Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg må altså lige høre dig, om du måske var i House of Brides i København i dag sammen med din kæreste? Jeg var derinde, og så en person, der lignede dig helt vildt. Først troede jeg, at jeg kendte dig (sådan i virkeligheden), så jeg strøg ned for at sige hej, men kom så i tanke om, at det nok var fra nettet, at jeg kunne genkende dig, så jeg sagde ikke noget.

Endte forresten med at købe min kjole... I'm in love!

Mange hilsner, Ane

Ja, var derinde sammen med kæresten for at bestille tid til prøvning :cheerleader3: Og tillykke med købet :cheerleader3:

0

Et stort tillykke med 3 års dagen også :cheerleader3::cheerleader3::7himmel:()()

Ja næste år vil vi have meget bedre vejr i dag. Det har godt nok regnet meget.

Uhhh brudekjoleprøvning - kan godt forstå, at du glæder dig. Hvornår er det? Og hvorhenne?

Ja, lige lidt voldsomt vejr og endte selvfølgelig ude i det, gæt lige om jeg blev gennemblødt :blink:

Lilly den 25/10 og HOB 1/11 så lidt tid endnu, men inden for rækkevidde :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hey søde.

går det godt ???:thumbsupsmileyanim:

savner dig herinde,, :ilovebryllupsklar:

kram

Hej søde,

tak for dine hilsner - det går skam helt fint. Vendte først hjem fra ferie i nat (flyet var forsinket så var førsthjemme kl. 3 ... piv!). Skulle op tidligt idag og have en bod på loppemarkedet her på Bryggen, så det var rimelig hård kost. Ville bare lige tjekke siden her og så er det på hovedet i seng ;)

Men rigtig dejlig ferie.

Knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej søde.

glæder mig til og se billeder fra din Kjoleprøvning...

kan næsten ikke vente..weee :cheerleader3::) :) :rolleyes:

Hej selv søde,

nej, jeg kan næsten heller ikke vente - er så spændt på at gå kjoleprøvnings-amok :bearhug: Skal nok se om der ikke også kommer dokumentation i form af billeder, så kan jeg også lige få lidt andre menninger.

Knus

Anette

0

Annonce ♥

Hej søde.

glæder mig til og se billeder fra din Kjoleprøvning...

kan næsten ikke vente..weee :shooter::) :) :)

Hej selv søde,

nej, jeg kan næsten heller ikke vente - er så spændt på at gå kjoleprøvnings-amok :bearhug: Skal nok se om der ikke også kommer dokumentation i form af billeder, så kan jeg også lige få lidt andre menninger.

Knus

Anette

super søde :bearhug: uh glæder mig meget til og se billeder. :bearhug: :bearhug:

0