Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Et lille forsinket velkommen herfra... Tillykke med det kommende bryllup. Kan se at vi kommer til at følges det meste af vejen, skal selv giftes den 15. august.

Super fed kjole - er den samme som jeg selv har forelsket mig i. Kan slet ikke vente med at prøve den.

Ved ikke om det bare er mig, men kan ikke se billedet af tasken.

Tak tak :bearhug: altid dejligt at hvae nole at følges med.

Ved at Tina godt kunne se tasken, så ved ikke lige hvad der er sket, men prøver at sende dig en pm med den vedhæftet.

Ja, det er super-svært med kjolen for selvom vi begge har forelsket os i den, så er der ingen der siger at den er så super-fed i virkeligheden, men prøves skal den. Håber bare at det er syninger i toppen og ikke stivere.

:loveboard:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå tøser,

så har jeg valgt tasken til de store dag - går lidt utraditionelt til værks sådan rent farvemæssigt. Jeg synes selv at den er mega flot, og så passer den jo ind til vores farve-tema, når den skal ligge på bordet under middagen :bunny_4:

Min veninde i USA skal købe den til mig og glæder mig så meget til at se den "live".

post-34714-1216668450.jpg

Hvis der er andre, der ikke kan se den flotte taske, så er den her i et andet format :bunny_4:

post-23625-1216890848.jpg

0

Annonce ♥

PAS PÅ

næste besked er præget af

PIVERI

Jeg er bare grædefærdig :thumbsupsmileyanim: - min farfar har det bare så dårligt og det hele er bare helt forfærdeligt og altsammen noget lort. Han er indlagt igen i øjeblikket og er selvfølgelig selv depri og det smitter jo selvom vi alle prøver at holde humøret højt. Ved bare ikke om det her kommer til at gå godt, prøver at se de positive ting men det hele bliver bare for meget indimellem.

Nå, men nu fik jeg lidt luft, det hjælper jo altid.

:blink:

0

PAS PÅ

PIVERI

Jeg er bare grædefærdig :blink: - min farfar har det bare så dårligt og det hele er bare helt forfærdeligt og altsammen noget lort. Han er indlagt igen i øjeblikket og er selvfølgelig selv depri og det smitter jo selvom vi alle prøver at holde humøret højt. Ved bare ikke om det her kommer til at gå godt, prøver at se de positive ting men det hele bliver bare for meget indimellem.

:)

Lige lidt medfølelse og en kram fra mig til dig :thumbsupsmileyanim:

Det er bare så trist når nogen som er tæt på én bliver syge - og så lige midt i en periode hvor man bare er glad og synes det hele er skønt.

Håber det kommer til at gå godt.

Kram igen

0

Annonce ♥

PAS PÅ

PIVERI

Jeg er bare grædefærdig :blink: - min farfar har det bare så dårligt og det hele er bare helt forfærdeligt og altsammen noget lort. Han er indlagt igen i øjeblikket og er selvfølgelig selv depri og det smitter jo selvom vi alle prøver at holde humøret højt. Ved bare ikke om det her kommer til at gå godt, prøver at se de positive ting men det hele bliver bare for meget indimellem.

:cheerleader3:

Det gør mig ondt, søde :)

Jeg håber, at han kommer over det, så I kan nyde resten af sommeren sammen med ham :thumbsupsmileyanim:

0

Nå, synes at det hele har lysnet lidt de sidste par dage - har ferie fra imorgen af :lol: og min farfar har også haft nogle ok dage hvor alt ikke er så sort.

Og jubiiiiiiiiiii, min veninde i USA bestiller tasken til mig idag og så får jeg den i slutningen af september, glæder mig så meget til at se den.

Så alt i alt meget mere positivt nu :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Denne her er pt. min yndlings-buket. Skal lige have fundet ud af om den skal ændres lidt så den bliver dråbeformet som på nogle af de andre inspirationsbilleder eller om den "bare" skal være sådan her.

Hvad siger I tøser?

post-34714-1217494831.jpg

Den er vildt smuk - så sart og delikat og så alligevel så levende i farverne... den kan jeg godt forstå du er faldet for! Jeg synes ikke du skal ændre formen for den er så sød som den er.

0

Annonce ♥

Hejsa - god dag I har valgt :loveboard: Det er samme dag som vi skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Og så skal I giftes på min barndoms ø - dejligt!!! Selvom jeg nu bor på Fyn har Amager stadig en særlig plads i mit hjerte.

I er allerede langt i planlægningen - det er lige før jeg bliver helt svedt!! - hver gang jeg nævner noget ser min kæreste helt vild ud i øjnene - for der er jo laaang tid til :heart:

0

Hejsa,

Jeg må altså lige høre dig, om du måske var i House of Brides i København i dag sammen med din kæreste? Jeg var derinde, og så en person, der lignede dig helt vildt. Først troede jeg, at jeg kendte dig (sådan i virkeligheden), så jeg strøg ned for at sige hej, men kom så i tanke om, at det nok var fra nettet, at jeg kunne genkende dig, så jeg sagde ikke noget.

Endte forresten med at købe min kjole... I'm in love!

Mange hilsner, Ane

0

Denne her er pt. min yndlings-buket. Skal lige have fundet ud af om den skal ændres lidt så den bliver dråbeformet som på nogle af de andre inspirationsbilleder eller om den "bare" skal være sådan her.

Hvad siger I tøser?

post-34714-1217494831.jpg

Det er en mega smuk buket, meget feminin :denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::bearhug:

0