Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Maledonde

Brudekjole fra e-bay

10 posts in this topic

Hej piger.

Jeg følger en del med på sidelinjen -så tak for al jeres ekspertise og gode råd -og ikke mindst BILLEDER!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er faldet lidt for denne brudekjole fra e-bay, men jeg ved ikke helt, om jeg 'tør' købe den, for måske lever den ikke op til billedet.

Er der nogen, der 'kender' denne kjole?

Kram Malene

Ps. Min søster skal giftes d. 2. august :cheerleader3: og Martin og jeg skal d. 9. maj '09 :loveboard:

post-32998-1216459023.jpg

0

Annonce ♥

Hej piger.

Jeg følger en del med på sidelinjen -så tak for al jeres ekspertise og gode råd -og ikke mindst BILLEDER!!! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er faldet lidt for denne brudekjole fra e-bay, men jeg ved ikke helt, om jeg 'tør' købe den, for måske lever den ikke op til billedet.

Kram Malene

Ps. Min søster skal giftes d. 2. august :cheerleader3: og Martin og jeg skal d. 9. maj '09 :loveboard:

wow hvor er den smuk og anderledes!!!

hvor har du fundet den hande ?? knus cairna

0

Hej piger.

Jeg følger en del med på sidelinjen -så tak for al jeres ekspertise og gode råd -og ikke mindst BILLEDER!!! :cheerleader3:

Kram Malene

Ps. Min søster skal giftes d. 2. august :loveboard: og Martin og jeg skal d. 9. maj '09 :unsure:

wow hvor er den smuk og anderledes!!!

hvor har du fundet den hande ?? knus cairna

Ja, jeg er også bare så vild med den :thumbsupsmileyanim:

Jeg gik bare ind på e-bay og søgte på 'wedding dress' -og den kommer frem hver gang. Der er flere, der forhandler den.

Knus Malene

0

Prøv at se på sælgers feedback...

Og ellers er det jo en chance at tage, og du er ude i god tid...

0

Annonce ♥

er også ret sikker på at en her indefra har købt den... hun var så ikke tifreds, men mener det var fordi kjolen ikke passede til hendes figur.. øv kan ikke huske hvem det var!!! sorry

0

Tror bestemt kjolen er så flot som på billedet - har sammen med en veninde bestilt en festkjole hjem - og den var som billedet viste - fin og flot! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville helt sikkert tage chancen ;)

0

En bruger herinde har købt kjolen over ebay og var ikke tilfreds. Jeg kan desværre ikke huske brugerens navn eller navnet på den sælger, hun købte fra. Hun købte dog også en anden kjole fra den sælger (tror jeg) og den var super flot og med røde broderier ved barmen.

Bruger - hvem er du ? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard::unsure:

0

Det er Bryllupsskruk :-) der også har haft købt denne kjole, men valgte en anden i stedet

0

Annonce ♥

Ja tøser det var mig - i er ellers gode til at huske.... vedhæfter lige et billed af den skuffende farve - og rigtigt passede den ikke til min figur!!!

post-30327-1216558658.jpg

0

Kjolen på billedet er designet af denne dame http://www.pninatornai.co.il/index_eng.htm og er ikke en kjole man får for under 5000 dollars har selv været så vild med den så den på ebay bliver aldrig den rigtige vare :bearhug:

0