Posted May 19, 2009 · Report post Waaaaoooooww hvor den bare smuk din kjole.....du bliver da bare for lækker!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post 1000 tak tøser, hvor er I søde allesammen. Det er dejligt at starte dagen med at læse alle de søde ord, så kan det kun blive en god dag Anitaelise: Jep, de sender gerne til DK bare vær opmærksom på at der kommer told på. Men de har simpelthen bare så stort et udvalg i alle mulige bryllupsting og ja, egentlig også til alle andre type fester T-Tøsen: Vi har bestilt invitationer hos www.lasersareus.dk Fandt dem på bryllupsmessen. De har et rigtig flot udvalg Igår var vi på Systuen (dem der tilretter for bl.a. Nicolai) og få målt hvor meget mandens bukser skal lægges ned. De var rigtig søde og hjælpsomme og vi skal ud og hente bukserne i juli. Derudover så gik der lige den glade giver i mig, så efter at vi egentlig var kommet hjem smuttede jeg en tur i byen igen og fandt et par rigtig flotte manchetknapper. Dem fik han så igår aftes, og blev rigtig glad for dem. Så nu mangler han faktisk bare en skjorte, et bælte og strømper På indbydelserne mangler vi kun svar fra 18 stk. men de har også helt til 1.juli. Indtil videre kun et afbud og 3 måske'er (pga. vagtplaner mm.) så det er helt ok. Skylder jer vidst for øvrigt et billede af det fine kage-udskærersæt som vi har fået hjem. Det kommer der billeder af i aften. Knus Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post STORT TILLYKKE MED MILEPÆLEN KUN 80 DAGE TILBAGE Knus Mille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post STORT TILLYKKE MED MILEPÆLENKUN 80 DAGE TILBAGE Knus Mille Tak søde og i lige måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2009 · Report post 1000 tak tøser, hvor er I søde allesammen. Det er dejligt at starte dagen med at læse alle de søde ord, så kan det kun blive en god dag Anitaelise: Jep, de sender gerne til DK bare vær opmærksom på at der kommer told på. Men de har simpelthen bare så stort et udvalg i alle mulige bryllupsting og ja, egentlig også til alle andre type fester T-Tøsen: Vi har bestilt invitationer hos www.lasersareus.dk Fandt dem på bryllupsmessen. De har et rigtig flot udvalg Igår var vi på Systuen (dem der tilretter for bl.a. Nicolai) og få målt hvor meget mandens bukser skal lægges ned. De var rigtig søde og hjælpsomme og vi skal ud og hente bukserne i juli. Derudover så gik der lige den glade giver i mig, så efter at vi egentlig var kommet hjem smuttede jeg en tur i byen igen og fandt et par rigtig flotte manchetknapper. Dem fik han så igår aftes, og blev rigtig glad for dem. Så nu mangler han faktisk bare en skjorte, et bælte og strømper På indbydelserne mangler vi kun svar fra 18 stk. men de har også helt til 1.juli. Indtil videre kun et afbud og 3 måske'er (pga. vagtplaner mm.) så det er helt ok. Skylder jer vidst for øvrigt et billede af det fine kage-udskærersæt som vi har fået hjem. Det kommer der billeder af i aften. Knus Anette Skægt, vi har valgt samme SU dato. Er dit også, så du har en uge til at rykke for manglende svar, så kok/feststed kan få svar i god tid? Skønt med så få afbud og sødt af dig med manchetknapperne. Må vi se dem? Ja og kagesættet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2009 · Report post Ja, kan godt lide at have lidt ekstra tid hehe... Nogle af dem vi ikke har hørt fra endnu er nogle af dem som jeg heller ikke forventer svarer til tiden. Men sådan nogle har alle vidst altid på gæstelisten ;) Her kommer der billeder af det fine kagesæt vi bestilte hos Calligraphen, og skal også nok lige tage af manchetkanpperne så I kan lure på dem Lige et close-up af indgraveringen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2009 · Report post Og her kommer manchetknapperne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2009 · Report post Waw hvor er de flotte de ting du har fået købt søde waw det er smukt det du har fået indgraveret.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 28, 2009 · Report post Tak Igår gik jeg igang med at lave risposer, så der kommer også et billede af dem lige pludselig. Jeg har ligget syg siden onsdag i sidste uge, så trængte til at lave et eller andet, og det bev så risposerne jeg kastede mig over .) Nu skal jeg bare have købt noget mere bånd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2009 · Report post Så er der kun 2 måneder På torsdag er vi inviteret i kirken til bryllupsseminar. Så kan vi høre om kirkens historie, blive vist rundt og tale med præsterne. Ihhhhh, glæder mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2009 · Report post Føler virkelig at jeg ahr fået styr på en masse idag, dejligt ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post Så kom de fine små favor boxes endelig idag, og ihhhhhhhhh de er bare SÅ flotte. Så skal der købes små manila-mærker som skal sættes på så boksene fungerer som bordkort Der kommer også lige et billede af en af de mange risposer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 12, 2009 · Report post Vi var til bryllups-seminar i kirken igår aftes. Bortset fra at det regnede vildt meget og vi var gennemblødte da vi kom frem, så var det rigtig hyggeligt. Vi fik også hilst på vores præst som er en rigtig ung frisk fyr, som kun har været præst i et år. I det hele taget er stemningen lagt op til at blive meget uhøjtidelig og det er ret dejligt Men føler at vi fik svar på en masse ting og også lige fik lov til bare at gå rundt i kirken så den ikke er så fremmet på dagen. Theis er jo både døbt og konfirmeret i kirken hvorimod jeg kun har været der en gang før. Imorgen holder jeg brude brunch eller selv-arrangeret bridal shower som erstatter polterabend. Jeg har for lang tid siden besluttet at jeg hellere ville undvære, lang lang lang historie... men derfor skal tøserne jo ikke snydes for at ses inden brylluppet. Jeg glæder mig rigtig meget, håber bare lige på lidt bedre vejr, sådan så vi kan være udenfor også ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2009 · Report post Jubiiii, det regner ikke så det tegner godt for dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2009 · Report post Jubiiii, det regner ikke så det tegner godt for dagen Hav en rigtig god dag, søde Lyder fedt med bridal-shower 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 13, 2009 · Report post Jeg har bare haft en fantastisk dag, det var super hyggeligt Af min ene brudepige/veninde fik jeg to gaver. Første gave "på vejen til at blive husmor": Grønne gummihandsker med en diamant på den ene finger, fjer og blonder på kanterne, lyserød toiletbørste, kost og fejebakke ha ha ha... Anden gave "må dit eventyr gå i opfyldelse": Fe-vinger og en tryllestav Total sød idé Af mine anden brudepige/veninde og en anden veninde fik jeg strømpebånd og lommetørklæde til dagen - skønt skønt Og min mor kom med min yndlings bodylotion "Green Tea w/ Honey Drops fra Elisabeth Arden" sådan så jeg kan dufte godt på dagen hehe... Blev totalt overrasket over at nogle havde taget gaver med, men bestemt en dejlig overraskelse Vi spiste en dejlig dejlig brunch og dem der havde lyst gik så med tilbage hvor vi bare tøse-hygge-snakkede Billeder følger når jeg får dem, selvfølgelig skal I ikke snydes ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Så kommer der lige lidt billeder fra i lørdags Meget glad for mine nye handsker hehe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Og min body lotion... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Muligvis lidt et forsøg på at leje den onde fe, don't know... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2009 · Report post Så fik jeg lige købt gaver til brudepigerne igår, dejligt at det kan streges fra listen. Gaverne til toastmasteren og forloveren er bestilt og så mangler der egentlig bare en gavekurv til gavekoordinatoren, herligt Her er der lige billeder af Julie Sandlau-øreringene Håber at de bliver rigtig glade for dem. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2009 · Report post Nå, så blev der bestilt bryllupskage igår, det går stille og roligt fremad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2009 · Report post Yeah så kom gæstebogen Vi bestilte i forgårs så total hurtigt og den er super-fin. Den består af en masse løse sider der er holdt sammen af en fast "bagside" og et silkebånd. Jeg har købt den på paperdeluxe.dk og der er mange andre fine ting også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 2, 2009 · Report post Sød gæstebog Jeg er også vild med Julie Sandlau smykkerne, men ærgrer mig lidt over at hun aldrig kombinerer blå/lilla med sølv.. Men det skal nok ikke afholde mig fra at finde et par jeg kunne tænke mig at købe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites