Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Forår2009

Hjælp til BILLIG stof til duge

20 posts in this topic

Hej piger

Jeg har brug for hjælp med gode råd til, hvor man kan købe super billig stof til at lave duge ud af (fx det der hedder lagenlærred)?

Går jeg i fx Stof2000 koster de to ruller a 25 m. (altså 50 m. i alt) ca. 1000 kr. og det er mere, end mit budget kan bære.

NB: det skal være SORT stof! Andre alternativer søges også...

Håber I vil hjælpe mig - kender I fx til restsalg / lagersalg, hvor man kan være heldig at finde super billige tekstiler, eller nogen, der importerer vildt billigt, vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

Mange hilsner...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ikea har sort stof til 50 kr/m

Derudover har de nogle gardiner i sort (Wilma) der koster 70 kr for 2. De er 145cm brede og 250 cm lange, så kan du evt. bare klippe det øverste af med stropperne.

Alternativ kunne du købe ubleget lagner, de koster omkring 10 kr pr stk, og så evt. farve det eller lignende.

Til vores bryllup havde vi samme problem og endte med de ublegede lagner og så en blondestof over, det så smadder godt ud og der var ingen der kunne se hvad det oprindeligt havde været ;)

0

Prøv ikea, de har super mange ting til billige penge. Mine duge er f.eks. dynebetræk. De bliver lige syet i enden og ja vendt med sygningerne ind mod hinanden og voila, så kan man ikke se det. Det kostede 5,50 pr. stk fordi det var en varer der var ved at udgå :shopping: .

Knus anita

0

Umiddelbart kan jeg finde bomuldslærred til 27 kr. meteren i Stof og Stil; der kommer nok lidt rabat på, så den ryger ned i 20-22 kr. meteren, men det er det samme som fx Stof2000.

Jeg er helt fortabt på Ebay, og umiddelbart koster det også 20 kr. meteren i IKEA...

Tror, at man skal være meget heldig for at finde billigere... altså fx falde over noget lagersalg. Jeg vil rigtig, rigtig gerne finde sorte duge, så umiddelbart ville jeg indfarve de hvide lagner, hvis det var, men har ingen erfaring med det og aner ikke, om det er svært, nemt kan gå galt osv.

Men jeg kan da se, at man kan få nervøst velour til 13.95 for en meter, så det er også værd at overveje...

Men TUSIND tak for de mange gode råd... jeg vil fortsætte jagten!

Edited by Forår2009
0

Annonce ♥

I øjeblikket kan du få nervøst velour til 50 kr. for 5 m i jysk. Det kan fås i alle mulige farver, bla. sort. Se her.

Ja, det er faktisk et godt tilbud, det vil spare mig for ca. 200 kr. i forhold til hvad nervøst velour ellers koster. Har lige et par dage at tænke over tilbudet i inden det udløber. Mange tak skal du have for rådet!!!

0

I øjeblikket kan du få nervøst velour til 50 kr. for 5 m i jysk. Det kan fås i alle mulige farver, bla. sort. Se her.

Ja, det er faktisk et godt tilbud, det vil spare mig for ca. 200 kr. i forhold til hvad nervøst velour ellers koster. Har lige et par dage at tænke over tilbudet i inden det udløber. Mange tak skal du have for rådet!!!

Har nu set det tilbud rimelig ofte, så tror ikke du skal være nervøs hvis du vælger at vente til nærmere dagen. Jeg regner selv med at købe noget når vi nærmer os august næste år, og regner da med at støde på et lignende tilbud igen.

0

Har nu set det tilbud rimelig ofte, så tror ikke du skal være nervøs hvis du vælger at vente til nærmere dagen. Jeg regner selv med at købe noget når vi nærmer os august næste år, og regner da med at støde på et lignende tilbud igen.

Nå okay, nej det kan da godt være, at der ikke er grund til at stresse... jeg sad nærmest allerede på cyklen.

Men nu må jeg også lige slå koldt vand i blodet, da jeg jo allerhelst vil have almindeligt stof.

Men igen; tak for hjælpen!

0

Har lige købt nervøst velour i Stof og Stil - det kostede 13,95 kr. pr. meter, fordi jeg købte en hel rulle.

Forinden var jeg hos Jysk (Dyne-Larsen), men de skulle have 100 kr. for 5 meter.

Ville helst have haft lagenlærred, men gad ikke selv lægge op og kante på 20 duge...

0

Annonce ♥

Vi har købt sorte velourduge i Jysk - 5 meter for 50 kr. Normalprisen er 100 kr., men de er vist på tilbud lige nu.

(Man skal bare huske at sy enderne man klipper, da de ellers fnulrer på tøjet)

0

Vi har købt sorte velourduge i Jysk - 5 meter for 50 kr. Normalprisen er 100 kr., men de er vist på tilbud lige nu.

(Man skal bare huske at sy enderne man klipper, da de ellers fnulrer på tøjet)

Hejsa, ja det kan godt være, at det er dét, det ender med - i nat drømte (!) jeg om, at jeg ikke fik købt de duge på tilbud og at de aldrig mere kom på tilbud. Så går man altså for meget op i duge, tsk tsk.

Men tak for rådet! Og ha' en rigtig god dag...

0

Annonce ♥

mit svar ville være prøv at kigge i jysk de har meget billigt f.eks. nervøst velour til 50kr for 5 meter....

jeg har selv købt mine velour duge der... men mon ikke de har nogle sorte lagner til billige penge ellers kan du jo farve hvide lagner....

jeg ved man kan købe sådan noget pulver i matas til at farve tøj med så er det jo bare om at prøve dig frem

jysk i høje tåstrup v. ikea her temmelig mange fede ting jeg fik købt noget tyl dug til at ligge oven på den anden dug næsten kastet i nakken

held og lykke med at finde det du søger

knus herfra

Edited by zira
0

Hej piger

Jeg har brug for hjælp med gode råd til, hvor man kan købe super billig stof til at lave duge ud af (fx det der hedder lagenlærred)?

Går jeg i fx Stof2000 koster de to ruller a 25 m. (altså 50 m. i alt) ca. 1000 kr. og det er mere, end mit budget kan bære.

NB: det skal være SORT stof! Andre alternativer søges også...

Håber I vil hjælpe mig - kender I fx til restsalg / lagersalg, hvor man kan være heldig at finde super billige tekstiler, eller nogen, der importerer vildt billigt, vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

Mange hilsner...

Stof og stil eller tjek denne side:

http://www.fjoelner.dk/varegrp.asp?la=dk&uart=6

eller denne:

http://www.stofkarsten.dk/

Håber du kan bruge nogen af dem...

Hilsen Ewa

0

Annonce ♥