snartbrud

Mor skal også forkæles på dagen

13 indlæg i dette emne

Min kære mor har hjulpet mig så meget her på det sidste og da mine forældre oven i købet både har givet os hestevogn, musik og penge til brylluppet har jeg købt denne her til hende som jeg vil give hende til brylluppet. Om jeg skal give den hende under festen eller om morgenen kan jeg ikke helt finde ud af, hvad syntes i?

Ringen er med safir, diamanter og en perle sat i hvidguld.

post-30616-1215384324.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er den flot og sikke en sød tanke :cheerleader3:

Ja jeg sidder nærmest og bliver helt rørt :thumbsupsmileyanim: Ved ikke hvornår du skal gived hende den. Jeg selv er en tudemås, så den ville stå på tårer herfra ligemeget hvad tid det var, så det ville jeg selv skulle have med i overvejelserne.

Glæder mig til at høre hvordan det gik :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er den flot og sikke en sød tanke :cheerleader3:

Ja jeg sidder nærmest og bliver helt rørt :thumbsupsmileyanim: Ved ikke hvornår du skal gived hende den. Jeg selv er en tudemås, så den ville stå på tårer herfra ligemeget hvad tid det var, så det ville jeg selv skulle have med i overvejelserne.

Glæder mig til at høre hvordan det gik :unsure:

Åh gud ja, men mon ikke en vandfast mascara kan holde styr på den slags he he ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er virkelig smuk. Jeg er sikker på at hun bliver glad for den. Hvornår du skal give hende den har jeg ikke noget bud på men du finder nok den helt rigtige lejlighed :unsure:

jeg vile sige om morgen men i gjorde klar.

så det var et intimt og personlig øjeblik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes at det er utrolig sødt at jer, at give en ring til din mor, som tak for hjælpen :cheerleader3:

Hvis jeg skulle give ringen, ville jeg give den om morgenen, for så er der tid til at få fortalt hvorfor I giver ringen og så kan din mor bruge resten af dagen på at gå kigge på den smukke ring :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kære mor har hjulpet mig så meget her på det sidste og da mine forældre oven i købet både har givet os hestevogn, musik og penge til brylluppet har jeg købt denne her til hende som jeg vil give hende til brylluppet. Om jeg skal give den hende under festen eller om morgenen kan jeg ikke helt finde ud af, hvad syntes i?

Ringen er med safir, diamanter og en perle sat i hvidguld.

post-30616-1215384324.jpg

HOLD DA HELT OP! Hvor er det en smuk ring og en sød gestus...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh tak allesammen, jeg har også helt kilder i maven til at jeg skal give hende den.

Der er så meget jeg glæder mig til den dag. Det var måske en god ide at give hende den om morgenen så hun kan kikke på den hele dagen og så talen ikke bliver "for" meget til min mor, den skulle jo gerne være mest til min mand.

Dessuden skal hun have en mørkeblå kjole på så ringen ville matche ;)

Men jeg tænker lige lidt mere over det, jeg ved bare hun tud brøler ha ha

Taaak for jeres søde hilsner tøser!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er hvad jeg har tænkt at sige eller skrive i et kort til Mor:

Kære Mor

Denne ring skal du have fordi du har været så god til at hjælpe os, med butikken, med brylluppet og alle de andre ting hvor du har været vores faste klippe.

I ringen er der safirer der står for klogskab og fantasi – to kvaliteter du bestemt besidder og som det har været en fornøjelse at vokse op med. Der er diamanter, der som dig ikke er store af sig men af enorm værdi, de står også for uskyld og troskab som er to af dine allerstærkeste kvaliteter.

Tak Mor, du er vores enestående perle!

Safir: Klogskab, fantasi

Diamant: Uskyld, troskab

Perle: Renhed, fred, skønhed

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer