Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Englebrud84

Farve til mørke øjne og hår

6 posts in this topic

Jeg mangler et godt tip

Jeg har brune øjne og mørkebrunt hår, og kjolen er helt hvid...

Hvilke farver ville være godt til brudemakeup´en?

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge en gylden (guld-agtig), hvis det skal være naturligt og enten grøn eller lilla, hvis det skal være lidt mere pang ;)

0

Alt går til mørke øjne og mørkt hår :cheerleader3:

Spørgsmålet er hvilken stil du går efter...er du til det naturlige eller diskrete, eller må det godt være lidt ud over det sædvanlige?

0

Jeg havde brun, gylden og lilla....... min buket og hårpynt indeholdt lilla roser, så det var helt perfekt!

:cheerleader3: fra Marianne

0

Annonce ♥

Jeg havde brun, gylden og lilla....... min buket og hårpynt indeholdt lilla roser, så det var helt perfekt!

:bearhug: fra Marianne

Ja, jeg ville først og fremmest vælge farve efter din egen hudtone. Men så kan tilbehør også spille en rolle, såsom brudebuketten. Jeg har også mørkt hår og øjne, jeg skal finde en sart rosa læbestift og så en rosa/lyserød øjenskygge som skal blendes med en sort. Det tror jeg ville være fin til min buket som nok skal være i pink/lyserøde roser :cheerleader3:

0

Jeg vil også sige, at det afhænger lidt af, hvor meget "spræl" du kan lide.

Jeg har også mørkt hår, men grønne øjne. Skal have kjole i knækket hvid/elfenben på. Jeg regner med at skulle have en makeup på hvor øjnene bliver fremhævet med brun gylden mørk tone, og en lys tone ala en blanding mellem sølv og guld, der lysner lidt op. Dertil en lys læbestift i en mellembrun tone med glimmer i.

Jeg er også sikker på, at hvis du skal have lagt make up, så er de også søde til at foreslå noget, og vejlede dig i, hvad der klæder dig...

0