gitte k

Ups... Vi må jo tage det som det komme så...

19 indlæg i dette emne

JUUUUBBBBIIIII jeg er blevet gravid :thumbsupsmileyanim::blush::denmarkflag::denmarkflag: ....

Og har nok termin til febuar..

Nu er jeg bare lidt bekymret om jeg kan være i min kjole den 9 aug. men det må vi jo tage som det kommer..(den kan vel lægges lidt ud)

Vi vil fortælle nyheden til vores familier til bryllupet..

Glæder min til at blive mor igen :cheerleader3::cheerleader3: :carrot: :yeah: .

Gitte K.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Gitte

STORT tillykke med spiren i mavsen..... :unsure::cheerleader3:

Jeg tror nu heller ikke det bliver det helt store problem at blive i kjolen, med mindre du begynder at grov-æde !!!!! - så bare spis sundt og fornuftigt..., så går det nok.

Endnu en gang tillykke...

Kan ikke huske, om du har været på PA ???? - ellers kunne det måske være en ide at fortælle en af arrangørerne nyheden, så de kan regne med det på dagen !!

Maya

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke. Det er rigtig sjovt at være med til når sådan noget annonceres til en bryllupsfest, og man så spiller Lis og Per - Vi venter en baby eller Tracy Chapman¨s Baby can I hold you now lige bag efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger..

Tak for alle jeres hilsner :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::unsure:

Det er vores plan at vi vil fortælle det til festen, jeg er bare spændt på om det kan skjules så længe (hvis jeg ikke bliver for "fed") :cheerleader3: ...

Og det med kjolen har jeg snakket med min kjole pusher om, og hun har beroliget mig med at det skal vi nok finde ud af en løsning på :cheerleader3:

Så nu vil jeg bare nyde det og glæde mig over at der er et lille liv i min mave...

Gitte K.

Ps. jeg skal til lægen i dag ,og glæder mig til at høre hvad han siger. (om alt er ok og hvor langt han tror jeg i graviditeten)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer