brud 2008

Hvordan bliver I brune på dagen?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fik en selvbruner behandling hos min kosmetolog torsdagen inden brylluppet.

Det startede med en helkrops-peeling og massage. Derefter blev jeg smurt ind i selvbrunercreme fra top til tå så jeg lignede konen i muddergrøften - det er St. Tropez hun bruger og den er fantastisk flot fordi den bliver brun og ikke gulerodsfarvet som mange andre selvbrunere har en tildens til.

Den skulle sidde på til næste dag, så jeg gik i bad fredag formiddag inden vi kørte til Jylland.

Det holdt rigtigt flot og jeg havde stadig en svag brun teint da jeg trak i gallakjolen med bare skuldre og ryg 14 dage senere til vores venners dejlige bryllup.

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at tage Imedeen Tan Optimizer, dog ikke kun pga brylluppet men også for at beskytte min hud. Umiddelbart vil jeg sige det virker, jeg synes jeg kan se at min hud er blevet en smule mere gylden. Når så jeg endelig kommer til stranden skulle Tan Optimizerne gøre at man bliver hurtigere og mere ensartet brun samt at det holder længere.

Venlig hilsen

Himmel

Redigeret af Himmel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver IKKE brun, men jeg gør da forsøget alligevel ;) Vil sige, at jeg bliver brunere...

Jeg har - meget forsigtigt - taget solaruin i et par måneder, og nu kan min hud sagtens tåle, at jeg giver den totalt gas i cancer-grillen hver anden eller tredje dag i den sidste måned op til brylluppet.

Ellers tager jeg normalt aldrig sol, men jeg VIL have bare lidt farve på vores store dag - og på alle billederne!

Selvbruner, spraybehandlinger m.v. tør jeg ikke - det er sundt ja, men jeg har bare set de vildeste, uheldige udfald!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde egentlig tænkt mig at bruge min øko selvbruner, som jeg plejer. Men jeg synes egentlig, at det til tider bliver lidt ujævnt. Jeg overvejer derfor, om jeg skulle kaste mig ud i noget proffessionelt, som f.eks. spray tan.. Solarium er udelukket for mig. Men er der nogen, der har erfaringer med f.eks. spray tan, vil jeg rigtig gerne høre om det! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tager solarie ca. 1 gang hver 14 dag.

Ugen op til festen, er planen, at jeg skal i spray tan. Det tager kun 4 sek. og det dækker flot, hvis man sørger for at få sig duppet ordentlig bagefter. Ellers risikerer man "løbere" ned af kroppen...det fik jeg 1. gang jeg prøvede spray tan, da jeg ikke var klar over, at det tørrer hurtigt.

Jeg har så fået lavet en aftale med min søster, som tager med mig og hun sørger så for, at jeg bliver duppet ordentlig på ryggen (jeg skal have en corsage med halterneck på) og ned af benen, da jeg ha en meget høj slids bagpå nederdelen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev spraytannet - af et et menneske, ikke en maskine - og resultatet blev superflot. De smittede heldigvis ikke af på kjolen. Og jeg var brun på vores bryllupsrejse (det holdt en uges tid).

Her ses resultatet - det skal siges at jeg normalt er bleg som en mide og får soleksem/solskoldninger af solen:

post-31031-1215850264.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg blev spraytannet - af et et menneske, ikke en maskine - og resultatet blev superflot. De smittede heldigvis ikke af på kjolen. Og jeg var brun på vores bryllupsrejse (det holdt en uges tid).

Her ses resultatet - det skal siges at jeg normalt er bleg som en mide og får soleksem/solskoldninger af solen:

Hvor fik du gjort henne? ;) fiiiiin farve, du fik :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor flot og sikke smukke øjne du har :cheerleader3:

ej har langt har lagt på terrassen max 15 hver dag solen skinnede(har også tildens til eksem) og jeg er tilfreds med min brune farve.. men mangler da lidt endnu*SS* men har tid til den 2 august så mon solen ik lige stikker hovedet frem nogle gange inden da hehe

må man spørge hva du har givet for tanspray??? hilsen dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev spraytannet - af et et menneske, ikke en maskine - og resultatet blev superflot. De smittede heldigvis ikke af på kjolen. Og jeg var brun på vores bryllupsrejse (det holdt en uges tid).

Her ses resultatet - det skal siges at jeg normalt er bleg som en mide og får soleksem/solskoldninger af solen:

Hvor fik du gjort henne? ;) fiiiiin farve, du fik :biggrin:

ej hvor flot og sikke smukke øjne du har :)

ej har langt har lagt på terrassen max 15 hver dag solen skinnede(har også tildens til eksem) og jeg er tilfreds med min brune farve.. men mangler da lidt endnu*SS* men har tid til den 2 august så mon solen ik lige stikker hovedet frem nogle gange inden da hehe

må man spørge hva du har givet for tanspray??? hilsen dorthe

Tak ()() . Jeg fik det gjort i Marias hudplejeklinik på Lyngby Hovedgade - det kostede 295 kr. Mærket de bruger er st. tropez.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er normalt meget lys - kalket væg...- men vi købte hus sidste år, så hele foråret har jeg været i have og på magiskvis er jeg faktisk blevet dejlig brun i år - og det kunne bare ikke passe bedre.

Redigeret af lei
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer