Tanja&Christian

Hvor skal I holde Jeres fest?

72 indlæg i dette emne

Vil alle Jer fantastiske kommende brude ikke fortælle hvor I skal holde festen :unsure:

Jeg kan efterhånden ikke finde ud af, hvad jeg har lyst til - vi havde egentlig regnet med at leje nogle romantiske lokaler (gerne et slot :thumbsupsmileyanim: )

Vi har nemlig allerede halvt arrangeret med kok, servering og vil gerne selv have egen vin med osv., men det ser efterhånden lidt svært ud, at finde lokalerne hvor vi samtidig kan feste til den lyse morgen :cheerleader3:

Så derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne gå i en anden retning, hvis jeg hørte hvad I gør....

Mange bryllupskram

Tanja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest på Skyde Pavillionen i Aalborg. Det er et skøøøøøønt sted.

Vi var oppe at tale med dem i sidste uge og er meget fortrøstningsfuld over hvordan festen kommer til at løbe af staben. Vi har valgt mad. Desværre kan vi ikke komme til at smage det fordi de ikke har a'la carte, men vi har kune hørt meget godt om stedet. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med bryllupsplanerne.

Vi booker Agerskov kro januar 2013, så er der 2 år til vi skal fejre vores kobberbryllup. Vi bor selv i Brørup, men vi har adskellige gange været på Agerskov kro, så vi kan simpelthen ikke forestille os at holde vores store dag andre steder.

Update søndag den 13. juli 2008:

Efter en dejlig aften på Kongeåkroen og seriøse overvejelser, har vi ombestemt os, og booker Kongeåkroen, som vi også har et dejligt forhold til. Vi holder vores årsdag 1. september på Agerskov kro, og når vi skal ud og spise, er Kongeåkroen målet.

Vi har oplevet et guldbryllup på Kongeåkroen, og blev imponerede over hele forløbet. Så nu ligger det klippefast: Kobberbrylluppet holdes på Kongeåkroen, som ligger 5 minutters kørsel fra vores hus :unsure::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup i Lynge Forsamlingshus (ved Sorø), og regner med at få maden ude fra, og så hente drikkevarer i Tyskland... Dette er valgt, fordi jeg gerne vil have en finger med i det meste af planlægningen -og så er dette forsamlingshus bare rigtig fint, og med dejligt lyse lokaler!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa :cheerleader3:

Vi skal først holde reseption i mine svigerforældres have i telt :carrot: , og der efter skal festen om aften holdes på et hotel som hedder strandparken SKØNNE - SMUKKE omgivelser....en flot park, med udsigt til holbæk fjord...regner oz med der kan tages nogle super billeder :cheerleader3:

Hotellets pris indkludere suiten til os på vores bryllupsnat.. :cheerleader3: ....NICE - det har jeg læst hos flere brude at det er tilfældet :unsure:

Håber du finder et sted som er rigtigt for jer :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder det i et festlokale i byen. Det er et super lækkert og helt nyrenoveret sted indvendigt, men desværre midt i et industrikvarter udenfor... Vi har selv sørget for mad med catering, og vi lejer fadølsanlæg og køber selv vin, sodavand og sprut. Vi har valgt den løsning fordi vi helt selv vil bestemme hvornår festen slutter, og så selvfølgelig fordi vi så har fuld bestemmelse over mad, drikkevarer og udsmykning. Til gengæld er det jo lidt mere besværligt, idet der pludselig er mange ting man selv skal tage sig af og sørge for. Vi betaler os godt nok fra rengøring og lignende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup på Trollenäs Slot her i Skåne. Et gammelt dansk slot med en fantastisk indretning - rent prinsessebryllup!

Vi havde kig på alt muligt andet, da vi også gerne ville stå for mad og drikkevarer selv - men enten kunne vi ikke få lokaler, der egnede sig (indretning, slut-tidspunkt af fest, beliggenheden), så derfor valgte vi pakkeløsningen, hvor det er begrænset hvor meget vi skal lave selv. Prisen er omtrent den samme som hvis vi ville være i telt i haven.

Til gengæld får vi et fantastisk slotsbryllup i de allermest romantiske omgivelser. Glæder mig VILDT! :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, så har vi booket lokaler - Havathigården i Holte.. Vi skal dog være ude kl. 2.00, men -

Vi skal vies kl. 14.30 - 5 minutter derfra

Går til bords kl. 16.30

Får bryllupskage kl. 21.30 (som lidt ekstra dessert)

Vi fester til kl. 01.15, hvor der er natmad - og så er det det....

Lyder det ikke ok? Vi har jo festet i 12 timer, og så kan vi vel ikke mere?!... :cheerleader3:

:unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så har vi booket lokaler - Havathigården i Holte.. Vi skal dog være ude kl. 2.00, men -

Vi skal vies kl. 14.30 - 5 minutter derfra

Går til bords kl. 16.30

Får bryllupskage kl. 21.30 (som lidt ekstra dessert)

Vi fester til kl. 01.15, hvor der er natmad - og så er det det....

Lyder det ikke ok? Vi har jo festet i 12 timer, og så kan vi vel ikke mere?!... :cheerleader3:

:unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ud på Middelgrundsfortet i Københavns Havn. Der er en smuk udsigt ind over byen, de sørger for alt og alle overnatter og deltager i brunch næste formiddag.

Vi har været til prøvemiddag derude, og maden var virkelig lækker.

Nu er der kun 11 dage tilbage, begynder at få kriller i maven :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har både haft kig på Sohngårdsholm slot i Aalborg, St. Restrup Herregård v. Nibe, men valgte Skydepavillionen. Det passer lidt bedre til et par bymennesker som os. Der kan vi (hvis vejret tillader det) få taget nogle fede billeder, med byen i baggrunden og har også kun hørt godt om stedet :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil alle Jer fantastiske kommende brude ikke fortælle hvor I skal holde festen :cheerleader3:

Jeg kan efterhånden ikke finde ud af, hvad jeg har lyst til - vi havde egentlig regnet med at leje nogle romantiske lokaler (gerne et slot :cheerleader3: )

Vi har nemlig allerede halvt arrangeret med kok, servering og vil gerne selv have egen vin med osv., men det ser efterhånden lidt svært ud, at finde lokalerne hvor vi samtidig kan feste til den lyse morgen :thumbsupsmileyanim:

Så derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne gå i en anden retning, hvis jeg hørte hvad I gør....

Mange bryllupskram

Tanja

Hejsa Tanja

Jeg ved ikke hvor i landet i vil holde jeres bryllup, men nu hvor i har kok, servering osv er der mange gamle private slotte/herregårde der lejer lokaler ud til fester. Det værste er lige at vide hvilke slotte man skal banke på og spørge :cheerleader3: Men som regl plejer de slotte som har turistrundvisninger og arrangementer om sommeren også at udleje til fester. Mit råd må være at undersøge hvilke større gårde i har i jeres område og tage ud og snakke med dem, det er helt sikkert muligt. Også kan man jo også snakke med dem om muligheden for at feste til den lyse morgen :unsure:

Jeg håber det hjalp lidt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer