BiancaNavne

Bianca og Rasmus - 18. juli 2009

1,384 posts in this topic

Annonce ♥

Den skal nok holde søde.. Det bliver den smukkeste kage, der nogen sinde er set, og den lækreste.. Det er jeg helt sikker på.. Er rigtig ked af at jeg ikke kommer i morgen.... Men omstændighederne ville noget andet... Men hey, måske vi skulle holde en efter bryllupsfest for os piger, hvor du kan lave en fantastisk kage til os.. Puha, har ikke spist aftensmad endnu og bliver helt lækker sulten..

KÆMPE knus til dig søde...

Hej søde...

Tak for de søde ord... Kagen blev rigtig flot til sidst... Vi fik dækket de værste fejl og endte med en kage vi var ret stolte af...

Ja vi må da lige aftale at mødes når vi allesammen er kommer over på den anden side og har lidt mere overskud...

Håber ellers du har det godt?!

Knus

Ej noget møg med dine gaveæsker - og sikke da nogle frækker misser, at de lige sådan vælger at putte i dine gaveæsker.

Men op med humøret søde, det skal nok gå det hele, og du skal se - bryllupskagen skal nok holde, og den bliver yummi og lækker og SÅ fin.

Sender dig lige et stort :cheerleader3:

Knus fra Anja

Takker... Ja de gaveæsker giver mig altså stress lige nu... Kan slet ikke se hvordan jeg skal få styr på det, men det må vente...

Kagen blev super god!

Tak for knus!

:)

Ej søde. :cheerleader3:

Nu må du da snart have opbrugt dit uheld! Hvordan er det gået med kagen??

Kram Heidi

Hej søde...

Tak... Syns godt nok også det ikke kan være mig, der skal have mere uheld... Nogen der vil overtage?!

Det gik super godt med kagen...

Knus

0

Altså søde, håber det kommer til at gå fremad, hvor er det bare surt at du skal rammes af uhend

men en ting er da godt

vi har mærkedag idag ;)

5 uger tilbage !!!

Uha nej... Det er jo slet slet ikke godt... For så har jeg jo kortere tid tid til at rette op på alle de ulykker...

Men tillykke med milepælen!

Hej søde

håbe i får en super dag til Christinas bryllup, hvor du ikke behøver tænke på alt det derhjemme. Og skulle du få brug for hjælp, så skriver du bare, så er vi flere, som gerne kommer ud og hjælper dig :-)¨

Tak søde!

:):cheerleader3: 5 UGER!!!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

JAh.. det er alt alt for tæt på... Ville gerne lige have en uge eller to mere....

0

Hej søde Bianca.

Hvordan gik det til Christina og Henriks bryllup igår? Skulle du mon have et par billeder?? :):cheerleader3:

Jeg håber der er lidt lyd for enden af tunellen mht. Rasmus' p.a.

Kram Heidi

Hov ja - og igår var der kun 5 uger til jers store dag!!

Hej søde...

Det var bare en super dejlig dag... og ja har masser af billeder, men desværre ingen tid til at vise nogen... Skal lige have pakket min kuffert, så jeg kan komme med toget mod Kastrup i nat...

Knus

Hej hej,

En varm søndagshilsen fra mig til dig. Hvordan gik brylluppet i går? Vi er jo nogen, der er frygteligt nysgerrige... (Og hvordan gik det med kagen?).

Og er der noget ny mht. gemalens polter? Jeg håber ikke, jeg stødte dig med min knap så pæne formulering....nogle gange har jeg vist en skarp tunge. Jeg håber dog, at der sker noget på polter-fronten.

Og...nu skal du rigtignok snart ud og rejse? Ikke spor misundelig nej - det er jo en grim ting.

Mange knus

Hejsa

Ja nysgerrighed er der masser af... ;) Det gik super godt... og det var bare sådan en bryllupsdag man kan ønske sig... Kagen overlevede og endte med at blive ret god, syntes vi selv... og fik masser af ros, så den har da i hvert fald smagt godt... ;)

Du stødte mig slet ikke... Har selv samme holdning, men har vist en gang for meget stukket næsen for langt frem og det kommer der bestemt ikke noget godt ud af...

Håber du har det godt?!

Knus

Når man har en masse at tænke på, skal der ikke så meget til at få bægeret til at flyde over. Håber du har det godt søde. :cheerleader3::cheerleader3:

Kan hjerterne evt. lægges lidt i pres for at redde æskerne, så du ikke skal starte forfra.

Tak søde...

Er desværre ved at blive lidt småskør over at alt går galt og jeg så bare ikke kan gøre en sk*d....

Da alle æskerne var samlet og pakket kan jeg slet ikke gøre noget med hjerterne... For skal jeg skille æskerne ad, går det vist helt galt...

Så lige nu venter jeg på positivt nyt om grønt karton i den rette farve... Men må nok desværre vente til jeg er tilbage....

Knus

0

Annonce ♥

Hej piger...

Desværre intet nyt på gaveæske fronten... Har bestilt noget karton, som jeg håber er den rigtige farve, men det kommer nok først hjem imorn, så kan intet stille op lidt nu...

C og H's bryllup var helt igennem fantastisk og lige hvad jeg går og drømmer om... Så tak søde for sådan en skøn dag!!!

Bryllupskagen overlevede og endte med at blive super god!...

I må desværre vente med billeder osv... Fordi jeg er nemlig den der er smuttet... Smutter mod Kastrup i nat, så jeg kan nå et fly mod Kreta imorgen tidlig...

Så gaveæsker må være gaveæsker... Manden har lovet at holde øje om det er det rette karton... og så må vi tage den derfra... Aner slet ikke hvad jeg skal stille op... Men har da nogle dejlige veninder, der har lovet at hjælpe når panikken melder sig... Så mon ikke jeg når det hele... Ikke lige på den måde jeg gerne ville, men skal nu nok nå det...

Kan I have det godt mens jeg er væk...!

0

Hej Søde..

Du må have en super skøn tur... Ned og blive rigtig lækker-brun til din egen fest..

Her er der også en del stress på, det er jo eksamenstid, men sådan er det jo nok..

Jeg stiller helt sikkert også op, hvis du skulle få brug for det..

Slik lige nogle solstråler for mig også..

Knus Helena

0

Hej søde ven

Kan i nu have en super god tur til Kreta. Og lad nu være med at tænke på alt det herhjemme:-).

Hvis du så skulle få problemer med gaveæskerne, så ved du, at vi er nogle, der ikke er længere væk end, at du bare skal give lyd fra dig, så kommer vi og hjælper dig.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes lige at jeg vil flashe et enkelt billed af vores kage, som vi faktisk endte med at blive ret stolte af :)

Specielt da det jo var første forsøg :cheerleader3:

post-29544-1245259213.jpg

Jeg er fuldstændig enig med de andre - den er da super flot!!!

Godt gået!!

0

Hej Bianca

Håber du havde en god ferie?!

Sikke mange flotte og kreative ting du har lavet til jeres bryllup. Det skal nok blive rigtig godt.

Jeg er kun lige startet med vores planlægning. Skal lige have døbt Malina først, så kan jeg rigtig komme i gang.

Du må endelig komme med nogle gode råd til planlægningen... :)

0

Du må have en helt fantastisk tur og lade alle tankerne omkring dine uheld blive hjemme!

Du fortjener en god og dejlig tur, så du kan komme hjem med fornyet energi!! :)

Tak... Er hjemme, men har ingen energi... skal vist lige lande først.... hehe....

Hej Søde..

Du må have en super skøn tur... Ned og blive rigtig lækker-brun til din egen fest..

Her er der også en del stress på, det er jo eksamenstid, men sådan er det jo nok..

Jeg stiller helt sikkert også op, hvis du skulle få brug for det..

Slik lige nogle solstråler for mig også..

Knus Helena

Tak søde...

Håber det går godt med eksamenerne...!

Skal igang med overblik over det der mangler, så jeg rigtigt kan komme igang...

Knus

Hej søde ven

Kan i nu have en super god tur til Kreta. Og lad nu være med at tænke på alt det herhjemme:-).

Hvis du så skulle få problemer med gaveæskerne, så ved du, at vi er nogle, der ikke er længere væk end, at du bare skal give lyd fra dig, så kommer vi og hjælper dig.

Hej søde...

Tak! Det er jo dejligt at vide!

Rigtig rigtig god tur.... :)

Tænk på mig mens du nyder varmen :)

Vi ses når du kommer hjem, kommer til at savne dig...

Hey sis!

Så er jeg hjemme igen... Men det ved du jo... ;)

Håber du har det godt!

Knus

0

Annonce ♥

Håber du får en forrygende tur og at du nyder solen og får slappet af :):)

Tak... har været en super tur...

Synes lige at jeg vil flashe et enkelt billed af vores kage, som vi faktisk endte med at blive ret stolte af :)

Specielt da det jo var første forsøg :)

JAh!!! den var virkelig god, syns jeg også....

Specielt da det jo var første forsøg :(

Hold da op hvor er i gode!!!!!! :cheerleader3: :cheerleader3:

Takker!!

0

Specielt da det jo var første forsøg :)

Ej det er sgu flot klaret... Virkelig flot kage, må man sige

Tak! :)

Specielt da det jo var første forsøg :(

Jeg er fuldstændig enig med de andre - den er da super flot!!!

Godt gået!!

Takker!! Er også rigtig stolt af den... :)

Hej Bianca

Håber du havde en god ferie?!

Sikke mange flotte og kreative ting du har lavet til jeres bryllup. Det skal nok blive rigtig godt.

Jeg er kun lige startet med vores planlægning. Skal lige have døbt Malina først, så kan jeg rigtig komme i gang.

Du må endelig komme med nogle gode råd til planlægningen... :cheerleader3:

Hej søde...

Velkommen til BK...

Hvornår skal lille-pigen døbes?

Skal skam nok kigge forbi din tråd og se hvad I finder på henad vejen... ;)

Knus

0

Hej piger!

Tak for hilsnerne!

Mens jeg var væk er jeg jo kommet forbi en STOR milepæl... Nemlig fordi der er under 1 måned tilbage!!!

Kreta har været skøn! og der har bare været rigtigt dejligt at komme hjem... Er helt klar på at komme igang igen, men skal vist lige have klaret mit søvnunderskud først... Der er bare sket så meget dernede...

Som I kan se har Anne-pigen flashet et billede af den kage vi lavede til C og H... Og den endte vi jo med faktisk at blive rigtig glade for... specielt efter vi havde smagt den og den smagte bare SKØNT!

Mens jeg har været væk er det karton jeg i panik bestilte til gaveæskerne kommet... og gæt hvad... det var den rigtige farve!!!

Så idag skal der pakkes ud, mødes med præsten (for første gang) og der skal printes så jeg kan komme igang med at erstatte de ødelagte gaveæsker...

Ellers bad jeg kokken om menu når jeg kom hjem, så venter på svar fra hende...

Havde 2 sangere til kirken som begge er familie, men de meldte desværre fra inden ferien, da de mente de ikke havde tid... så er pisse sur... de sagde altså ja for 1 år siden og så bakker de ud nu... ikke særlig fedt... så er ked af det...

Har sammen med Anne bestilt fra kagebutikken, så skal lige have hentet min del af pakken... så regner jeg med at skulle igang med at lave roser lidt efterhånden og lige finde ud af det endelige design på kagen...

Ellers skal jeg lige have fat i en gammel kollega, som har lovet lige at give opdatering på brudevalsen her i juni, så der er ikke så mange flere dage at tage af...

Puha... det var ellers en del jeg fik skrevet... men som I kan se har jeg rigeligt at gå igang med....

0

Velkommen hjem. Har lidt travlt så skriver ikke nu.....

Men derfor skal du da lige have et knus... Er enid med dig i, at det er ringe med dine familiære sangere. Håber det lykkes dig at finde en substitut.

0

Annonce ♥

Velkommen hjem søde

Håber i havde en super tur, for det fortjener du.

Sikke noget skod med familiesangerne, der bakker ud i sidste øjeblik, hvad gør i så? jeg kan godt komme og synge for jer, men det er på eget ansvar, for har ikke en tone i livet. :)

Og skulle du få brug for hjælp, så må du jo ellers bare råbe op, så må vi se om FIAT´en vil køre mig til fynsland, eller hjem igen -det var jo der det gik galt sidst.

0

Velkommen hjem. Har lidt travlt så skriver ikke nu.....

Men derfor skal du da lige have et knus... Er enid med dig i, at det er ringe med dine familiære sangere. Håber det lykkes dig at finde en substitut.

Tak... Håber også vi kan finde en anden... Mine kusiner er desværre lidt teenage egoistiske indimellem...

Velkommen hjem søde! Dejligt med kartonen - det er jo lidt af et sats! :cheerleader3: :cheerleader3: ØV ØV ØV med sangeren - det er da underligt at melde fra så tæt på! :cheerleader3:

Kram Heidi

Ja det var bare skønt at det passede... Var virkelig nervøs for at jeg skulle starte helt forfra....

Syns også de opfører sig mærkeligt... men må jo bare droppe min hjælpsomme side overfor dem, når de alligevel ikke gider mig når det kommer til stykket....

Håber du har det godt... Må snart ind forbi din tråd, har bare lidt småtravlt i øjeblikket...

Knus

Velkommen hjem søde

Håber i havde en super tur, for det fortjener du.

Sikke noget skod med familiesangerne, der bakker ud i sidste øjeblik, hvad gør i så? jeg kan godt komme og synge for jer, men det er på eget ansvar, for har ikke en tone i livet. :cheerleader3:

Og skulle du få brug for hjælp, så må du jo ellers bare råbe op, så må vi se om FIAT´en vil køre mig til fynsland, eller hjem igen -det var jo der det gik galt sidst.

Jep havde en rigtig dejlig tur!

Aner ikke med sanger... Blir måske nødt til at undvære... øv....

Hehe... ja hjemturen gik ikke så godt... men hva... det må da lykkes næste gang...

Knus

Waaauuu en flot kage, I fik lavet til Christinas bryllup :):):):)

Øv og tarveligt, at familien springer fra her 3 uger fra den store dag. Håber du finder på noget andet.

Fedt med pappet :):(

Tak!!!

Ja familie kan godt nok være træls... det her var virkelig en af de dele jeg virkelig troede der var styr på....

0

Så har jeg ellers været lidt igang igen...

Mangler ikke særlig mange svar, så har fået lavet bordkortene (så må eventuelle afbud bare tages fra)... Dvs. satte manden igang med at klippe ud... Så kan han da få lov at lave et eller andet...

Samtidig har jeg fået lavet min "postkasse" til bordkorts/gæstebogshilsnerne... Syns selv den er blevet ret god... Skal nok lige få taget et billede...

Gaveæskerne er jeg påny i fuld gang med, men gider virkelig ikke... gejsten er der slet ikke...

I onsdags var vi til møde med præsten og det gik bare super godt... Syns jeg har fået et godt overblik, så det er jo dejligt...

Ellers har jeg været til fødselsdag igår og skulle egentlig i byen, men fik madforgiftning på ferien og den driller åbenbart endnu, så pludselig skulle jeg bare ned og ligge... øv øv... havde ellers glædet mig...

Idag smutter jeg ned til min mor og får scannet lidt småting ind til mine menukort, da vores scanner bestemt ikke vil med min comp... hmm...

og så håber jeg manden blir hentet på PA, så regner med at være hos en veninde resten af dagen...

0