MinLars

Havde TRE MÅNEDER til at planlægge bryllup..

13 indlæg i dette emne

Hej allesammen!

Min skønne forlovede og jeg skal giftes d.6.september 2008, og dette besluttede vi os for d.20.maj 2008!!! Egentlig havde vi besluttet os for at vi skulle giftes i 2009, men de ringede fra hotellet og sagde, at de var kommet til at give vores dato ud pga misforståelser, så vi måtte lige finde en ny dato, og så skulle de nok give noget rabat! Så LArs og jeg besluttede, at hvis vi kunne låne i banken, så ville vi giftes i år! Så det blev til d.6.september, og vi glæder os viiiildt meget!!!!

Dog er jeg meget stresset!!! Vi fandt hurtigt plads på hotellet, fik sendt invitationer ud, fandt musik og fotograf. Sååå det vigtigste er vel på plads, og resten skal jo nok gå!?!? Blomsterne er også bestilt... Der er kun to måneder til brylluppet og jeg står stadig uden kjole og sko!!! Kjolen håber og regner jeg med at finde i overmorgen i Lilly, for synes de har nogle skønne kjoler. Men når man bruger str.42-43 i sko, er det simpelt hen næsten umuligt at finde et sted. Kender I nopgen?!?! Helst i Jylland..

Mit andet problem er, at da vi gifter os i år, er budgettet ret stramt. Derfor skal vi se efter hvad vi har råd til. Så håber jeg finder drømmekjolen til billige penge!!!

Ville bare ønske jeg kunne glæde mig mere og være mindre stresset og nervøs! Men tror I ikke det hjælper når kjole og sko er fundet???

Det håber jeg meget! Vi skal jo også have fundet morgengaver og skrevet taler osv.. SUk, der er SÅ mange ting! Men et eller andet sted, skal man også tænke lidt mindre på de materielle ting, og så tænke på hvor stor en dag det er!!! Selvfølgeilig er det den største dag i ens liv, og den kommer aldrig igen. Men for mig er det ikke altafgørende med blomster, pynt osv. Det er vigtigt for mig at finde en smuk kjole som sidder godt, men ud over det, er det vigtigste at jeg skal giftes med min eneste ene! Jeg glæder mig mest til talerne, sangene og til at sige ja til Lars!!! -Men selvom jeg tænker sådan, er jeg stadig mega stresset og bange for at brylluppet ikke bliver godt nok?!?! Håber bare det er "normale" nerver!

Vi skal først i kirken derefter ud i et stort telt ved mine skønne svigerforældre hvor vi får kaffe, sodanvan, øl og kage og så til middag på Hotel Farsø, og vi bliver da også 60mennesker, såå helt spare-agtigt er det jo slet ik! Håber bare sådan det hele kommer til at gå, at jeg bliver pæn og at jeg når det hele! Vi er kun 21 og 23 år, såå vi ved ik så meget om bryllupper!!!

Hehe, det var lige en hel stil:) Men hvis I har nogle beroligende ord eller I kender et sted med store sk, så ville det være perfekt!!!

:unsure::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig - vi er her til at hjælpe dig !

Og du skal nok nå det ! - hvis det er en trøst, så havde jeg kun 1 måned til mine bryllupsforberedelser, men festen var dog ikke så stor som din. Det var blot en reception.

Sig blot til, hvad vi kan hjælpe med, så iler vi til hjælp

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hey

Stort tillykke med beslutning om et bryllup, jeg er selv 24 år, og tror aldrig jeg har været til et bryllup, men veu hvad ALLE dine spørgsmål for du ehlt sikker svar på herinde :-) plus man bliver lidt afhængig af dette forum... du skal nok nå det hele... held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder nu som om, at du har meget godt styr på det hele, især det vigtigste, nemlig at det hele handler om at fejre jeres kærlighed og være sammen med familie og venner.

Som en af de andre kære zillaer skriver, så har du dette fantastiske forum til at stille alle de spørgsmål, som du måtte have brug for.

Rigtig god planlægning.

