Posted August 8, 2008 · Report post Jubiii, så er der kun 1 år til den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tillykke med den store mærkedag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Tak, det er ovenikøbet også vores 3års dag idag - håber på MEGET bedre vejr næste år. Har også fået bestilt tid til brudekjoleprøvning, uhhhhhh glæder mig så meget. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Et stort tillykke med 3 års dagen også Ja næste år vil vi have meget bedre vejr i dag. Det har godt nok regnet meget. Uhhh brudekjoleprøvning - kan godt forstå, at du glæder dig. Hvornår er det? Og hvorhenne? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Yaaaaaaaay Nu er der kun 1 år tilbage til det blir VORES dag... Ville da bare lige smide et lille tillykke med den fine milepæl... KNUS 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Hejsa, Jeg må altså lige høre dig, om du måske var i House of Brides i København i dag sammen med din kæreste? Jeg var derinde, og så en person, der lignede dig helt vildt. Først troede jeg, at jeg kendte dig (sådan i virkeligheden), så jeg strøg ned for at sige hej, men kom så i tanke om, at det nok var fra nettet, at jeg kunne genkende dig, så jeg sagde ikke noget. Endte forresten med at købe min kjole... I'm in love! Mange hilsner, Ane Ja, var derinde sammen med kæresten for at bestille tid til prøvning Og tillykke med købet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post Et stort tillykke med 3 års dagen også Ja næste år vil vi have meget bedre vejr i dag. Det har godt nok regnet meget. Uhhh brudekjoleprøvning - kan godt forstå, at du glæder dig. Hvornår er det? Og hvorhenne? Ja, lige lidt voldsomt vejr og endte selvfølgelig ude i det, gæt lige om jeg blev gennemblødt Lilly den 25/10 og HOB 1/11 så lidt tid endnu, men inden for rækkevidde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 8, 2008 · Report post 1 ÅR 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2008 · Report post Nu vil jeg hoppe afsted til Mallorca, vi høres om en uges tid tøzer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2008 · Report post :cheerleader3: 1 år søde i forgårs... glæder mig til og høre om jeres tur søde.. knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2008 · Report post Hey søde. går det godt ??? savner dig herinde,, kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2008 · Report post Hey søde.går det godt ??? savner dig herinde,, kram Hej søde, tak for dine hilsner - det går skam helt fint. Vendte først hjem fra ferie i nat (flyet var forsinket så var førsthjemme kl. 3 ... piv!). Skulle op tidligt idag og have en bod på loppemarkedet her på Bryggen, så det var rimelig hård kost. Ville bare lige tjekke siden her og så er det på hovedet i seng ;) Men rigtig dejlig ferie. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post 350 dage, wohooooooooo 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post MILEPÆL 350 DAGE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post 350 dage weeee 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post Milepæl 350 dage eller 50 uger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post Milepæl 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 23, 2008 · Report post Mærkedag. 50 UGER TIL 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2008 · Report post Hej søde. glæder mig til og se billeder fra din Kjoleprøvning... kan næsten ikke vente..weee :cheerleader3: :cheerleader3: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2008 · Report post Hej søde.glæder mig til og se billeder fra din Kjoleprøvning... kan næsten ikke vente..weee :) Hej selv søde, nej, jeg kan næsten heller ikke vente - er så spændt på at gå kjoleprøvnings-amok Skal nok se om der ikke også kommer dokumentation i form af billeder, så kan jeg også lige få lidt andre menninger. Knus Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2008 · Report post Hej søde.glæder mig til og se billeder fra din Kjoleprøvning... kan næsten ikke vente..weee :) Hej selv søde, nej, jeg kan næsten heller ikke vente - er så spændt på at gå kjoleprøvnings-amok Skal nok se om der ikke også kommer dokumentation i form af billeder, så kan jeg også lige få lidt andre menninger. Knus Anette super søde uh glæder mig meget til og se billeder. :bearhug: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2008 · Report post 340 dage, jubiiiiiiiiii 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2008 · Report post Tillykke 340 dage... weeeeeeeeeeeeeeee. :) tror dælme tiden går rigtig hurtig manner. hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2008 · Report post Her er der lige nogle kjoler som jeg absolut må prøve. Er de ikke bare fine Benjamin Roberts Edelweiss, Elvira Edelweiss, Elfi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2008 · Report post Super flotte kjoler :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites