Sign in to follow this  
Followers 0
aaberg

Til dem der skal giftes omkring den 09.08.2008

10 posts in this topic

Hej

Jeg er ny herinde, men blev rigtig glad da jeg fandt dette forum. Jeg er rigtig bange for at glemme noget til vores bryllup. Det er ikke noget stor bryllup, men et lille stille og roligt. Jeg skal giftes på rådhuset og holde fest bagefter.

Jeg synes jeg er blevet lidt stresset her på det sidste, for jeg føler jeg mangler meget, men når jeg kigger på huskelisten så har jeg enlig styr på det.

Det er nok fordi jeg kun har to måneder til at nå det hele. Det er nok en god forklaring.

0

Annonce ♥

:unsure: hej med dig..... vi mangler tøj til sønnen på 14 og til manden og så lige brudevalsen som jeg skal lære manden..... det skal nok blive sjovt.....

fredag skal vi til præsten så er vi klar :cheerleader3: til den 080808

0

Hej

Skal ogsaa giftes 9. august og mangler stadig et par store ting, f.eks. kirkehaefter. Der er andre traade med samme emne - altsaa for samme dag :unsure:

0

Hmmm vi mangler bordplan og bordkort, blomster, brudevals, gå sko til :), strømpebånd, lidt bordpynt og sikkert andre ting også.....

Hår slet ikke tænkt over kirkehæfter... skal man ha det??

0

Annonce ♥

Vi mangler stadig bordkort, dekorationer, endelig aftale om service, menuplan og eventuelt kirkehæfter.

Udover dét så; sidste del af mandens tøj, bestille bunde hos bager til bryllupskage, lære brudevalsen, indkøb af champagne+vand+sprut, aftale med en ekstra serveringspige, min tale og lidt smådiller hist og her. Det går nok - jeg har fri helt til brylluppet, så er fuldtid på bryllupsplanlægningen :)

0

Hmmm vi mangler bordplan og bordkort, blomster, brudevals, gå sko til :), strømpebånd, lidt bordpynt og sikkert andre ting også.....

Nej ikke nødvendigvis. Det er vist bare mest for hyggens og mindernes skyld. Vi ved heller ikke om vi laver dem endnu.

0

Synes vi har styr på det meste, trods det at jeg har været 2 måneder i Colorado :-)

Vi mangler:

Bordkort

Menukort

Bordplan i oversigtsform, så gæsterne nemt kan finde deres plads

Bestille brudebuket og brystbuketter

Booke hotelværelse

Finde en DJ eller lave en playliste (DJ'en er dog ved at blive støvet op)

Sidste tilretning af kjolen

Vælge smykker

Købe lingeri

Pakke weddingfavours ind

Hmm, det var vist det?

...og vi laver ikke kirkerhæfter, gider simplethen ikke :denmarkflag:

Uhhhhh! Nu er der kun 1 måned tilbage :):cheerleader3::cheerleader3:

0

Vi skal giftes 16 august

og her hvad jeg pt ved vi mangler

Sko til manden

sko til begge drenge

Reserve sko/sandaler til vores datter

Undertøj til alle tre brudebørn

undertøj til manden

Sokker til manden

betale depositum til hotellet - skal vi gøre inden 16/7 ;)

Aflevere bånd til blomsterbinderen

aflevere topfiguren til konditoren

lave gaveæsker - samt fylde dem med div indhold

Lave bordplan

lave stor plance over bordplan så gæsterne nemt kan finde deres plads :)

skrive bordkort

samle kirkehæfter

samle menukort

tale om musikønsker med pianist samt DJ'en

hmmm der er nok lidt fler småting.. men altså alt i alt er det detaljer - hvor meget af det vi mangler er noget jeg bestiller over nettet.. så sparre man lidt tid ;)

0

Annonce ♥

Hmmm vi mangler bordplan og bordkort, blomster, brudevals, gå sko til :cheerleader3:, strømpebånd, lidt bordpynt og sikkert andre ting også.....

Nej ikke nødvendigvis. Det er vist bare mest for hyggens og mindernes skyld. Vi ved heller ikke om vi laver dem endnu.

Grunden til at vi skal have kirkehaefter er fordi mange af gaesterne ikke kan dansk - derfor vil jeg lave et kirkehaefte paa dansk og tysk, saa alle kan foelge med :)

0

Ok så er jeg mere rolig.... :cheerleader3: ved nemlig ikke lige om jeg kan overskue det der med kirkehæfter. 1 måned tilbag :) men jeg synes stadig at der er masser af småting der heletiden dukker op. Bare man ikke glemmer et eller andet vigtigt!!!!

0