Miea

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige et par beroligende ord til dig :)

Et vennepar jeg har arrangeret bryllup sidste år og det lykkedes dem at gøre det på ca. 2½ måned.....og det blev super fedt :cheerleader3:

Ang. hendes kjole så bestilte hun den på ebay fra Kina og hun nåede at få den frem og tilpasset på næsten ingen tid....

Du skal nok nå det hele....du er jo allerede godt på vej :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også giftes den 6/9 - og mangler også kjole, sko, undertøj og brudepigekjoler til vores tvillinger.

Vi bestemte os for datoen sidst i februar, så vi har heller ikke haft årevis til at planlægge i.

Jeg har kigget og prøvet en del kjoler, og mange er faldet udenfor budgettet, budet lige nu er en brugt kjole, som skal syes lidt ind, men ellers er fantastisk. Synes bare det er svært at tage den endegyldige beslutning. Skoene kan også blive svære at finde, men heldigvis er der udsalg mange steder og jeg er nok mest til en sandal, der kan bruges bagefter. Svigermor har lovet at sy pigerne kjoler, så det er bare at købe stof + finde det rigtige mønster.

Nå ja og så mangler vi at lave bordkort + bordplan, for ikke at tale om at finde en frisør- burde jo slet ikke sidde her!

Jeg er dog sikker på kjolen + tilbehør snart falder på plads, at vi nok skal nå det hele + at vi får et fantastisk bryllup.

Mange ligheds-tanker

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres forestående bryllup! :)

Jeg regner med, at I også har booket kirke/rådhus? For så synesm jeg, du har de vigtigste ting på plads. Selv kjole kan man få på kort tid, hvis det kniber.

Man kan nå ufattelig meget på kort tid, så bare rolig. Giv jer tid til at huske at få snakket undervejs, for det er vigtigt, at jeres forventninger stemmer overens.

Mht sko.... Jeg ved, at Magasin i Kbh jævnligt har store størrelser... Jeg kan ikke LIGE finde ud af, hvor du bor?

Good luck anyway!

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også bare sige tag den med ro.

Vi blev gift i lørdags, og vi havde ca. 4 måneder til at planlægge vores bryllup i. Samtidig havde vi afsluttende eksamner på vores studie, jobsamtaler og huskøb.

Min erfaring er "lav det der ikke kan vente", hvis du skal bestille noget hjem fra Ebay, så gør det først.

Chanti har 3 ugers levering, så hvis det er der, I skal købe ringe så gør det snart.

Jeg fandt min kjole 35 dage før brylluppet, og det var godt jeg ventede, for det var den helt perfekte kjole. Jeg købte min brugt, og den kostede kun 1/3 del af nyprisen.

Vi havde i øvrigt også 60 gæster :cheerleader3:

Vi lavede bordplanen i torsdags, jeg havde klippede navneskilte ud, og da beslutningen var taget blev de limet fast.

Det er i øvrigt en god idé, at vente med bordplanen til efter PA'en. Der var i hvert fald nogen, der var meget nemmere at placere bagefter, fordi de lige pludselig kendte hinanden.

Men du er godt med, så tag den bare med ro - har du i øvrigt ikke også snart noget ferie. Ferie er perfekt til at lave bordkort og andre kreating.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tusind tak! I har beroliget mig en del!!!

Nu har jeg booket hotel, bestemt menu, bestilt brudebuket, brudepigebuket, knaphulsblomster, booket musik og fotograf, fundet brudekjolEN, fundet sko (det var SÅ fedt i Århus i Bruuns Galleri i Deichmann har de mange sko i store størrelser og mega billige!!!), lavet bordplan, har lært brudevals (nogenlunde), bestilt tid ved frisør, fundet undertøj (dog ikke noget prangende, men når nu kjolen og skoene er perfekte må resten bare være billigt..) Har næsten skrevet talen. Fundet ud af kørsel efter kirken..

Såå vi mangler kun at finde ringe, købe morgengave, skrive navne på bordkort, købe engangskameraer og så at dobbelttjekke alt!!!

Såå nu er jeg godt med!! Og takket være jeres beroligende kommentarer, fik vi tingene gjort med et smil, og jeg er ikke så stresset mere!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer