ying

Rikke og Christians bryllup d. 5. juli

424 indlæg i dette emne

hvor ER du bare smuk!

Hjerteligt Tillykke! :cheerleader3:

Caroline

hold op hvor er du smuk.

Smukke billeder fra en smuk dag - der er vist ikke mere at sige.... :bunny_4:

Taaak, hvor er I søde! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

jeg følte mig godt nok også som en prinsesse den dag.. :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det på tide at komme indenfor på restauranten.. Klokken var ca 17 der.. Der ventede os et KÆÆÆÆMPE gavebord (jeg har virkelig aldrig set noget lignende!

:cheerleader3: ). Men på det tidspunkt følte jeg mig som en kogt hummer.. Så jeg skulle bare sidde ned.. Puuuha, jeg kogte.. :cheerleader3: Der blev serveret velkomstdrinks både ude og inde, og det var rart nok lige at få lidt væske.. ;) Herefter gik vi pænt til bords og sagde velkommen og fik præsenteret toastmaster osv og vi fik sunget velkomstsangen.. Og SÅ kunne vi ellers komme i gang med at spise.. :bunny_4: Dvs de andre kunne, men jeg kunne simpelthen ikke få ret meget ned.. Og det var bare øv, for det så SÅÅÅ lækkert ud, og alle gæsterne skamroste bare maden.. (den nye kok er også mega anerkendt, og maden var godt nok også derefter! :bunny_4: ) men desværre var jeg ikke i stand til at spise hverken forret eller hovedret (andet end et par bidder), så jeg sørgede bare for at drikke en masse vand, så jeg kunne holde mig kørende.. Og det gik fint.. :cheerleader3: Da desserten så kom på bordet fik jeg lige pludselig min appetit tilbage! MUUUUUMS!!! :cheerleader3: På det tidspunkt var der heller ikke så hedt længere så jeg fik det bedre og bedre og blev 150% frisk igen.... :carrot:

Det var desværre først da vi nåede til desserten at jeg huskede at tage billeder af maden! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Det er jeg lidt træt af nu, for det så virkelig bare så indbydende ud det hele..

billederne fra middagen kommer måske ikke helt i kronologisk rækkefølge, men jeg skal se om jeg kan få fortalt lidt om det hele alligevel..

Her har vi i hvert fald først det lykkelige par.. :thumbsupsmileyanim:

post-25361-1216840731.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores toastmaster klarede det simpelthen så fantastisk.. jeg e SÅÅÅ glad for at vi brugte ham.. Og han var mindst ligeså beæret over at vi spurgte ham.. Han var også en af de 8 personer der overnattede hjemme hos mine forældre, og fredag aften sad vi alene og sankkede lidt om hvornår min tale skulle komme på.. og så kom vi ind på, at jeg så gerne ville have haft et båthorn til ham i stedet for at han skulle slå på glasset. Så sagde han bare: "Vil du have et båthorn? Så får du et båthorn.." "Jamen har du sådan et???" spurgte jeg tilbage, og så svarede han bare: "det skal du ikke tænke på.. Hvis du vil have et båthorn, så får du et båthorn!"

:bunny_4: Så lørdag morgen tog han og konen ud og købte et båthorn! var det ikke bare sødt!? Lille detalje måske, men jeg syntes simpelthen det var noget af det sødeste! :bunny_4:

Han havde bare 110% styr på det hele til festen.. Samarbejdet med køkkenet var perfekt, og vi nåede det hele perfekt til tiden, uden at vi følte os presset.. Så vidt jeg lige kan huske var der vist 5 taler og 7 sange og 2 andre underholdende indslag, så det var jo en del vi skulle igennem.. Så det var simpelthen SÅ dejligt at man bare kunne læne sig tilbage og nyde det hele, fordi man havde en toastmaster som havde styr på det hele.. :cheerleader3: Han sørgede for at præsentere hvert eneste indslag på en fin og kærlig måde, så alle var med..

post-25361-1216841979.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WEE smukke. :bunny_4:

Så kom den længe ventede beretning. :bunny_4:

I ser stadig lisså fantastiske ud på billederne, som i gjorde på dagen :cheerleader3:

glææder mig til at læse resten.

krammer.

hej søde!

hvad mener du med længe ventede?? :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Taaak for de søde ord.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kære far var den første taler.. han holdt bare den SØØØØDESTE tale, hvor han virkelig fik givet udtryk over hvor stolt og rørt han var og er.. Og han fik virkelig fortalt Christian hvor glad han er for at have ham i familien nu.. Det betød super meget for mig også..

:bunny_4: og når man kan sige sådan noget og samtidig også få folk til at grine, så er det jo lige i øjet.. han havde desværre ikke skrevet noget ned, så jeg har den ikke på skrift.. men jeg ved at alle taler er blevet filmet af Christians ven, så det er bare :bunny_4:

post-25361-1216843141.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så blev det tid til min tale... Jeg var slet ikke nervøs, for det værste der kunne ske var jo at jeg begyndte at græde.. og herregud da...

:bunny_4: Det vidste jeg jo at jeg ville gøre, så det måtte jeg jo bare leve med.. Og det gik faktisk meget fint! jeg fik da noooget kriller i stemmen et par gange, men jeg klarede mig fint igennem uden at tude alt for meget.. jeg tror der var dem der græd mere end jeg gjorde.. Christian gjorde i hvert fald, og jeg tror også mine forældre gjorde.. :bunny_4:

post-25361-1216843634.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan da lige få lov at læse min tale også..

:bunny_4: Synes selv den var ret god, og så var den kort! Havde den været længere ville jeg ikke kunne gennemføre det.. :bunny_4: Det var jeg simpelthen for rørt til... Der blev naturligvis improviseret lidt hist og pist mellem linjerne, men her er den oprindelige tale i hvert fald

Kære alle sammen!

Så er det blevet min tur til at sige noget. Jeg skal forsøge at gøre det kort, for ellers ved vi vist godt alle sammen hvordan det ender..

Jeg vil gerne starte med at sige tak til jer alle sammen fordi I har været med til at gøre vores bryllupsdag til noget helt særligt. Jeg har glædet mig til denne dag rigtig, rigtig længe – og det er næsten ikke til at forstå at jeg nu endelig står midt i det. Det er en drøm der går i opfyldelse.

I den forbindelse skal der lyde en særlig tak til vores forældre, som har hjulpet og støttet os igennem hele forløbet. Mor og far - jeg er stolt af den måde I har budt Christian velkommen i familien. Det betyder alt for mig, at vi har jeres fulde opbakning og altid kan regne med jer. Det samme gælder Søren og Lisbeth. Ikke alene har jeg giftet mig med jeres søn, jeg har også fået en fantastisk svigerfamilie, som jeg holder utroligt meget af.

I skal alle fire vide, at vi er dybt taknemmelige over hvor vi kommer fra. Det er ikke alle der er så heldige.

Egentlig må jeg jo nok hellere takke Stine og Torben, for jeg tvivler faktisk lidt på at der havde været noget bryllup i dag, hvis de ikke havde nærmest tvunget Christian og mig til at finde sammen. Det lykkedes heldigvis, så nu står jeg her i dag som verdens lykkeligste pige.

På grund af dig Christian...

I dig har jeg fået alt hvad jeg kan drømme om. Du er min allerbedste ven. Jeg ved at du altid vil passe på mig.. Du er den eneste i verden der stadig holder en hånd ind foran mig når vi skal krydse en vej. Om det er kærlighed eller bare manglende tiltro til mine evner der får dig til at gøre det, ved jeg så ikke.

Men du giver mig tryghed og kærlighed. Du kender hvert af mine små grynt og hentydninger og betydningen bag; du ved, hvordan du skal tage dig af mig, du accepterer mig og elsker mig og bærer over med mig og mine særheder.

Du har også dine særheder, kan vi vist godt være ærlige at sige. Men jeg ville på ingen måde undvære dem. Du ville ikke være dig, hvis ikke du smadrede noget hver gang du tog opvasken, eller efterlod tørre agurkskiver på køkkenbordet.. For slet ikke at nævne din sygelige fobi for skovsnegle. Jeg ville savne det hele hvis det ikke var der.. Og du må for alt i verden aldrig blive bedre til at synge! Jeg elsker din stemme - hvilket jeg nok er absolut den eneste der gør.

