Sign in to follow this  
Followers 0
Guest thea1980

Hvad søren skal jeg skrive uden det lyder forkert??

14 posts in this topic

Som sagt har min veninde jo ikke givet noget klart svar på bryllupsinvitationen, og trods det at hun var her forleden ku hun heller ikk give noget svar. Oveni havde kæresten ikk engang fået fri endnu??!!!

Jeg tænker MEGET på det, for det går mig rigtig meget på...

Her er mine tanker om det lige nu:

"kære X

Det gjorde ondt den anden dag, da du fortalte, at I ikk havde fået en barnepige til børnene endnu, og at Y ikk havde fået fri den dag heller. Vi vil jo meget gerne se jer til vores bryllup, festen betyder rigtig meget for os, og vi vil gerne have det bliver som vi har bestemt (*her tænker jeg uden børn!*). Og uanset om det er fin eller mere afslappet bryllup, så er det stadig et bryllup, og SU.datoen var jo til for at vi kunne bestille mad og service til festen."

Her er hvad jeg er kommet til..

Er det godt nok? Hvad skal jeg sige til hende, uden det lyder hårdt??

Vil så gerne have det ud af verden, så må venskabet briste eller bære.. Kan bar ikk holde ud at tænke på det mere nu...

Se evt. mere i min tråd...

knus

0

Annonce ♥

Jeg synes også helt sikkert at du skal gøre noget ved det! For det er simpelthen for dårligt!

Umiddelbart lyder det du skriver rigtig godt, men jeg ville nok ringe til hende frem for at sende et brev.

Håber det løser sig på bedste vis.

Knus Nathasia

0

Jeg synes også helt sikkert at du skal gøre noget ved det! For det er simpelthen for dårligt!

Umiddelbart lyder det du skriver rigtig godt, men jeg ville nok ringe til hende frem for at sende et brev.

Håber det løser sig på bedste vis.

Knus Nathasia

Det var ligeså meget bare for at få det skrevet ;) men ja, helt klart, opkald, eller ta ind til hende ville klart være at foretrække!! :bearhug:

Tak Nathasia

0

Søde, jeg har sendt dig en pm.

:bearhug:

0

Annonce ♥

:bearhug: Først en knusser... føler med dig!

Jeg synes dit budskab i teksten er fint og meget præcist, men men men - jeg taler af bitter erfaring når jeg nu kraftigt vil råde dig til at gribe telefonen eller invitere hende på kaffe/te og så TALE om tingene... Jeg har selv alt for mange gange gået skævt af veninder/venner fordi vi har kommunikeret over sms/brev/mail...

Man kan så hurtigt misforstå når man kun ser noget på tekst...

Held og lykke med at få talt med hende... :biggrin:

0

Søde, jeg har sendt dig en pm.

:bearhug:

Ja, og tusind tak!!

:biggrin: Først en knusser... føler med dig!

Jeg synes dit budskab i teksten er fint og meget præcist, men men men - jeg taler af bitter erfaring når jeg nu kraftigt vil råde dig til at gribe telefonen eller invitere hende på kaffe/te og så TALE om tingene... Jeg har selv alt for mange gange gået skævt af veninder/venner fordi vi har kommunikeret over sms/brev/mail...

Man kan så hurtigt misforstå når man kun ser noget på tekst...

Held og lykke med at få talt med hende... :bearhug:

Det overvejer jeg osse.. ska bar tage mig sammen ;)

Har selv den erfaring.. så kender det godt!!

Jeg ville dog bare ha det skrevet ned, så jeg var sikker på at jeg fik sagt det på en god måde, inden jeg faktisk sagde det.. altså skrive det ned hjælper mig super meget :blink:

Tak for rådet i hvert fald!! :unsure:

0

Jeg undre mig lige lidt har i su 1 juli og har de ikke svaret endnu eller er det bare mig der er fat svag

0

Hej søde!!

Håber du finder ud af det med veninden... Syns helt klart det er vigtigt I får talt ud om tingene... Ellers vil det nage alt for meget...

Mange :bearhug: fra mig...

Du skal være velkommen til at kigge forbi bagefter, hvis du har brug for at vende nogle ting med en udefra...

0

Annonce ♥

Jeg undre mig lige lidt har i su 1 juli og har de ikke svaret endnu eller er det bare mig der er fat svag

Du slet ikk fat svag, du har forstået det helt rigtigt :bearhug:

Vi havde su. 1.juli og de havde ikk givet noget svar... :biggrin:

0

Synes så absolut også at SU-datoer skal overholdes.

Undre mig bare lidt, du skriver "uden børn", men i din undertekst står der at 8 børn er inviteret??

Håber du får en løsning med veninden.

Knus fra

ViTo

0

Hej søde!!

Håber du finder ud af det med veninden... Syns helt klart det er vigtigt I får talt ud om tingene... Ellers vil det nage alt for meget...

Mange :biggrin: fra mig...

Du skal være velkommen til at kigge forbi bagefter, hvis du har brug for at vende nogle ting med en udefra...

Ååårrrhh hvor er du sød :bearhug:

Jamen jeg endte med at skrive en sms til hende, det var det jeg havde det bedst med, og tænkte at hvis jeg fornemmede en uforståelse, eller en misforståelse af min besked, måtte jeg ringe til hende...

Skrev i retning af det jeg havde vist jer.. bar med lidt ændringer fra Anja (TAK søde, det var perfekt!).

Hun svarede så tilbage i retning af: at de syns det var et perfekt bryllup vi sku holde, og ønskede vi sku ha den bedste dag ever. det måtte jeg ikk være i tvivl om. de havde prøvet meget at få en barnepige og få fri fra arb, men at det ku jeg selvfølgelig ikk vide, når hun ikk fortalt mig det. men hun har fået fri 100% og igår fandt hun barnepige til ugnerne, så nu manglede Y bar at få fri, hvilket de forsøgte. hun var glad for at jeg fik det sagt til hende, for hun havde haft super dårlig samvittighed over ikk at ku gi et ordentligt svar til mig..

så snakked vi bar lidt frem og tilbage, hvor vi fik renset luften.. men hun havde i bund og rund haft det li så svært som mig, bar ikk ku ta sig sammen til at sige noget...

Så 1 svar nærmere og 1 gæst mere, 1 usikker og 1 vi ikk kan komme i kontakt med :unsure:

0

Synes så absolut også at SU-datoer skal overholdes.

Undre mig bare lidt, du skriver "uden børn", men i din undertekst står der at 8 børn er inviteret??

Håber du får en løsning med veninden.

Knus fra

ViTo

Det helt ok :bearhug: det fordi vi tæller egne børn (2 stk) med plus at vi har inviteret KUN familiens børn med: min søsters søn og marks søsters 5 børn. marks søster kan slet ikk komme.. så det så det..

0

Annonce ♥

Hvor er det godt at du sendte en besked til hende så I kunne få løst det hele og det endte jo godt :bearhug:

0

Hej søde!!

Mange :bearhug: fra mig...

Ååårrrhh hvor er du sød :loveboard:

Jamen jeg endte med at skrive en sms til hende, det var det jeg havde det bedst med, og tænkte at hvis jeg fornemmede en uforståelse, eller en misforståelse af min besked, måtte jeg ringe til hende...

Skrev i retning af det jeg havde vist jer.. bar med lidt ændringer fra Anja (TAK søde, det var perfekt!).

Hun svarede så tilbage i retning af: at de syns det var et perfekt bryllup vi sku holde, og ønskede vi sku ha den bedste dag ever. det måtte jeg ikk være i tvivl om. de havde prøvet meget at få en barnepige og få fri fra arb, men at det ku jeg selvfølgelig ikk vide, når hun ikk fortalt mig det. men hun har fået fri 100% og igår fandt hun barnepige til ugnerne, så nu manglede Y bar at få fri, hvilket de forsøgte. hun var glad for at jeg fik det sagt til hende, for hun havde haft super dårlig samvittighed over ikk at ku gi et ordentligt svar til mig..

så snakked vi bar lidt frem og tilbage, hvor vi fik renset luften.. men hun havde i bund og rund haft det li så svært som mig, bar ikk ku ta sig sammen til at sige noget...

Så 1 svar nærmere og 1 gæst mere, 1 usikker og 1 vi ikk kan komme i kontakt med :griner:-

Hvor er det bare dejligt at i fik snakket det hele igennem nu skal vi bare krydse fingre for at Y kan få fri :bearhug:

Edited by blomst78
0