drømmebrud08

hej er der nogen fra holbæk

11 indlæg i dette emne

hej alle sammen

vi leder efter en martin fra holbæk...men vi kan ikke huske hans efternavn .....

dog kan vi huske af han boede tæt på holbæk st.....delte etage med en pige kan ikke huske hendes navn....

uha jeg kan fornemme det bliver svært......

men er der nogen der kender en martin fra holbæk

han har en lillesøster hvis det hjælper noget :unsure: håber der er nogen der kan hjælpe

for han var virkelig en kær ven men pludselig flyttede han

vi håber virkelig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej alle sammen

vi leder efter en martin fra holbæk...men vi kan ikke huske hans efternavn .....

dog kan vi huske af han boede tæt på holbæk st.....delte etage med en pige kan ikke huske hendes navn....

uha jeg kan fornemme det bliver svært......

men er der nogen der kender en martin fra holbæk

han har en lillesøster hvis det hjælper noget :unsure: håber der er nogen der kan hjælpe

for han var virkelig en kær ven men pludselig flyttede han

vi håber virkelig

Kan desværre ikke hjælpe. Men prøv at søg efter ham inde på facebook.

Held og lykke. Og gi endelig respons tilbage.

Hilsen

Ea.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det bliver umådeligt svært at finde Martin ud fra de få oplysninger du har der, Holbæk er en lidt større by, og jeg tror ærligt talt du nok får nemmere ved at finde ham ved at søge på facebook eller lignende :cheerleader3: Har du ikke en fødselsdato eller noget andet der kan specifisere det lidt mere?

Jeg kan ikke selv hjælpe dig, selv om jeg bor i Holbæk

:unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha

han var høj mørkt hår og øjne slank

gik meget i jeans og skjorte sorte sko,,,,,hvis man kender/kendte ham vil man vide der var malet noget på hans væg inde i stuen :biggrin: og så havde han den sødeste kat....da vi kendte ham havde en også en edderkop

han var ryger.......han boede i noget der godt ku ha mindet om et kollegie....stor hvid bygning ikke langt fra et værtshus ka huske man sku gå til højre og så kom der en vej så gik man ligeud et lille stykke vej og så til venstre ()() ved godt det lyder dumt...men er helt desperat for af finde ham og har prøvet facebook

mener hans lille søster hedder camilla....

der må være nogen derude som kender ham

ku muligvis være omkring bysøplads

Redigeret af drømmebrud08
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha

han var høj mørkt hår og øjne slank

gik meget i jeans og skjorte sorte sko,,,,,hvis man kender/kendte ham vil man vide der var malet noget på hans væg inde i stuen :biggrin: og så havde han den sødeste kat....da vi kendte ham havde en også en edderkop

han var ryger.......han boede i noget der godt ku ha mindet om et kollegie....stor hvid bygning ikke langt fra et værtshus ka huske man sku gå til højre og så kom der en vej så gik man ligeud et lille stykke vej og så til venstre ()() ved godt det lyder dumt...men er helt desperat for af finde ham og har prøvet facebook

mener hans lille søster hedder camilla....

der må være nogen derude som kender ham

ku muligvis være omkring bysøplads

Hvad med at tage en tur til Holbæk?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ok, jeg har prøvet at tegne og fortælle lidt, jeg har lavet et kort over det område jeg tror du leder i, ret mig hvis jeg tager fejl.

Jeg har tegnet stationen og det værtshus der hedder Diligencen, jeg tror det er det værtshus du mener. Kan du ikke ud fra kortet fortælle mig hvor du mener han boede så skal jeg give dig en nærmere adresse...

2u962cx.jpg

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ku godt være bysøstræde men ved jo ikke om han bo der mere......

men det er det rigtige værtshus..kan huske af han boede i nærheden af det

ok, jeg har prøvet at tegne og fortælle lidt, jeg har lavet et kort over det område jeg tror du leder i, ret mig hvis jeg tager fejl.

Jeg har tegnet stationen og det værtshus der hedder Diligencen, jeg tror det er det værtshus du mener. Kan du ikke ud fra kortet fortælle mig hvor du mener han boede så skal jeg give dig en nærmere adresse...

2u962cx.jpg

:shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer