Guest Louisa

Brudekjoledamen forsvundet!

67 posts in this topic

hej tøser,

sidste nyt i sagen: Hun dukkede op, med en næsten færdig kjole og en masse undskyldninger. Der er ingen tvivl om at hun er fuldstændig kørt ned af stres. Jeg blev meget glad/overrasket over at se hende idag, men også meget mistænksom. Stadig en masse ting der ikke passer sammen, men det virker som om hun har tænkt sig at gøre de kjoler hun er igang med færdige inden hun lukker og slukker. Jeg tager hjem til hende mandag hvor kjolen skulle være helt færdig. hold kæft en gang unødig stres altså! Tror ikke helt på noget før jeg har en HELT færdig kjole i hånden.

tak for hjælpen og den gode opbakning!

Louisa

ps. til andre kjolemanglende piger, hun er flyttet til bagsværd hos sin søster, og kan nåes på mobilen...når den ikke er forlagt eller uden strøm ;-)

Vil det sige, at hun stadig har kjolen ??? Hvad mangler der på den ???

Godt at høre, at hun trods alt dukkede op - men hvis hun har "god" samvittighed, så er en lovelse på en politianmeldelse jo heller ikke sjov !! - det burde hun jo bare have tænkt på lidt før !

0

Annonce ♥

ja, hvad mangler der... foer, og alm. tilpasning tror jeg... jeg kunne bare ik lige overskue at tage en halvfærdig kjole.. for hvis hun ik syr den færdig skal jeg jo alligevel ud og finde en ny... Tænkte at når hun nu dukkede op var det vel fordi hun har tænkt sig at lave den færdig og undgå politiet... håber så meget! det er jo min helt egen drømmekjole altså!!

0

Ellers kan du prøve at tage kontakt til Esthers skrædderi, hun skulle være rigtig dygtig og virkelig billig... Mener hun har lokaler på Østerbro...

I tilfælde af, at hun ikke er færdig med kjolen næste gang I skal mødes..

Så skal du skynde dig - Esther har virkelig travlt denne sommer!

0

Annonce ♥

Jeg ved desværre ikke noget .... men hold da op hvor lyder det hele mystisk :shopping: jeg håber virkelig at du får løst problemet og får fat i din kjole igen ...... i sidste ende hvis det ikke lykkedes for dig at finde damen igen, så kan du jo kun melde det til politiet og håbe på at de kan finde hende.

Men men men det håber jeg ikke bliver nødvendigt og jeg ønsker virkelig for dig at det hele løser sig, men selvfølgelig er det ikke lige det man brug for her i slutningen af din bryllupsplanlægning.

...ja politianmeldelse er desværre nok svært at komme udenom.... vil dog meget hellere have min kjole!

jeg ved slet ik om man må sige det herinde...men sys nu altså at andre ik skal stå i samme sit. lige nu... Hun hedder klaudia og firmaet er angel brides som bryllupsklar reklamerer med....

Hej Louisa

Jo det må du godt sige herinde.

Du er ikke den eneste, der har haft problemer med Klaudia (jeg har modtaget bekymrede mails fra andre piger).

Så derfor er det i dette tilfælde ok at fortælle om din oplevelse til andre.

Og Klaudia er ikke længere annoncør på Bryllupsklar - bare til info :ban:

0

Annonce ♥

Kæreste, kæreste dig :shopping:

Kan ikke tilføje andet til de andres indlæg end: Hvor jeg dog føler med dig - og håber du får fundet en løsning.

Godt den pågældende annoncør er væk fra BK.dk - :shopping: til Ki og øvrig administration der har fjernet damen.

Knus fra en medfølende

Rikke Marie

0

Fik du din kjole med hjem i går? :shopping:

Kære tøser,

tusind tak for opbakning! Jeg har idag fået en HELT færdig og virkelig smuk kjole med hjem! Jeg er ovenud lykkelig. NU vil jeg nyde resten af min ferie i det nordsjællandske og slet ikke bekymre mig om bryllup de næste par dage!!!

/Louisa

....og så tror jeg vist snart jeg smider et billede op af mig og min kjole :shopping:

Edited by Louisa
0

Annonce ♥

Annonce ♥