg kunne finde den på deres hjemmeside. det kan jeg bare ikke :blush: ØV...

Håber det hjælper ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg.. jeg har også skrevet til HOB, men de siger at det ikke r alle kjoler leverandørene frigiver billeder på... noget med hvis du tror det bliver en best-seller. så det jeg er ude efter er om der er nogen der har købt kjolen, så jeg kan se deres billed af den.

Men ellers tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja det har jeg.. jeg har også skrevet til HOB, men de siger at det ikke r alle kjoler leverandørene frigiver billeder på... noget med hvis du tror det bliver en best-seller. så det jeg er ude efter er om der er nogen der har købt kjolen, så jeg kan se deres billed af den.

Men ellers tak for hjælpen :)

Ellers vis mig en kjole der ligner den, så skal jeg gerne prøve at lede lidt mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror den kjole du snakker om er den der hedder secreto fra La Sposa. Den koster 17.820. Jeg blev også helt vildt forelsket i kjolen og havde den på til vores bryllup her i juni. Jeg har sendt den til rens og skal herefter sælge den. Jeg købte den i HOB og har stadig kvittering og certifikat. Smuk kjole i silke med draperinger i den ene side. Den har lidt hjerteformet udskæring og er en A-model. Jeg har prøvet at vedhæfte et billede af den, men selv efter at jeg har redigeret det til mindre bliver det stadig for stort til at vedhæfte, du kan evt. sende en email til mig på cib@ofir.dk så kan jeg vedhæfte et billede af den i en mail til dig. med venlig hilsen Cib

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ikke rigtig. har snakket med min veninder som var med, for at få genopfrisket hukommelsen ()()

Den har lige overskæring ved brystet og er hvid eller der hen af, ikke creme... også var der ikke perler på, men kun broderet og mener det var blomster....

Forrresten tusind tak fordi du gider :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ikke rigtig. har snakket med min veninder som var med, for at få genopfrisket hukommelsen :shopping:

Den har lige overskæring ved brystet og er hvid eller der hen af, ikke creme... også var der ikke perler på, men kun broderet og mener det var blomster....

Forrresten tusind tak fordi du gider :shopping:

At udskæringen IKKE er hjerteformet gør en verden til forskel ;)

Jeg skal nok prøve at lede videre i aften.

Er du helt 100% sikker på at det var en La Sposa kjole?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ikke rigtig. har snakket med min veninder som var med, for at få genopfrisket hukommelsen :shopping:

Den har lige overskæring ved brystet og er hvid eller der hen af, ikke creme... også var der ikke perler på, men kun broderet og mener det var blomster....

Forrresten tusind tak fordi du gider :shopping:

At udskæringen IKKE er hjerteformet gør en verden til forskel ;)

Jeg skal nok prøve at lede videre i aften.

Er du helt 100% sikker på at det var en La Sposa kjole?

Helt 100% sikker. men som sagt er der ifl HOB ikke frigivet billedmatriale fra la sposa til brug på nettet...

Du er bare en skat :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt flere forslag :cheerleader3:

product_i_medimg_1515_1135.jpgprodmedimg_1515.jpg

product_i_medimg_1467_1038.jpgprodmedimg_1467.jpg

Den kunne godt minde lidt om den første... jeg syns bare den var mere hvid og broderierne mørkere, men jeg ved hvor meget modelbillederne snyder, så jeg har sendt billederne til min veninde der var med..

Ja,modelbilleder snyder ofte + at kjolerne oftest fåes i flere forskellige nuancer med forskelligt farvet broderi... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan det være denne her så?

post-23625-1216289455.jpg

post-23625-1216289474.jpg

Den har jeg prøvet i ivory og den er bare super flot og kostede 15.270 kr. i HOB

I ivory ser den en del anderledes ud dog. Farven gør meget

Du er bare en engel :thumbsupsmileyanim: Jeg tror vi er meget tæt på her... det lyder til at vi har prøvet den samme kjole... hihi. Syns bare at den var MEGET anderledes i butikken... Men hvor har du fundet billedet henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hmm kan det være denne her så?

post-23625-1216289455.jpg

post-23625-1216289474.jpg

Den har jeg prøvet i ivory og den er bare super flot og kostede 15.270 kr. i HOB

I ivory ser den en del anderledes ud dog. Farven gør meget

Du er bare en engel :thumbsupsmileyanim: Jeg tror vi er meget tæt på her... det lyder til at vi har prøvet den samme kjole... hihi. Syns bare at den var MEGET anderledes i butikken... Men hvor har du fundet billedet henne?

Jeg har det i min tråd. Tror det var Chrisling, der fandt det i tidernes morgen.

Her er et billede af mig, da jeg prøvede den. Måske du så kan se, om det er den kjole. Super smuk by the way. Jeg blev forelsket (bare ikke i prisen, av)

post-23625-1216329218.jpg

post-23625-1216329297.jpg

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer