missC

Chris og Dorte 21. juni 2008

188 posts in this topic

Jihaaaa!

(Der var vist varmt under min kjole, ha ha!)

post-31570-1218221972.jpg

0

Annonce ♥

Jeg snupper en pause, men jeg håber, I nyder billederne og stemningen i dem! :cheerleader3:

Dorte.

0

Annonce ♥

Hej Dorte,

Jeg nyder i hvert fald det hele :cheerleader3: Det er dejligt at følge med..

Min søster havde også lavet vores monogram i chokolade til kagen. Skægt! Men desværre smeltede de fuldstændig og kom aldrig på :cheerleader3:

Og jo, Chris' datter synger da skidegodt! Det var også hende, der sang i kirken, ikke? Jeg gætter på, at ikke et øje var tørt..

Knus,

Janne. :cheerleader3:

0

Hej alle.

På datoen ser det jo grangiveligt ud, somom det næsten er to år siden, vi blev gift - sådan føles det slet ikke! :rolleyes:

Vi er nu så heldige, at vi endelig har fet lov at tage på bryllupsrejse! Vi rejser om 2½ uge, og turen går til Bali. her vil vi rejse rundt i tre uger, og vi glæder os afsindigt!

Det har egentlig været en turbulent tid siden sidst. Min mands hjerte har altså taget permanent skade, og han er netop indstillet til pension. Det er underligt at have en konstant syg mand... men jeg er stadig vild med ham!

Vores dagligdag har selvfølgelig ændret sig noget.

Hvis nogle af jer har gode trips og tricks til en bali-tur, er I meget velkomne til at skrive.

Foreløbig har vi booket en nat i Singapore på vejen dertil, et par nætter på et backpackerhotel, tre dages total luksus, fire dage på et strandhotel i Lovina... og så overvejer vi, om vi skal tage til Gili-øerne ud for Lombok, eller om vi kan finde tilsvarende, fantastisk flotte strande på bali...?

Dorte.

0

post-31570-0-73116400-1308670716.jpg

Kære allesammen - især til de, der stadig huserer herinde fra "min" tid! :)

I dag har Chris og jeg 3-års bryllupsdag - det er helt fantastisk at tænke på! :cheerleader3:

Vi har fået det hele, har vi - hinanden, pragtfuld fest, som vi stadig tænker tilbage på med stor glæde, kærlighedens op- og nedture (mest opture!) og sidste år en fantastisk bryllupsrejse til Bali.

Chris har fået sin pension, og hjertet har det faktisk fint. Men med så stor en forskrækkelse så kort tid før brylluppet, så bliver livet sammen jo dyrebart. Vi har derfor valgt at prioritere vores oplevelser sammen - jeg har en lille (bitte) opsparing, som jeg gerne bruger af, når bare vi får de oplevelser sammen, som vi ønsker.

Derfor har vi endnu engang været på en fantastisk ferie!

Denne gang gik turen til Dubai (hvor vi skulle mellemlande, så hvorfor ikke tage nogle dages ophold??), derefter rundrejse på Sri Lanka... og når nu vi alligevel var derude og så tæt på som en times flyvning... 5 dage på Maldiverne!

Det var fuldstændig forrygende! :super:

Til alle I derude: påskøn hinanden - lad ikke små detaljer ødelægge den gode relation. Elsk hinanden, respekter hinanden. :heart:

Jeg håber, I alle har det godt! :bearhug:

Kh, Dorte.

0

Tillykke med bryllupsdagen :loveflag:

0

Annonce ♥

Kære Dorte

Tusinde tak for en smuk og rørende beretning. Håber det bedste for jer begge.

Kh Camilla

0

Kære Dorte

Tusinde tak for en smuk og rørende beretning. Håber det bedste for jer begge.

Kh Camilla

Tak skal du have, Camilla. :)

Dejligt, du gav dig tid til at læse om vores dag - den sidder stadig og varmer i maven - vi synes begge to, det var den bedste dag i vores liv.

Kh, Dorte.

0

Helt fantastisk beretning, utrolig rørende og smuk! - Tak fordi du ville dele den :)

0

Annonce ♥

Helt fantastisk beretning, utrolig rørende og smuk! - Tak fordi du ville dele den :)

Hej Tidemann.

Tak for det. Jeg tror, at det at dele dagen og historien er med til, at den holder sig nærværende i lang tid - det kan kun anbefales.

Snart oprinder din dag, kan jeg se - rigtig god fornøjelse, det er fuldstændig fantastisk!

Dorte.

0