Guest Barner

Anette og Theis, 8. august 2009

430 posts in this topic

Eeeeeeeej hvor er det bare super ærgeligt, når ens finger rammer den forkerte knap tilfældigvis som man holder telefonen op mod en kjole. Kender det godt, shhhhhhh

Glæder mig til at se dine brudesko og kjolerne er begge super flotte.

Pøj pøj med din mor i dag. En af mine venner får også svar i dag, så krydser fingre for jer begge :rolleyes:

0

Annonce ♥

Pyhaaaaaaaaa, gode nyheder... det ser ud til at hun "slipper" med strålebehandling og at der ikke er andet der skal fjernes.

Selvfølgelig er det ikke overstået, men det er bestemt et skridt i den rigtige retning :rolleyes:

Det er jeg glad for at læse... :rolleyes:

Ved I så hvornår hun skal starte på stråler? Og hvor mange hun skal have?

0

Annonce ♥

Pyhaaaaaaaaa, gode nyheder... det ser ud til at hun "slipper" med strålebehandling og at der ikke er andet der skal fjernes.

Selvfølgelig er det ikke overstået, men det er bestemt et skridt i den rigtige retning :hug:

Tak :)

Enten skal hun have 3x 5 dage (tror nok at det er en uge med stråler, en uges pause osv.). Men hun har fået tilbudt at kunne komme med i et forsøg hvor de åbner ved arret, lægger en metal-kugle ind og så får hun en halv times intensiv stråler, tager kuglen ud og lukker arret igen and that's that... Hvis hun siger ja er det ikke sikkert at hun bliver udvalgt men det ved hun imorgen. Tror hun vælger at prøve forsøget men har ikke besluttet sig endnu... det er også rigtig svært for der er jo fordele og ulemper ved det hele.

Mere følger imorgen :rolleyes:

0

Selvfølgelig er det ikke overstået, men det er bestemt et skridt i den rigtige retning :hug:

Tak :)

Enten skal hun have 3x 5 dage (tror nok at det er en uge med stråler, en uges pause osv.). Men hun har fået tilbudt at kunne komme med i et forsøg hvor de åbner ved arret, lægger en metal-kugle ind og så får hun en halv times intensiv stråler, tager kuglen ud og lukker arret igen and that's that... Hvis hun siger ja er det ikke sikkert at hun bliver udvalgt men det ved hun imorgen. Tror hun vælger at prøve forsøget men har ikke besluttet sig endnu... det er også rigtig svært for der er jo fordele og ulemper ved det hele.

Mere følger imorgen :rolleyes:

Mener min mor fik 4x5 dage og det kun med fri i weekenderne...

Lyder som et spændende forsøg og umiddelbart er den største ulempe vel det at hun ikke kan tåle bedøvelsen. Men tror en fordel er at hun ikke i samme omfang får en så medtaget hud og evt. skader indvendigt.

Der er vist også noget kjoleprøvning i dag?

0

Annonce ♥

Nå tøser... så var jeg jo ude at tale med Julie Graff igår, hun er bare super-sød og kan varmt anbefales. Jeg er 99% sikker på at jeg har fundet kjolen i mit liv :cheerleader3: Skørtet bliver tyl, det er simpelthen bare lige mig og jeg følte mig så godt tilpas i det.

Jeg prøvede to forskellige toppe og har endnu ikke helt besluttet mig for om det skal være en af dem eller om jeg får syet en helt tredje model.

Skal ind til Lilly på onsdag og prøve kjoler, det er lige så meget for lige at få nogle ekstra indtryk så jeg er helt helt sikker, så der kommer også en lille beretning.

Her er lidt billeder fra igår (og jeg var mega-træt så tag jeg ikke ansigtet hehe...)

Først den ene...

post-34714-1226039552.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at jeg har været forbi her før :bunny_4: ...

Men hold da op, den første kjole er flot til dig! Den overdel er SKØN! :cheerleader3:

Farven på kjolen passer også rigtig godt til dit flotte røde hår og din teint.

Edited by Anjapigen80
0

Ej, hvor er de bare rigtig fede begge to! :cheerleader3:

Synes dog personligt at den første top passer fantastisk til dig og sidder super godt...

Håber da du får en rigtig god tur i Lilly... Deres nye kollektion er også helt fantastisk (der er min kjole fra), så håber da at du også kan få prøvet noget spændende derinde... :bunny_4:

0

Annonce ♥

Tak tøser :bunny_4:

Følte mig også rigtig godt tilpas i dem begge. Nr. 2 er faktisk min favorit men sjovt at høre jeres mening også og kan godt være at jeg skal re-vurdere - er også lidt ude i en halter-neck top så det bliver en kombiation af d to ovenstående. Nu må vi se.

Stay tuned :cheerleader3:

0

Så var der jo lige en brudekjoleprøvning mere i dag, denne gang i Lilly... Jeg havde virkelig ikke forventet at finde noget, men men men der var en rigtig fin kjole så nu er jeg fuldstændig i vildrede, hjæææææææææææælp..............

Rent pengemæssigt er denne jo det fornuftige valg og den er jo okay, og at få syet kjolen hos Julie re så det "vilde" og dyre valg. Tror jeg kommer til at ligge søvnløs i nat.

Den fra idag er uden halterneck, men det skal sættes på hvis det skal være den - derfor er den ikke så bred som normalt. Stoffet er creme-farvet organza/taft og ikke-skinnende.

Her er billeder er favoritten fra i dag :cheerleader3:

Først forfra...

post-34714-1226522383.jpeg

Så set bagfra...

post-34714-1226522414.jpeg

Bagfra up-close... og med slør...

post-34714-1226522445.jpeg

Ja, og så lige et billede hvor jeg "lånte" deres bord-dekoration... man skal jo lige prøve at se med en buket ikk hehe...

post-34714-1226522495.jpeg

Nå, hvad siger I tøser?

0

Havde jeg modet, ville jeg vælge den første fra Julie...

Men Lilly-kjolen er bestemt også smuk til dig... Forstår godt du er i vildrede...

Jeg var vist ikke til så meget hjælp :cheerleader3:

Men bliver det Lilly'en, så synes jeg altså den skal være uden halterneck...

Edited by tReaX
0

Hej

Jeg kan bedst lide den første kjole du prøvede med blomster den er speciel og unik, den giver dit flotte røde hår ekstes farve syntes jeg.. Hvis jeg ikke havde set de 2 første kjoler havde jeg syntes det var en meget flot kjole fra lilly og den klædte dig, men syntes slet ikke den kan leve op til den første hvor du ser vidunderlig ud.

Jeg håber du finder den kjole du syntes er smukkest til dig :cheerleader3:

Hilsen

Anette

0