Man siger jo at en mand gifter sig med en kvinde og håber hun aldrig ændrer sig, mens kvinden gifter sig med en mand i håbet om at han vil ændre sig. Men jeg elsker dig præcis som du er med alt hvad det indebærer. For sammen med dig kan jeg grine til tårerne triller, sammen med dig kan jeg slappe af og være præcis som jeg har lyst til at være, sammen med dig kan jeg føle, at jeg kan alt, og at vi sammen kan alt og at vore drømme om fremtiden går i opfyldelse.

Og jeg glæder mig ubeskriveligt meget til at vågne op sammen med dig resten af mit liv.

Så jeg synes at I alle sammen skal rejse jer og skåle for den mand, som har gjort mig til verdens lykkeligste pige.

For Christian!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var selvfølgelig også en hel del kysseture på stolene.. Det var faktisk sværere at komme ned igen end det var at komme op, men jeg blev helt god til det med tiden.. For vi kom da op et par gange! men vi var begge to enige om at det da bare var et privilegie, så det passede os glimrende!

:bunny_4:

post-25361-1216844231.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eftersom jeg bællede vand konstant og i øvrigt har en lille bitte blære måtte jeg på toilettet et par gange.. Christian derimod skulle lokkes væk, før at jeg kunne få en kysserunde! Så jeg fik kun den ene.. Men de gik så til gengæld også flere gange..

:bunny_4: Synes det her billede er lidt sjovt, da man kan se hvor stille og roligt jeg sidder, mens folk skyyynder sig forbi i fuld fart!

post-25361-1216844549.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Århhhhh Rikke :bunny_4:

Hvor er det bare en dejlig tale du har skrevet/holdt. Den sidder lige i hjertet uden at det bliver for meget. Kan godt forstå at tårekanalerne flød over hos nogle :bunny_4:

Iiih tak søde... Syntes det var så svært at komme i gang med at skrive talen, men pludselig skrev den bare sig selv.. ;) Og jeg er bare glad for at jeg kom igennem den uden at knække helt sammen undervejs... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk beretning :bunny_4::cheerleader3: Det ser ud som om, I havde en helt fabelagtig dag, sikke nogle gode billeder, og hvor ser du smuk ud :bunny_4:

Ham der manden med veteranbilen... ved du hvor han bor henne af? og hvad han koster?

Hejsa!

Tusind tak skal du have! :thumbsupsmileyanim: Du kan tro vi havde en fantastisk dag, der var ingenting vi ville lave om hvis vi kunne! :cheerleader3:

Hmmm... Jeg skal se om jeg kan finde ud af noget om ham med bilen.. det var mine forældre der arrangerede det, så jeg hører lige dem ad.. :thumbsupsmileyanim: Det eneste jeg ved er at han må befinde sig et sted her i nordjylland... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skøøøn fortælling.. Fik helt kriller i maven og kom til at tænke på vores eget bryllup.

Mange gange tillykke.

Din kjole og bruket minder lidt om det jeg selv havde. :bunny_4:

Du ser rigtig smuk ud! :bunny_4:

Ååårh tak.. :thumbsupsmileyanim: kender godt det der med at få kriller i maven ligeså snart man ser et bryllupsbillede af en eller anden.. :cheerleader3: Så vælter tankerne og erindringerne bare op i én.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ej hvor en super god og smuk tale du holdte for Christian :bunny_4:

Og det er bare super gode billeder, glæder mig til mere mere mere :bunny_4::cheerleader3::cheerleader3:

Hej Rikke...

Det er bare en rigtig god tale, du holdt.

Jeg kan sagtens forstå, at du havde problemer med at holde tårerne tilbage.

Nogle gange er man bare overlykkelig.

knus

iiih tak søde tøser.. :thumbsupsmileyanim:

Er så glad for at jeg fik holdt tale.. det havde Christian slet, slet ikke regnet med at jeg gjorde.. Så det var jo bare dejligt at man kunne overraske ham.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Christian slap selvfølgelig heller ikke for skulle vise boxershorts, og ligeså snart han kom op på stolen satte vores musiker "you can leave your hat on" på, og så var der ellers show!

:bunny_4::bunny_4: Det gik dog ikke så langt at folk mistede appetitten.. ;) men sjovt, dét var det!!

post-25361-1216926867.jpg

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer