Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Zilla'er,

har lige et mindre melt-down. Den ene af mine brudepiger har netop meldt ud at min bryllup ligger midt i Skanderborg Festivalens 30 års jubilæum - ja, undskyld mig det tænkte vi ikke lige på da vi fastsatte en dato!

Men så foreslog hun at hun kunne tage derover torsdag-fredag, komme hjem lørdag (BRYLLUPPET), og så over igen søndag. Jeg har skrevet til hende at jeg selvfølgelig ikke kan bestemme over hende men at hun gerne må tænke på at det er rart for mig at have sine brudepiger/hjælpere tæt på i hvert fald dagen før brylluppet.

Er det mig der er fuldstændig forkert på den og egoistisk? Skal selvfølgelig nok klare det hvis det er super-vigtigt for hende at komme til det andet arrangement, men det var bare ikke lige det jeg havde regnet med hvis I forstår.

:bearhug::7himmel::thumbsupsmileyanim:

0

Hej Zilla'er,

har lige et mindre melt-down. Den ene af mine brudepiger har netop meldt ud at min bryllup ligger midt i Skanderborg Festivalens 30 års jubilæum - ja, undskyld mig det tænkte vi ikke lige på da vi fastsatte en dato!

Men så foreslog hun at hun kunne tage derover torsdag-fredag, komme hjem lørdag (BRYLLUPPET), og så over igen søndag. Jeg har skrevet til hende at jeg selvfølgelig ikke kan bestemme over hende men at hun gerne må tænke på at det er rart for mig at have sine brudepiger/hjælpere tæt på i hvert fald dagen før brylluppet.

Er det mig der er fuldstændig forkert på den og egoistisk? Skal selvfølgelig nok klare det hvis det er super-vigtigt for hende at komme til det andet arrangement, men det var bare ikke lige det jeg havde regnet med hvis I forstår.

:bearhug::7himmel::thumbsupsmileyanim:

Nu har du jo flere brudepiger.. Og det er da ærgerligt at hun ikke kan hygge med dig fredag aften, men hun kommer lørdag og er med. Synes faktisk det er en fin løsning hun er kommet op med...

0

Tja, det kan du have ret i - grunden til at jeg har to brudepiger er egentlig så opgaverne kan uddeligeres, da jeg selv har tendens til at blive mega-stresset. Og jeg kan jo ikke rigtig forvente hjælp fra hende til de sidste ting når hun først tager hjem lørdag morgen. Den anden brudepige har på det tidspunkt også et lille barn at tage sig af og har rigeligt med opgaver.

Men jo, måske jeg bare skal slappe af.

:bearhug:

0

Annonce ♥

hej søde.

det var da træls med brudepigen søde. :cheerleader3:

hvordan går det ellers med planlægningen.. hos jer..

:bearhug::7himmel: 333 dage tilbage søde.. hehe :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hey, det går ok - vi er stadig ikke kommet så langt men har en masse idéer så det er da en start, satser på at det hele falder på plads når jeg har kigget på kjole :cheerleader3:

Lige i aften tumler jeg lidt med om jeg skal hive en 3. brudepige ind eller om det bare skal have lov at køre. Må lige få talt med min veninde om situationen imorgen så jeg ved hvad status er.

0

hej søde.

det var da træls med brudepigen søde. :cheerleader3:

hvordan går det ellers med planlægningen.. hos jer..

:bearhug::7himmel: 333 dage tilbage søde.. hehe :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hey, det går ok - vi er stadig ikke kommet så langt men har en masse idéer så det er da en start, satser på at det hele falder på plads når jeg har kigget på kjole :cheerleader3:

Lige i aften tumler jeg lidt med om jeg skal hive en 3. brudepige ind eller om det bare skal have lov at køre. Må lige få talt med min veninde om situationen imorgen så jeg ved hvad status er.

hey søde..

har skrevet tilbage på din mail.

knus .. og massere af krammer til dig søde.. :cheerleader3:

0

Hej Anette

Vedr. din brudepige som også vil på festival må jeg sige dette....:

Jeg kan på en måde godt forstå, at du er skuffet, men på den anden side... - hvad er det du vil have hun skal dagene op til ???

Min søster skal være brudepige (sammen med 3 børn). Hun har 2 katte, som bare ikke kan være alene i 48 timer.

Derfor ser jeg hende ikke før lørdag formiddag. Hun skal selv ud og have sat hår, men kommer så hurtigt hun kan, og hjælper med børnene og kjolen.

Min mor kommer også for at hjælpe lidt til.

Det behøver ikke absolut være brudepigen der kommer og hygger sammen med dig aftenen før. Ja, nogen har slet ikke nogen !!!

Hér er det en af mine bedste veninder der kommer - hendes datter skal være brudepige sammen med vores egne børn (altså - mine og Michaels !!) :-)

Det må så være op til hende selv, om hun kommer afsted....

Personligt ville jeg ikke vælge min venindes bryllup(sforberedelser) fra pga en festival, eller noget andet. Men sådan er vi jo så forskellige...

0

Annonce ♥

Tja, det kan du have ret i - grunden til at jeg har to brudepiger er egentlig så opgaverne kan uddeligeres, da jeg selv har tendens til at blive mega-stresset. Og jeg kan jo ikke rigtig forvente hjælp fra hende til de sidste ting når hun først tager hjem lørdag morgen. Den anden brudepige har på det tidspunkt også et lille barn at tage sig af og har rigeligt med opgaver.

Men jo, måske jeg bare skal slappe af.

Hvad har du af planer for brudepigerne?

Det eneste jeg indtil videre tror jeg skal lørdag, er hygge med noget morgenmad, og så ellers stille og roligt gøre mig klar. Hår og make-up klarer jeg ude i byen. Så lidt kjolehjælp, skal jeg nok bruge, men ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal.

Regner med at jeg fredag har sørget for det sidste der kunne give stress, nu når vi selv laver bryllupskage og mad til receptionen.

0

Har sovet på det og tror egentlig mere at det er skuffelsen over at min bedste og ældste veninde tager sådan en beslutning. Jeg har jo ikke 100% styr på planlægningen endnu, men regner i hvert fald med at skulle ud i selskabslokalerne, og få styr på oppyntningen, dagen før.

Og det er jo ikke fordi at jeg ikke selv kan gøre det eller få andre til at hjælpe, det er mere princippet i at man siger man gerne vil hjælpe med alt og være der og så ikke være det alligevel.

Men tak for alle jeres søde svar - det har sat tankerne igang og det er rigtig godt at få andres mening og syn på tingene :bearhug:

0

Nå, sidtse nye udvikling er at jeg skrev til hende om hun hellere ville droppe tjansen fordi jeg ve dhvor meget hun holder af festivalen og så kunne hun jo bare møde frisk og fredig op.

Så skriver hun netop til mig at det bare var en joke og at festivalen er droppet om det så hele tiden har været meningen vides ikke, men krise afværget.

0

Nå, sidtse nye udvikling er at jeg skrev til hende om hun hellere ville droppe tjansen fordi jeg ve dhvor meget hun holder af festivalen og så kunne hun jo bare møde frisk og fredig op.

Så skriver hun netop til mig at det bare var en joke og at festivalen er droppet om det så hele tiden har været meningen vides ikke, men krise afværget.

Stort at hun ellers dropper noget der betyder noget for hende, for din skyld....

Om det var en joke eller ej - så er det pænt gjort.

0

Annonce ♥

Tak for din søde velkomst i min tråd :bearhug:

Hvor er det romantisk at I skal giftes på jeres årsdag, så kan godt forstå I venter til næste år hvor det ikke bliver så stresset. Det er jo også bare den bedste dag :7himmel:

Godt at alt det med din veninde gik i orden af sig selv, så du slap for at skulle bekymre dig om evt at finde en ekstra.

0

Fik lige bestilt tid til endnu en brudekjole-prøvning. Jeg skal mødes med Julie fra Edelweiss den 6. november, glæder mig rigtig meget weeeeeeeeeee :bearhug::7himmel::thumbsupsmileyanim: Har set hendes annonce her på BK og specielt to af kjolerne er bare fantastiske (I kan se dem på side 5).

0

Annonce ♥

weeeeee. glæder mig dælme til og se billeder fra din kjoleprøvning det andet sted du skulle hen.. :thumbsupsmileyanim::)

kan slet ikke vente hehe :)

husk og sæt billeder ind. heeh..

STORT TILLYKKE MED 330 DAGE TILBAGE SØDE.. :) :)

:)

søde, kan skriver bare anytime.. på døgnet.. når du har noget du skal ud med... er på mobilos. så du skriver bare :)

har forresten skrevet dig en sms hehe :) fredag...

mange knuser Tina. :):):)

0

weeeeee. glæder mig dælme til og se billeder fra din kjoleprøvning det andet sted du skulle hen.. :thumbsupsmileyanim::)

STORT TILLYKKE MED 330 DAGE TILBAGE SØDE.. :) :)

søde, kan skriver bare anytime.. på døgnet.. når du har noget du skal ud med... er på mobilos. så du skriver bare :)

mange knuser Tina. :):):)

Guuuuuuuuud ja, har da rundet endnu en milepæl :)

Har bare haft så travlt hele weekenden så der har slet ikke været tid til BK :)

Og tak for sms søde, du får lige en :)

Knus

0

weeeeee. glæder mig dælme til og se billeder fra din kjoleprøvning det andet sted du skulle hen.. :thumbsupsmileyanim:

STORT TILLYKKE MED 330 DAGE TILBAGE SØDE..

mange knuser Tina. :):)

Guuuuuuuuud ja, har da rundet endnu en milepæl :)

Har bare haft så travlt hele weekenden så der har slet ikke været tid til BK :)

Og tak for sms søde, du får lige en :)

Knus

hehe.. tusinde takker søde.. det var skønno... :)

:):):) du får lige et par stykker igen. søde..

så lidt søde.. og mange tak for din sms søde..

knus

0

Så er mandens tøj simpelthen købt! Der er jo lagersalg hos Nicolai/Casa Lezar (startet idag) og så havde vi aftalt lige at se om der ikke skulle være noget tøj - 50% er jo trods alt en del at spare.

Vi kommer ind i butikken, kigger rundt og dér hænger drømme-jakkesættet. Ivory hvor der ligesom er striber vævet ind i stoffet, han var solgt på stedet - så det gik rimelig nemt og smertefrit. Nu skal vi bare lige have klaret en sort skjorte og et par sko, så er han klar til den store dag.

Jeg har desværre ingen billeder endnu, men lover at de nok skal komme - men det blev jakkesæt, vest og pastrong (bredt slips med velcro, men det ved alle I Zilla'er sikkert godt).

Hel fantastisk følelse at det nu kan streges af listen selvom vi stadig er i god tid :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så kom jeg igennem din tråd... Det er måske lidt sent at sige velkomen, men et tillykke med brylluppet skal du da have :boohoo:

Fik lige en opringning fra kirkekontoret i St. Magleby... fik lige hjertet op i halsen, da de spurgte om hvilket tidspunkt det nu var vi havde booket - de havde glemt at skrive det ind i bogen!!!

Men pyhaaaaaaaa, så var kl. 14 der stadigvæk, der er nu et bryllup kl. 12 og kl. 13 så pt er vi blevet de sidste, men der kan nå at komme et efter os, selvfølgelig kunne det være lækkert da det godt kan blive lidt rodet med gæsterne, men ligemeget bare vi har tidspunktet.

Tror I lige at jeg jeg var ved at få en prop!!!!

:cheerleader3:

Uhh det var sørme heldigt at de ikke havde booket et andet par!! Og jeg håber for jer at det ikke kommer et par kl 15, for syns godt nok deres tidsplan er liiidt tæt... i vores kirke er det 1½ time mellem vielserne

Hej Zilla'er,

:loveflag::cheerleader3::boohoo:

Puha. jeg ville reagere lige som dig hvis en af mine brudepige kom med sådan en udmelding. Godt at det kun var en joke, omend en meget dåelig én af slagsen...

0

Så kom jeg igennem din tråd... Det er måske lidt sent at sige velkomen, men et tillykke med brylluppet skal du da have :blush:
Fik lige en opringning fra kirkekontoret i St. Magleby... fik lige hjertet op i halsen, da de spurgte om hvilket tidspunkt det nu var vi havde booket - de havde glemt at skrive det ind i bogen!!!

Men pyhaaaaaaaa, så var kl. 14 der stadigvæk, der er nu et bryllup kl. 12 og kl. 13 så pt er vi blevet de sidste, men der kan nå at komme et efter os, selvfølgelig kunne det være lækkert da det godt kan blive lidt rodet med gæsterne, men ligemeget bare vi har tidspunktet.

Tror I lige at jeg jeg var ved at få en prop!!!!

:loveflag:

Uhh det var sørme heldigt at de ikke havde booket et andet par!! Og jeg håber for jer at det ikke kommer et par kl 15, for syns godt nok deres tidsplan er liiidt tæt... i vores kirke er det 1½ time mellem vielserne

Hej Zilla'er,

:cheerleader3::boohoo::boohoo:

Puha. jeg ville reagere lige som dig hvis en af mine brudepige kom med sådan en udmelding. Godt at det kun var en joke, omend en meget dåelig én af slagsen...

Hej søde,

mange tak for din hilsen og godt klaret at være kommet igennem min tråd - jeg må med skam meddele at jeg har til gode at læse din :cheerleader3: men det skal være næste BK-punkt på dagsordnen :denmarkflag:

Og ja, jeg håber virkelig også at vi er sidste par, da det er lige snært nok. Der er en meget lille parkeringsplads ved kirken så kan godt se lidt "trafikale vanskeligheder", men tager det med ro og som det kommer.

Glæder mig til at få læst din tråd.

Knus

Anette

0

Så er mandens tøj simpelthen købt! Der er jo lagersalg hos Nicolai/Casa Lezar (startet idag) og så havde vi aftalt lige at se om der ikke skulle være noget tøj - 50% er jo trods alt en del at spare.

Vi kommer ind i butikken, kigger rundt og dér hænger drømme-jakkesættet. Ivory hvor der ligesom er striber vævet ind i stoffet, han var solgt på stedet - så det gik rimelig nemt og smertefrit. Nu skal vi bare lige have klaret en sort skjorte og et par sko, så er han klar til den store dag.

Jeg har desværre ingen billeder endnu, men lover at de nok skal komme - men det blev jakkesæt, vest og pastrong (bredt slips med velcro, men det ved alle I Zilla'er sikkert godt).

Hel fantastisk følelse at det nu kan streges af listen selvom vi stadig er i god tid :loveflag:

Ej hvor lækkert, både at spare pene men ogå at inde drømmesættet.

Glæder mig til at se billeder af det :cheerleader3:

0

Hel fantastisk følelse at det nu kan streges af listen selvom vi stadig er i god tid :cheerleader3:

hvor fedt søde.. :denmarkflag: dejligt hans tøj er på plads.. det er bare super duper søde.. :loveflag::cheerleader3:

og ja søde så er der kun : :boohoo: :boohoo: 10 mdr. tilbage :blush::denmarkflag:

0