Sign in to follow this  
Followers 0
Guest natja

min kjole havde det godt

8 posts in this topic

wauw var jeres kjole heller ikke som i huskede den da i prøvede den 2 gang :-) ? min var overhovedet ikk som jeg husker.... men stadigvæk smuk.... slæber var bare større end huskede... fik ikke taget billeder havde glem kamera :-) typisk mig min veninde tog dog det med telefonen med det så ikke så heldig ud :-)

0

Annonce ♥

Anden gang jeg prøvede min kjole var den ikke helt som jeg huskede den, men det gjorde ikke noget for jeg synes bare at den er meget bedre end jeg huskede den. Men nu har jeg haft billeder af den, så jeg har ikke glemt den helt.

For mig drejede det sig om, at første gang jeg prøvede kjolen, da var det stadig utrolig uvirkeligt, at se mig selv i en brudekjole, så derfor var der nogle ting jeg glemte om kjolen, mens 2. gang, der havde jeg vænnet mig til, at se mig selv i en brudekjole.

0

nej enlig ikke.. for min er syet fra bunden og til start var det bare en masse ideer... så hver gang jeg har været til kjoleprøvning - er der sket noget nyt :)

0

Slet ikke som jeg selv huskede - måske skulle jeg have set på billederne inden jeg tog afsted for at få den tilrettet.

Jeg synes at slæbet var længere end jeg huskede og dagen, hvor jeg skal gå med kjolen en helt dag nærmer sig jo pludselig - pyha.

Så var kjolen jo helt ny og havde lidt krøller fra at have været pakket sammen og sendt. Den var alt for stor ca. 1-2 numre...Men alligevel, så synes jeg den var super fed og det hjalp at få et kilo knappenåle sat i ryggen, som den kunne sys ind efter - glæde mig til at se den igen om ca 14 dage - vi skal nok nå og blive rigtig gode venner!!!

Mie

PS: Er glad for at det ikke er mig der skal sy den ind - sikkert et arbejde.

0

Annonce ♥

Min var smukkere end jeg huskede den - men der gik også 8 måneder fra jeg prøvede og valgte den, til jeg fik den hjem og på igen.

I'm in looooove :)

0

Min var smukkere end jeg huskede den - men der gik også 8 måneder fra jeg prøvede og valgte den, til jeg fik den hjem og på igen.

I'm in looooove :cheerleader3:

Nogenlunde samme historie her. Jeg var bare så glad da jeg prøvede den anden gang, 6 måneder efter jeg havde købt den. Var slet ikke til at få ned på jorden bagefter og var 100% sikker på at jeg havde valgt den rigtige kjole.

Bare så dejligt!

Knus fra

ViTo

0

Åhhh det glæder jeg mig bare til. Jeg købte min kjole for snart 2 måneder siden og skal snart se den igen. Jeg har netop savnet den følelse af at have lyst til at bo i kjolen - men jeg bilder mig ind at det skyldes at den var 2 numre for stor, så jeg derfor ikke fik den der smut fornemmelse man fik i nogle af de andre. Men noget var der jo over den ;-) Så jeg glæder mig bare til at se den igen og blive forelsket når jeg skal til tilretning d. 22.

Den der fornemmelse af at finde den rigtige kjole prøvede jeg til gengæld i går, hvor jeg var ude for at købe selskabskjole til et andet bryllup vi skal til om en måned. Det var helt fantastisk næsten lige så godt som at prøve brudekjole. Og pludselig fandt jeg bare en som sad perfekt på mig og bare var rigtig flot. Så nu har jeg prøvet den følelse også - håber at få den med brudekjolen også når den er tilrettet.

Godt at de fleste i denne tråd blev positivt overraskede over at se deres kjoler igen - ellers var jeg blevet helt nervøs.

0

Hejsa.

Jeg kan næsten hellere ikke vente mere skal til prøvning den 17.

Helle :cheerleader3:

0

Annonce ♥